arkan
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O arkan
Informacje
-
Imię
a
-
Miasto
Warsawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
308 wyświetleń profilu
Osiągnięcia arkan
1
Reputacja
-
2.0 TFSI Quattro - jaki koszt wymiany zawieszenia?
arkan odpowiedział(a) na arkan temat w Audi A4 B8
Podjadę jeszcze po drugą opinię do innego mechanika ale chciałem się głównie dowiedzieć, czy to co woła ten obecny to normalna kwota czy coś z kosmosu. -
2.0 TFSI Quattro - jaki koszt wymiany zawieszenia?
arkan odpowiedział(a) na arkan temat w Audi A4 B8
Wszystko - auto niestety głównie jazda miejska + było często obciążone. -
2.0 TFSI Quattro - jaki koszt wymiany zawieszenia?
arkan odpowiedział(a) na arkan temat w Audi A4 B8
Wszystkie. -
Cześć, mechanik zaleca mi wymianę zawieszenia w moim audi z 2008 roku (120 tys przejechane). Koszt wymiany z robocizną na dobrych częściach określił na 5000-6000 zł. Wydaje mi się to dość wysoką sumą - czy mam rację? Ktoś poleca może jakiegoś mechanika w Warszawie, który mógłby je wymienić w niższej cenie?
-
marekzochowsky obserwuje zawartość arkan
-
Sam jestem z Warszawy i zastanawiałem się nad tym długo. Niestety opcja naprawy w Warszawie wychodziła 50-100% drożej niż u kixi, a do tego kixi robi tylko to, więc ma większe doświadczenie w temacie remontu niż w Warszawie. To nie jest wymiana żarówki tylko poważny remont auta, więc uznałem, że dystans tych 300 kilometrów to nie jest straszny problem. Z Ostrowa do Warszawy jeżdżą regularnie pociągi, więc po prostu jednego dnia wstałem rano, wyjechałem o 8 z Warszawy, o 11 byłem u kixi, a na 12 podwiózł mnie już na pociąg i o 15 byłem w domu. Kontakt z nim oceniam celująco, dostawałem na bieżąco informacje o stanie silnika i możliwość podjęcia decyzji (zostawiamy/naprawiamy itp.)
-
Witam serdecznie, czy ktoś naprawiał to z sukcesem w Warszawie? Możecie polecić jakiś zakład?
-
Cześć wszystkim. Zarejestrowałem się na forum, bo sam mam powoli coraz większy problem z olejem - z 0.5l/1000km powoli robi się 1l/500km. Auto już po gwarancji i myślę co robić. Czy bawić się w remont silnika (czy ktoś może polecić mechanika w Warszawie?) czy może po prostu kupić silnik z roku modelowego 2012, gdzie ponoć to już naprawili i wstawić do auta? Będę wdzięczny za rady.