Skocz do zawartości

pan szkielecik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pan szkielecik

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Gąsawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia pan szkielecik

0

Reputacja

  1. A ja bym pojechał do gazownika i sprawdził czy Ci membrana w parowniku nie poszła. Gość weźmie detektor gazu i przy zbiorniczku wyrównawczym od chłodziwa przyłoży podczas odkręcania korka. Miałem podobny problem. Wymiana membrany u mnie to jakieś 230 zł
  2. Czy koledze udało się spolszczenie FISa ? Mapa Polski działa?
  3. Takie same objawy miałem przy przebiegu 220000km i niestety pompa oleju do wymiany... radze oryginalną pompę bo jak już zrzucać michę to raz
  4. Miałem podobny problem w mojej starej A4 z tego roku, ten sam silnik. Mi poszedł moduł zapłonowy (tak go nazwał mechanik) znajdujący się nad filtrem powietrza. Mogę wymontować swój i podesłać bo został mi od dzwonu... w ogóle jeśli ktoś chciałby części to służę, a co do cen to napewno się dogadamy
  5. Witam wszystkich! Mój nabytek to A4 B6 2001 rok sedan z silnikiem 1.8T . Poprzedni to również A4 ale z 96' z silnikiem 1.8T AEB (niezawodna konstrukcja przynajmniej dla mnie)- aż do wypadku nie z mojej winy ... Mam nadzieje, że swoim doświadczeniem przysłużę się chociaż troszkę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...