-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O marecki1311
Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Jelonka
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AWT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
569 wyświetleń profilu
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
marecki1311 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Proszę i ja: WVWZZZ3BZ1E232716 -
Wspomaganie - płyn G004000M2 to to samo co G002000?
marecki1311 odpowiedział(a) na MARTiiii temat w Audi
Dev powiedz mi jeszcze, czy można mieszać te dwa płyny??? (ori który jest w układzie z totalem lhm) bo muszę dolać trochę, jest ciut poniżej minimum. Kupiłbym już sobie dwie butle i uzupełnił przy okazji teraz ubytek, a wymienię dopiero jak zrobi się cieplej na zewnątrz bo garażu brak. -
Wspomaganie - płyn G004000M2 to to samo co G002000?
marecki1311 odpowiedział(a) na MARTiiii temat w Audi
ok dzięki za odpowiedź. -
Wspomaganie - płyn G004000M2 to to samo co G002000?
marecki1311 odpowiedział(a) na MARTiiii temat w Audi
Przeczytałem wszystkie 10 stron, tak wiem że do płukania potrzebna będzie jedna butla więcej, tylko o pompę mi chodzi, czy podczas płukania (kręcenia kierownicą na wyłączonym silniku) płyn przelewa się wtedy przez pompę i usunie z niej resztki starego? -
Wspomaganie - płyn G004000M2 to to samo co G002000?
marecki1311 odpowiedział(a) na MARTiiii temat w Audi
A jak usunąć olej z pompy? Czy po zmianie oleju na inny niż ori (bo taki teraz jest) i te resztki co zostaną w pompie w niczym nie przeszkodzi? Pytam bo ponoć nie można mieszać. -
Wspomaganie - płyn G004000M2 to to samo co G002000?
marecki1311 odpowiedział(a) na MARTiiii temat w Audi
Podziękował -
Wspomaganie - płyn G004000M2 to to samo co G002000?
marecki1311 odpowiedział(a) na MARTiiii temat w Audi
Witam kolegów, a ja mam pytanko do DEV'a bo on taki obeznany w tym LHMie: Olej nie zmieniany od nowości przydałoby się trochę dolać bo jest poniżej min, do mnie potrzeba G002000, czy mogę dolać tego LHM-a czy raczej całkiem wymienić? -
Odczytanie logów dynamicznych (brak mocy) 1.8t AEB
marecki1311 odpowiedział(a) na Krzysztof Gospodarek temat w Audi A4 B5
Do zaworu DV. -
Bardzo fajny i przydatny filmik, dzięki bardzo Zrobiłem też u siebie na LPG bo chciałem sprawdzić wystrojenie, możecie ocenić? trochę zubaża gdzieś około 4rpm, można tu korektą po obrotach coś zrobić? odczyt 032: 0.0 i -6-7 po logach wyskoczył błąd: pełne otwarcie wtryskiwaczy 1i4. http://vaglog.pl/log-020_118_Hi9MR.html http://vaglog.pl/log-031_033_15MARVn.html
-
Logi robione na PB, no właśnie szukamy przyczyny tej ubogiej mieszanki.
-
Nie mogę ich wrzucić na vaglog bo ich nie przyjmuje. Lub w takiej wersji, każdy log podzielony na dwie ramki. http://pokazywarka.pl/kxptbz/
-
marecki1311 obserwuje zawartość Audi A4 B5
-
Witam kolegów, znajomy ma problem ze swoim AWT, korekty krótkie na 032 podskoczyły mu na +5,5% (zawsze miał -0.8) i szuka przyczyny. Na LPG skacze nawet do +9%, muli i dużo pali o 35% więcej. Przepływkę wymieniał na boscha po numerze 4 lata temu, pompę paliwa zmieniał na u używkę (sprawną)- korekta została bez zmian,. Ciśnienie ma lekko podniesione na 0,8 bara i lekko przesunięty zapłon, aby lepiej się zbierał od dołu - na gazie i tak muli... Logi robione na PB po skasowaniu ecu. 2017020620170206 - LOG-01-002-033-xx22x.CSV 2017020620170206 - LOG-01-020-115-xxx.CSV 2017020620170206 - LOG-01-003-118-xxx.CSV Nie mogę ich wrzucić na vaglog bo ich nie przyjmuje. Lub w takiej wersji, każdy log podzielony na dwie ramki. http://pokazywarka.pl/kxptbz/
-
ok dzięki.
-
pytam teoretycznie....czyli jeżeli korekty wyglądają ok to można uznać że dobrze wystrojone?
-
Witam kolegów. Mam krótkie dwa pytanka: 1. Pomijając całą wiedzę i stronę techniczną (której nie posiadam) odnośnie strojenia LPG, interesuje mnie, czy wystarczy TYLKO podglądając korekty na VAG-u i da mi to jasny obraz którym można się podpierać w kwestii wzorowego wystrojenia instalacji i ??. Czy, pomimo właściwych korekt które praktycznie są identyczne jak na PB (np+-5) może jednak być dalej coś nie tak w zestrojeniu i należy szukać gdzie indziej? jeśli tak to gdzie? 2. To, na co zwróciłem uwagę po montażu LPG to trochę różniące się między sobą korekty między PB a LPG i krótszy czas wtrysku LPG na jałowym względem PB czyli: 1.7-LPG a na PB- 2.04. (wiem że każda instalacja wymaga korekty 1tyś km) Po wizycie u innego po tym dystansie (z przyczyn osobistych) korekty praktycznie idealnie się pokrywają i czasy wtrysku na jałowym też są identyczne czyli 2.04. Czy to znaczy że teraz ustawione jest "wzorowo"? I czy krótsze czasy to bogatsza mieszanka? Dzięki za odpowiedź.