
jaworek346
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
kup skv działa bezproblemu
-
w bfb 1.8t avant quattro jest identycznie
-
blad mam calyczas związany z katalizatorem i sai bo mam to jeszcze programowo nie usuniete filtr Mann proszę teraz o ocene logów na benzynie http://vaglog.pl/log_259540.html wydaje mi się że jakoś szybko rośnie temperatura w dolocie, intercooler nie wyrabia?? witam swieze logi prosze o ocene: http://vaglog.pl/log_259858.html http://vaglog.pl/log_259859.html (pierwszy (pierwszy to LPG drugi PB) http://vaglog.pl/log_259857.html
-
filtr paliwa nowy ale logi są na lpg może być to wina zbyt maluch wtryskow gazowych, ale dzisiaj zalozylem większe, jutro wrzucę świeże logi
-
witam prosze o analizę. silnik po wymianie głowicy, nowe pierścienie i nowe turbo. wydaje mi sie że jest OK, ale czekam na opinie specjalistów. Czy mogę spokojnie jechać na chip? http://vaglog.pl/log_259257.html
-
blok AVJ + głowica AEB, jaka rolka napinacza paska?
jaworek346 odpowiedział(a) na kudlacz temat w 1.8T
witam miałem ten sam problem tydzien temu trzeba kupic taka rolke http://allegro.pl/audi-a3-96-00r-1-8t-napinacz-paska-rozrzadu-rolka-i5119533963.html tylko ze nowa mi udało sie na allegro wychaczyc za 50pln lezak mogazynowy nowy zafoliowany pytalem w ASO to chcieli 450 nr czesci to 06A109243A tutaj mozesz zapytac http://allegro.pl/rolka-rozrzadu-audi-vw-skoda-06b109243f-i6029513695.html dokładnie kupiłem w tym miejscu http://allegro.pl/audi-vw-skoda-seat-rolka-napinacza-06b109243d-a-f-i6075163442.html#thumb/4 w zestawie jest podkladka po napinacz od strony głowicy, ja trzeba wywalić -
przepraszam, ze nie dopisałem. na starej rolce i nowej jest mniej-wiecej to samo, nowa ociera troche mniej, ale ociera, szpilka wymieniona na nowa. nowa rolka została także delikatnie splanowana, aby blizej była głowicy, ale efekt dało to nie wielki. wczesniej było skf, a teraz nie pamietam co mechanik załozył, moze ina, ale na pewno cos innego niz skf
-
witam kupiłem głowice do 1.8t BFB quattro stara była 06A 103373 P a nowa 06A 103373 D i problem jest taki ze rolka naciagajaca pasek rozrzadu za płytko wchodzi w głowice i pasek trze o krawedz rolki. czy moze byc to wina innej głowicy? czy one sa takie same? dziekuje i pozdrawiam
-
przepraszam za reklamę, ale nie mam z niej żadnych zysków, a może komuś się przydadzą tanie oryginalne cewki http://allegro.pl/show_item.php?item=5804964615
-
witam czy ktoś próbował już pozbyć się dwumasy w bfb? na forum jest poradnik do a4 b5 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/266380-jednomas-z-tarcza-240mm-do-18t/ i właśnie nie jestem w 100% pewny czy sposób podejdzie do bfb!! firma [email protected] odpisała mi żebym kupił: Trzeba kupić kolo zamachowe od audi 80 tarcze sprzęgła od audi a 6 2,5 tdi o śr. 240 oraz docisk od VW Lt z lat 90 Przeróbka kosztuje 500 zł razem z obiciem tarczy kevlarem oraz wyważeniem całości. Czas oczekiwania około 1 tydzień . Można załatwić sprawę wysyłkowa. Dziekuje za wszelkie informacje odnośnie tematu. Edit: znalazłem coś takiego http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-audi-a4-b5-b6-b7-audi-a6-c5-superb-i5116572420.html nikt nie jest w stanie mi pomóc?
-
witam posiadam wtryski med czarne(18-27kw/cyl.) i kocza zywot, chciałbym je wymienic i miec zapas na chip 200km. czy jesli teraz zamontuje białe lub fioletowe(27-40kw/cyl.) to na 163km(120kw) da sie to wyregulowac? bo moj gazownik twierdzi, ze nie da rady, ze bedzie problem na niskich obrotach, a mi sie wydaje, ze takie w sumie powinny byc zamontowane bo czarne sa na styk? prosze o porady i opinie
-
a czy ktoś się orientuje jakie graty na jednomas zbierać do bfb quattro? najlepiej prosiłbym o nr. częsci, aby nie kupić nie pasujących. firma <[email protected]> odpisała mi, że: Trzeba kupić kolo zamachowe od audi 80 tarcze sprzęgła od audi a 6 2,5 tdi o śr. 240 oraz docisk od VW Lt z lat 90 Przeróbka kosztuje 500 zł razem z obiciem tarczy kevlarem oraz wyważeniem całości. Czas oczekiwania około 1 tydzień . Można załatwić sprawę wysyłkowa. czy ktoś już taki zestaw montował? z góry dziekuje bardzo
-
uszczelka byla firmy reinz, teraz zamontowal elring plyn k2 takze posiada właściwości i jest zgodny z norma g12 wiec najpierw, proszę przeczytać dane o produkcie a potem hejtowac.
-
winna była uszczelka pod głowicą. uszczelka się rozwarstwiła, mechanik twierdzi, ze to wada fabryczna. czy to możliwe?