poszukam , ale to było ze 5 lat temu.. najlepiej uderz na standox ( lub RM - już nie pamiętam) i looknij w paletę kawasaki .. jedno co mogę powiedzieć ze tego typu lakiery nie wybaczaja nieumiejętnego malowania a każda powstałą ryskę bardzo widać...
zajrzyj do palety motocyklowych kolorów , Kawasaki ma taka wściekłą pomarańcz , trójwarstwowa bardzo soczysta pomarańcz. Malowałem kiedyś taką skuta , wypas wyszło
nie ten czujnik nie ma nic do odpalania
najlepiej zapnij vag-a i sprawdź jaka temperaturę silnika dostaje ecu benzynowe i będziesz wiedział czy pokazuje dobrze..
zamiast vag-a możesz sprawdzić to klimatronikiem - jest o tym na forum.
czujnik temp cieczy w twoim silniku znajduje się na rurze wodnej za głowicą, ( lewą jak stoisz przodem do auta ). jest to czujnik podwójny podaje temp do ecu i na zegary.
mysle ze z benzy na diesla to nie jest lekka fuszka. silnik , komputery , skrzynia, zawiecha , półosie, zegary, osprzet, bak i pewnie z miliard innych rzeczy. ale dla chcącego nic trudnego. Taniej bedzie srzedać to co masz i kupic tdi.
a jeszcze lepiej po wstępnym wyśrodkowaniu przyłapać skrzynie z silnikiem na chociaż 4 śruby po 1 cm a potem wciskamy sprzęgło i ładnie wszystko nam wskakuje i silnik schodzi się ze skrzynią. pozostaje dokręcić śruby.