Skocz do zawartości

marecki1311

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marecki1311

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Jelonka

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

569 wyświetleń profilu
  1. Dev powiedz mi jeszcze, czy można mieszać te dwa płyny??? (ori który jest w układzie z totalem lhm) bo muszę dolać trochę, jest ciut poniżej minimum. Kupiłbym już sobie dwie butle i uzupełnił przy okazji teraz ubytek, a wymienię dopiero jak zrobi się cieplej na zewnątrz bo garażu brak.
  2. ok dzięki za odpowiedź.
  3. Przeczytałem wszystkie 10 stron, tak wiem że do płukania potrzebna będzie jedna butla więcej, tylko o pompę mi chodzi, czy podczas płukania (kręcenia kierownicą na wyłączonym silniku) płyn przelewa się wtedy przez pompę i usunie z niej resztki starego?
  4. A jak usunąć olej z pompy? Czy po zmianie oleju na inny niż ori (bo taki teraz jest) i te resztki co zostaną w pompie w niczym nie przeszkodzi? Pytam bo ponoć nie można mieszać.
  5. Witam kolegów, a ja mam pytanko do DEV'a bo on taki obeznany w tym LHMie: Olej nie zmieniany od nowości przydałoby się trochę dolać bo jest poniżej min, do mnie potrzeba G002000, czy mogę dolać tego LHM-a czy raczej całkiem wymienić?
  6. Bardzo fajny i przydatny filmik, dzięki bardzo Zrobiłem też u siebie na LPG bo chciałem sprawdzić wystrojenie, możecie ocenić? trochę zubaża gdzieś około 4rpm, można tu korektą po obrotach coś zrobić? odczyt 032: 0.0 i -6-7 po logach wyskoczył błąd: pełne otwarcie wtryskiwaczy 1i4. http://vaglog.pl/log-020_118_Hi9MR.html http://vaglog.pl/log-031_033_15MARVn.html
  7. Logi robione na PB, no właśnie szukamy przyczyny tej ubogiej mieszanki.
  8. Nie mogę ich wrzucić na vaglog bo ich nie przyjmuje. Lub w takiej wersji, każdy log podzielony na dwie ramki. http://pokazywarka.pl/kxptbz/
  9. Witam kolegów, znajomy ma problem ze swoim AWT, korekty krótkie na 032 podskoczyły mu na +5,5% (zawsze miał -0.8) i szuka przyczyny. Na LPG skacze nawet do +9%, muli i dużo pali o 35% więcej. Przepływkę wymieniał na boscha po numerze 4 lata temu, pompę paliwa zmieniał na u używkę (sprawną)- korekta została bez zmian,. Ciśnienie ma lekko podniesione na 0,8 bara i lekko przesunięty zapłon, aby lepiej się zbierał od dołu - na gazie i tak muli... Logi robione na PB po skasowaniu ecu. 2017020620170206 - LOG-01-002-033-xx22x.CSV 2017020620170206 - LOG-01-020-115-xxx.CSV 2017020620170206 - LOG-01-003-118-xxx.CSV Nie mogę ich wrzucić na vaglog bo ich nie przyjmuje. Lub w takiej wersji, każdy log podzielony na dwie ramki. http://pokazywarka.pl/kxptbz/
  10. ok dzięki.
  11. pytam teoretycznie....czyli jeżeli korekty wyglądają ok to można uznać że dobrze wystrojone?
  12. Witam kolegów. Mam krótkie dwa pytanka: 1. Pomijając całą wiedzę i stronę techniczną (której nie posiadam) odnośnie strojenia LPG, interesuje mnie, czy wystarczy TYLKO podglądając korekty na VAG-u i da mi to jasny obraz którym można się podpierać w kwestii wzorowego wystrojenia instalacji i ??. Czy, pomimo właściwych korekt które praktycznie są identyczne jak na PB (np+-5) może jednak być dalej coś nie tak w zestrojeniu i należy szukać gdzie indziej? jeśli tak to gdzie? 2. To, na co zwróciłem uwagę po montażu LPG to trochę różniące się między sobą korekty między PB a LPG i krótszy czas wtrysku LPG na jałowym względem PB czyli: 1.7-LPG a na PB- 2.04. (wiem że każda instalacja wymaga korekty 1tyś km) Po wizycie u innego po tym dystansie (z przyczyn osobistych) korekty praktycznie idealnie się pokrywają i czasy wtrysku na jałowym też są identyczne czyli 2.04. Czy to znaczy że teraz ustawione jest "wzorowo"? I czy krótsze czasy to bogatsza mieszanka? Dzięki za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...