Skocz do zawartości

breg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O breg

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

260 wyświetleń profilu

Osiągnięcia breg

0

Reputacja

  1. .. trochę to trwało, ale temat rozwiązany. Okazało się, że walnięta była przepływka, ale oprócz tego zwarcie występowało w samej kostce, którą się wpina w przepływkę. Czyli dwie awarie w jednym, dlatego tak ciężko było do tego dojść. Temat do zamknięcia. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
  2. Pin 3 do masy w jakich warunkach? Wtyczka podpięta? Zapłon? Praca silnika? Pin 5 przy ECU - jak go tam sprawdzić? Trzeba rozebrać okolice akumulatora?
  3. Kamil, dzięki za konkretną instrukcję - no to jedziemy po kolei: Wtyczka odłączona, zapłon włączony: Pin 2 i Masa - 12,17 V Pin 2 i Pin 3 - 12,14 V Pin 4 i Masa - 5,02 V Podłącz wtyczkę i sprawdź co sam MAF pokazuje pomiędzy pinami 2 i 5: Przekręcony zapłon - 11,91 V Praca na biegu jałowym - 14,19 V Praca przy 3000 obr - 14,21 V Trochę się to różni od tego, co napisałeś. Zarówno na odpiętej i podpiętej wtyczce.
  4. A jakie są "normalne" wskazania w trybie awaryjnym? Czy ktoś, kto ma sprawną przepływkę mógłby to sprawdzić? Jeśli te moje logi byłyby normalne dla trybu awaryjnego i po podpięciu wtyczki do przepływki nic się nie zmienia, to właśnie wskazywaloby na uszkodzoną przepływkę. Czy nie? A może jeszcze inaczej... czy jest sposób na wyeliminowanie błędu we wiązce? Np. pomiar miernikiem wtyczki po wypięciu? Jakie powinny być w niej wskazania? Kombinuję na logikę, jeśli źle to poprawcie mnie
  5. Proszę: 003 - STATYCZNY PRZY ODPIĘTEJ KOSTCE MAF Nie miałem jak zrobić dynamicznego. Jak potrzeba to zrobię jutro
  6. Witam, Proszę o pomoc z przepływomierzem. Czy jednoznacznie jest do wymiany, czy to może coś innego choruje? Komputer pokazuje błąd 17552 - mass air flow sensor (g70) open or short to ground. Przewody sprawdzone od kostki do momentu, aż wchodzą w większą wiązkę idącą do ECU (nie chciałem rozbebeszać za bardzo tych wiązek,) Pomiary na wpiętej kostce: pin 1 - zaślepiony pin 2 - brak zwarcia z masą. Napięcie: 0 V przy wyłączonym silniku i 14V przy włączonym - czy to nie za dużo? pin 3 - jest połączenie z masą pin 4 - 5 V pin 5 - nie pamiętam Zrobiłem też logi dynamiczne grup 03, 08 i 11: LOG DYNAMICZNY - 03 LOG DYNAMICZNY - 08 LOG DYNAMICZNY - 11
  7. Pierwsze wrażenie ma to do siebie, że można je zrobić i odczuć tylko raz... Dlatego w mojej pierwszej wiadomości witam wszystkich bardzo serdecznie :) Obecnie poszukuję (od 2-3 miesięcy) A4 B6, najpewniej z silnikiem 1,9 TDI w kombi. Jestem wybredny i już mocno zdruzgotany oglądaniem złomów, rzęchów i perełek złożonych z 3szt... Dzięki jednemu z użytkowników Waszego forum trafiłem tutaj, żeby poobserwować tematy, zgłębić wiedzę, móc zapytać o coś w przypadku wątpliwości i zwykłej niewiedzy. Od jakiegoś czasu czytam Wasze tematy i myślę, że przy większości z Was to żaden wstyd powiedzieć, że czegoś się nie wie, a wszelkie próby szukania skończyły się marnie, dlatego z uśmiechem piszę tą wiadomość i staję się uczniem A4 klubu Ps. Mam nadzieję, że przyjdzie kiedyś czas naszego spotkania na jakimś z Waszych zlotów... ehhh... najpierw muszę przestać kręcić nosem i kupić wreszcie audi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...