Skocz do zawartości

andrzejerw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrzejerw

Informacje

  • Imię
    andrzej
  • Miasto
    warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

329 wyświetleń profilu

Osiągnięcia andrzejerw

0

Reputacja

  1. Witam nie bedzie zadnego problemu w uzytkowaniu radia jak podlacze p&p zamiast bns 5.0 ?
  2. Witam auto a4 b7 Wymieniłem tzn nie do końca narazie zakupiłem radio rns-e poczytałem "tutoriale na stronie" ,ale mam kilka pytań co do tego mianowicie. 1. Po podłączeniu plug&play wiadomo nie mogę przeprowadzić adaptacji RNSE ze starym bns50 również komputer nie łączył się . Trzeba przepiąć kabel 5z7, Ale ja nie mam takiej kostki u mnie to wyglada tak (ponizej fotki) 2.Czy podłączając plug&play bez adaptacji radia będą jakieś problemy? Dodam od siebie ze napięcie w aucie spada po wyłączeniu radia i zamknięciu auta.(dodaje to bo byly watki ze bez adaptacji komuś aku rozładowywało)
  3. Dpf wyciety koszta 200zl mnie wyszlo tj. wycięcie dpf srodka u tlumiarza 200zl program 350. dojazd 50.srodek sprzedany za 400. Roznica kolosalna auto zaczyna jechac nie od 2900obr a od 2200 zaczyna rwac.
  4. Witam Auto a4 b7 2007 rok 2.0 tdi 170 km silnik brd przebieg ori 272000, Auto posiadam od 3tys km po 2 tys wyskoczyl dpf jak to kazdy mowi przegonic,,,, zrobilem bez sensu 200km , autostrada na 4-5-6biegu 140 brak reakcji jazda kilku km na 3 z predkoscia 50km/h brak reakcji, zalalem plyn do dpf czyszczacy 10min postal na luzie + 15km przegonienia spadło zapelnienie do zera, 600km znow dpf mialem "okazje" to jechalem prawie 30km na 3 z rowna predkoscia okolo 50-60 nie pomoglo. Znów wlany plyn przegoniony dpf zgasl, Teraz mam zrobione 500km i zapelnienie wynosi 41%. Ostatnie wypalenie było 1850km temu. Jak wymuszam wypalanie to maksymalna temp jak na zdjeciu tj 300 i to przy pzryspieszaniu tak to w granicach 220stopni. Dowiadywałem się u mechaników twierdzą że przy tym przebiegu filtr sie juz skonczył. Teraz mam pytania, czy przewiercenie dpf pomoże , pomoc napewno pomoże , ale czy trzeba program odrazu robić bo taka slyszalem opinie, chociaz pare osob przewiercalo i nie robiło programu.Chyba że źle robie wypalanie
  5. Nie ma błędów. Trzeba by było logi zrobić.Ale czytałem dużo opinii i niektóre są takie że powinien jechać od 1800 a inni mówią że im ciągnął od góry. Ja nie wymagam dużo tylko że teraz jeżdżę a4 b6 1.9 130 i on od dołu bierze.
  6. Witam posiadam od paru dni a4 b7 2.0 125kw tj 170km import prywatny. Silnik brd Auto jedzie jak by nie miało "dołu" tj od 1800 do 2700 obrotów w ogóle nie jedzie powyżej czuć załączenie turbiny i wciśniecie w fotel. Przy wciesnieciu gazu do oporu na 2-3 biegu przy 1800-1900 obrotow obrotomierz leci w gore jak bym ruszal z 3 przy obrotach okolo 3tysiecy jest moc dopiero. Pytam czy tak ma być ? Szukałem czytałem i jest "głupi' nawet na stronie z opiniami autocentrum pierwszy komentarz jest ze auto zaczynało jechać od 3tys i to jest normalne....(komentarz jest wyświetlany jako pierwszy) no nie wiem czy to normalne bo zwykła 2.0 140 ciągnie od dolu. Dlatego chciałbym się dowiedzieć od osób na forum które maja taki silnik jak moj czy to jest normalne czy nie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...