Skocz do zawartości

lukas800900

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O lukas800900

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Piaseczno

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

700 wyświetleń profilu
  1. Ta oryginalna taśma nadaje sie tylko do ułożenia jej, po pierwszej przejazdzce by ją oderwał pęd powietrza. Przykręciłem ją na 15 malutkich blachowkręcików. Nawet dają kilka w zestawie.
  2. Mógłby ktoś zmierzyć jaką długość mają te listwy? Bardzo bym był wdzięczny. Chce zobaczyć czy podejdą do B7.
  3. Ja mam tą dokładkę gumową. Ułożyłem ją na wzór tej z cupry:
  4. Witam, W jednym z tematów natrafiłem na pomysł dołożenia do B7 listew z wersji S- line B8 takich jak na zdjęciu. Czy ktoś może potwierdzić że pasują bez przerabiania? Może ktoś ma założone i może pokazać jak to wygląda?
  5. Ja ostatnio kupiłem Autloga za 700 zł i po 15-17 tys km znowu mam problem.
  6. Problem w tym, że w dobrą część trzeba zainwestowac 2,5tys zł. Do tego łańcuch, uszczelki i robocizna...
  7. Dokładnie. Koleś nie odróżnia A4 od A6 i pyta mnie czy w samochodzie z 2005 roku to jest 1.8T czy 1.8TFSI. Nie mam pytań...
  8. A jak tlumacze co chcialbym zrobic i dlaczego to patrzą na mnie jak na najgorszego Cebulaka Janusza, co żydzi i odłącza zamiast wymienić ? Jakbym dajmy na to w hondzie chciał vteca wyłączyć...
  9. Bez chipa dlatego szukam dalej...
  10. No mi zaśpiewał 600zł...
  11. Samochod sprawuje sie bez zarzutu, zadnych bledow poza odlaczona wtyczka nie ma, jednak okazuje sie ze usunięcie jej nie jest takie proste- w okolicach Piaseczna przynajmniej. Bylem u naczelnego tjunera w ww miejscowości, ktory stwierdzil ze samochod bez fazatora przestanie jezdzic. Kiedy powiedzialem ze jezdze z odpiętą wtyczka powiedzial ze zrobi co bede chcial ale sporo sobie zażyczył. Natomiast kolega z forum z moich okolic odmówił pomocy w tym temacie. Zna ktoś kogos kto by podjął ten temat?
  12. Gdzie Gregor10 urzeduje? Dzwonie pod numer podany w profilu i tylko poczta...
  13. Dzieki za odpowiedz, mialem nadzieje ze Ty odpiszesz. Cóż po 50 stronach troszke wszystko sie juz kiełbasi w głowie i moje pytania sluzyly raczej upewnieniu sie. Teraz sprawdze czy błąd g40 nie pochodzi od napinacza bo nagle dwie części naraz by sie poosuly...? Pozdro EDIT: Wlasnie zczytalem bledy i po odpięciu "hemoroida" blad zwiazany z G40 zniknał. Przynajmniej narazie...
  14. Witam, Mam pytanko. Pare dni temu przy porannym rozruchu pojawil mi sie check i wyskoczyl błąd P0011. Zmienilem samą cewkę od uzywanego oryginału i jeden dzien byl spokoj po czym wyskoczyly 2 błędy P0012 i ten od G40 oraz wydawalo mi sie ze slyszalem lekkie zgrzytanie na biegu jalowym. Przeczytałem cały temat i odłączyłem dziś wtyczke od tego dziadostwa i w sumie wszystko jest w porządku, robilem testy do 5tys rpm i puszczalem gaz i nic niepokojącego nie slysze. Odpala tez bez zgrzytania. Skłaniałbym się do wymiany napinacza bez fazatora. Moje pytanie brzmi: Czy jest sens wymieniac napinacz na bez fazatora, czy lepiej zostawic ten z odłączona wtyczką jesli nie slychac zadnych niepokojacych dzwiekow? Podjechałbym tylko do jakiegos tjunera na usunięcie kontrolki. Chodzi mi o to czy to ze wywala bledy oznacza że caly napinacz jest do kitu czy tylko czesc elektryczna i jak odlacze wtyczke to bedzie dzialal jak ten czysto mechaniczny?
  15. No niby tak, ale nie kumam nadal na co trzeba uwazac przy wsuwaniu tej ramki no i jak ustawic ten nowy mechanizm... Nie lepiej miec kogos do pomocy przy jej wsuwaniu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...