Skocz do zawartości

Dave88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dave88

Osiągnięcia Dave88

0

Reputacja

  1. Wałki to moja własna inicjatywa wyniany(poniekąd), juz wczesniej silnik pracował inaczej, po drodze ( wczesniej zdecydowanie) odwiedziło się kilku mechaników, byli zdziwieni pracą tego motoru.. w negatywny świetle oczywiscie ( chodziło im o wałki, ale jak nie zaglądali to moze to co innego, i moja idea wymiany wałków jest calkiem nie potrzebna) Co prawda wewnątrz jest tak wyciszony, że nie jeden 1.9 glośniej klekota ale z zewnatrz to inna sprawa. I nie o to w tym wszsytkim chodzi. Jeśli miałbym robić ten silnik to już wolałbym porządnie. Czyli wałki+ rozrząd+ niewiadomo co po drodze. Nie mam jak przetransportować narazie auta do mechanika "number 2", który zrobi mi te mam nadzieje fachowe ogledziny i nie naciągnie. Jednak jesli sporo sie tam narobiło to hmm ... nie wiem czy własnie ta wymiana silnika bedzie zdrowsza czy jego remont. Chyba poki tam nie zajrzy to na nic wywody... przemek4net : Jest to manual... o jakich silnikach myslisz? SotoM : A co to są te hydrosztosy ? jak juz mi go prześwietli to może warto zapytać go tez i o to.. PS: ile bym dał żeby można było tu włożyć 1.9 eh taki swap to juz gruba kasa silnik leży inaczej, komputer do wymiany pewnie z elektroniką/kablami i do koła tego nie przymocuje zapewne ;p bo inne wymiary... to auto w chwili obecnej może tyle kosztowac ;p... no cóż..
  2. Pasek klinowy jak i rozrządu wymieniony na nowy. Jednak ciągle slychać ten glośny metaliczny dzwięk. Czy ustawienie wtrysku ma tu znaczenie ? Nie wiem czy mechanik ustawiał te wtryski, jutro do niego zadzwonie i zapytam. Z tego co widze na allegro zestaw kpl rozrząd + kpl wałki = ok 3.800zł Ile może kosztować cała ta robocizna? ...czyżby drugie tyle ?
  3. Witam. Mam problem z silnikiem w mojej audiczce. Zerwał sie napinacz paska klinowego, pasek klinowy wkrecil sie w pasek rozrzadu i go przestawil. W takim stanie przejechałem ok 5 km ( wracałem a w zasadzie dotoczyłem sie do domu). Auto spadło calkowicie z mocy, i zaczeło wydawac charakterystyczny metaliczny dzwięk z pokryw silnika. Początkowo myślałem, że to rura w dolocie, gdyż miałem jakis czas temu taki problem i objawy byly podobne. Po ogledzinach mechanika ( jako takich) stwierdził , że naprawa bedzie kosztowac około 5tys zł. Chciałbym poradzić się czy jest sens naprawiać czy może wymienić silnik ( jak tak to najlepiej jaką zamiane przeprowadzic, jakie ceny mniej wiecej sie kształtują) Jest oczywiste , że kupując inny kupuje wzasadzie kota w worku i z tym wiążą sie pewne obawy jednak cenowo chyba wyjdzie taniej ? Nie orientuje sie za bardzo. Dodam, że w starym silniku walki też nie były za dobre. Prosze o jakies sugestie/ pomoc. Pozdrawiam.
  4. Witam . Jutro z rana umowilem sie na zmiane opon i prosilbym o szybka rade... Oplaca sie zakladac do mojej A4 nowe oponki firmy Falcon 195/65 R15 czy moze szukac jakies inne, innej firmy. Bo szecze mowiac nie wiem czy to dobre posuniecie zakladac te, japonskiej firmy, co o tym myslicie ? 180zl sztuka x 2 ( bo tylko 2 potrzebuje) z wymiana = 360 zl Co polecacie ?
  5. Witam. Wydaje mi sie ze moj problem dotyczy tego samego. Prosze o pomoc. Otoz od 3 tys w zwyż przy obrotach moc audiczka zdecydowanie spada... (takze max jaki wyciagne to 180km/h) nie ma tego ciagu jaki powinna. Wydaje odglos jakby z silnika v6 robilo sie v8 masakra niby fajnie a jednak wielka lipa. Bylem dzis na Vag i nie wykryli zadnych bledow poza bledem czujnika/wskaznika paliwa ale to raczej nie ma wplywu na to. Przy badaniu wartosci powietrza... czyli tak na spokojnie jak bylo 200 N czegos tam to po 3 tysiacach gwaltownie wzrosło na ponad 780 ;/ Obilo mi sie ze albo przeplywomierz albo zawor na turbinie albo albo albo... ;/ Dodam ze jak jest zimy to lekko skacza obroty . Ale po minucie/ dwoch wraca do normy. Za tydzien jade nad morze ( drugi koniec polski) dlatego zalezy mi by szybko uporac sie z tym. Pomorzecie ? Aha ...a co to jest turbulum.. jak wyglada ? ____________________________________________________________________________________ Dopiero udalo mi sie rozwiazac problem, autko mialo wczesniej kolizje i w warsztacie stalo i stalo i..... wiadomo stalo. Nie mialem kiedy sie akurat za to wziasc ... bo tyle tego bylo ;/ No ale juz nim smigam. Chcialem tylko poinformowac ze problem z 3tys obrotow i brakiem mocy powyzej zostal rozwiazany. Problem tkwil w przeplywce i w podcisnieniu. Mechanik troche mnie szarpnal bo wzial prawie 800zl nie to co kolega 250zl i 10 min roboty. Ale z calej roboty (caloksztalt) jestem zadowolony. Ciesze sie ze juz po ... teraz juz nie jezdze.... latam :] Pozdrawiam wszystkich i dzieki za cenne wskazowki Na czesc audi... hip hip... !!!
  6. Witam serdecznie. Moja audiczka : A4 2.5 TDI Avant Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...