Skocz do zawartości

ramzes808

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ramzes808

Osiągnięcia ramzes808

0

Reputacja

  1. Kolego, te śruby od poduszki, odkręca się w lewą strone. Pozdrawiam.
  2. Serdeczne podziekaowania Organizatorom zlotu i Uczestnikom zlotu, dzięki temu moglośmy się lepiej poznać.
  3. Ekipo co kwateruje od czwartku w Limbie Jadę do Wisły juz w poniedziałek tj. 26.o2., może jeszcze bedzie tochę śniegu, będę kwaterował tez w Limbie, wypada mi w takim razie przygotować dla Was powitanie. Pozdrawiam )
  4. działanie doraźne jak nie dmucha tam gdzie chcemy. te silniki które są sprawne, przestawiamy ręcznie tj. pdłączając napiecie 12 V do wtyczek silników /przewód brązowy i biały/ i ustawiamy klapki jak potrzebujemy mieć nadmuch/nie można potem podłaczać wtyczek bo klapki sie ustawią w pierwotną pozycję/, te co nie działają, rozłaczamy cięgła sterujace klapkami i ustawiamy klapki ręcznie. Niestety ten silnik co pokazuje błąd 15 i coś tam po przecinku jest pod filtrem pyłkowym i ciężko się do niego dobrac, jak nie dziła to nic się nie da zrobić, nie ma cięgna tylko pól koła zębatego, najlepiej wyjąc filtr pyłkowy i sprawdzić czy klapka jest otwarta i tak zostawić. Oczywiście jest to działanie tymczasowe do czasu właściwej naprawy.
  5. Witajcie! Ten silniczek o który pytasz steruje klapą kiedy załączasz obieg zamknięty. Niestety żeby dobrać się do tego silnika, to wymontowanie schowka nie wystarczy. Trzeba zdjąć kierownice, deskę, wymontować środkowy panel, wypuściś czynnik chłodzący, odłączyć gumowe przewody od nagrzewnicy. I już masz dostęp do tego silnika, jednym zdaniem, trzeba wymontować cała dmuchawę z obudową tych wszystkich klapek od nadmuchu. Masz wtedy wszystkie cztery silniczki na wierzchu. Wiem bo z tym walczyłem. Pozdrawiam.
  6. Witaj Kolego! Pamietaj że masz cztery silniczki, błąd silniczka 15, to błąd silniczka pod filtrem pyłkowym, ciężka robota żeby się do niego dostać. Napisz czy go czyściłes, jeżeli nie, to pisz to Ci napisze co i jak. Możesz go sprawdzić bez vaga. Trzeba wymontować schowek od strony pasażera, jest tam czarna płaska wtyczka, daj zasilanie 12V na przewód biały i brązowy i zobaczysz czy silnik działa. Pozdrawiam Krzysztof.
  7. Kolego nie robiłem tego, ale mam podobny problem, tj. muszę się dobrac do silniczka klapy pod filtrem pyłkowym. Podobna robot, musisz zdjąc deskę, kierownicę, przedni panel tj. wszystko gdzie jest montowane radio i panel klimatronika i wtedy sie do tego dobierzesz. Rozmawiałem dzisiaj z "Fachowcami" w ASO myslałem że jest łatwiejszy sposób , ale nie za bardzo zorientowani, chyba jeszcze tego nie robili. Zyczę powodzenia.
  8. ramzes808

    silniczek klapy

    Koledzy nie chodzi mi silniczek ktory steruje klapa pod filtrem pyłkowykm, z prawej strony za schowkiem po stronie pasażera bład G113. jak patrzyłem to trzeba zdjac kierownice, deske cała, konsole, praktycznie wywalic wszystko i wyjac dmuchawe z całym ustrojstwem tj. 2 dni roboty. Moze ktos z Was dobierał sie do tego i ma łatwiejszy sposob.
  9. ramzes808

    silniczek klapy

    Koledzy prośba. czy ktos z Was wymontowywal silniczek klapy sterujacej na szyby, znajduje sie za dmuchawa pod filtrem pylkowym. Czy trzeba rozbebeszac pol samochodu, cze jest jakis łatwiejszy sposob?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...