Skocz do zawartości

marecki1311

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marecki1311

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Jelonka

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

514 wyświetleń profilu

Osiągnięcia marecki1311

0

Reputacja

  1. Dev powiedz mi jeszcze, czy można mieszać te dwa płyny??? (ori który jest w układzie z totalem lhm) bo muszę dolać trochę, jest ciut poniżej minimum. Kupiłbym już sobie dwie butle i uzupełnił przy okazji teraz ubytek, a wymienię dopiero jak zrobi się cieplej na zewnątrz bo garażu brak.
  2. Przeczytałem wszystkie 10 stron, tak wiem że do płukania potrzebna będzie jedna butla więcej, tylko o pompę mi chodzi, czy podczas płukania (kręcenia kierownicą na wyłączonym silniku) płyn przelewa się wtedy przez pompę i usunie z niej resztki starego?
  3. A jak usunąć olej z pompy? Czy po zmianie oleju na inny niż ori (bo taki teraz jest) i te resztki co zostaną w pompie w niczym nie przeszkodzi? Pytam bo ponoć nie można mieszać.
  4. Witam kolegów, a ja mam pytanko do DEV'a bo on taki obeznany w tym LHMie: Olej nie zmieniany od nowości przydałoby się trochę dolać bo jest poniżej min, do mnie potrzeba G002000, czy mogę dolać tego LHM-a czy raczej całkiem wymienić?
  5. Bardzo fajny i przydatny filmik, dzięki bardzo Zrobiłem też u siebie na LPG bo chciałem sprawdzić wystrojenie, możecie ocenić? trochę zubaża gdzieś około 4rpm, można tu korektą po obrotach coś zrobić? odczyt 032: 0.0 i -6-7 po logach wyskoczył błąd: pełne otwarcie wtryskiwaczy 1i4. http://vaglog.pl/log-020_118_Hi9MR.html http://vaglog.pl/log-031_033_15MARVn.html
  6. Logi robione na PB, no właśnie szukamy przyczyny tej ubogiej mieszanki.
  7. Nie mogę ich wrzucić na vaglog bo ich nie przyjmuje. Lub w takiej wersji, każdy log podzielony na dwie ramki. http://pokazywarka.pl/kxptbz/
  8. Witam kolegów, znajomy ma problem ze swoim AWT, korekty krótkie na 032 podskoczyły mu na +5,5% (zawsze miał -0.8) i szuka przyczyny. Na LPG skacze nawet do +9%, muli i dużo pali o 35% więcej. Przepływkę wymieniał na boscha po numerze 4 lata temu, pompę paliwa zmieniał na u używkę (sprawną)- korekta została bez zmian,. Ciśnienie ma lekko podniesione na 0,8 bara i lekko przesunięty zapłon, aby lepiej się zbierał od dołu - na gazie i tak muli... Logi robione na PB po skasowaniu ecu. 2017020620170206 - LOG-01-002-033-xx22x.CSV 2017020620170206 - LOG-01-020-115-xxx.CSV 2017020620170206 - LOG-01-003-118-xxx.CSV Nie mogę ich wrzucić na vaglog bo ich nie przyjmuje. Lub w takiej wersji, każdy log podzielony na dwie ramki. http://pokazywarka.pl/kxptbz/
  9. pytam teoretycznie....czyli jeżeli korekty wyglądają ok to można uznać że dobrze wystrojone?
  10. Witam kolegów. Mam krótkie dwa pytanka: 1. Pomijając całą wiedzę i stronę techniczną (której nie posiadam) odnośnie strojenia LPG, interesuje mnie, czy wystarczy TYLKO podglądając korekty na VAG-u i da mi to jasny obraz którym można się podpierać w kwestii wzorowego wystrojenia instalacji i ??. Czy, pomimo właściwych korekt które praktycznie są identyczne jak na PB (np+-5) może jednak być dalej coś nie tak w zestrojeniu i należy szukać gdzie indziej? jeśli tak to gdzie? 2. To, na co zwróciłem uwagę po montażu LPG to trochę różniące się między sobą korekty między PB a LPG i krótszy czas wtrysku LPG na jałowym względem PB czyli: 1.7-LPG a na PB- 2.04. (wiem że każda instalacja wymaga korekty 1tyś km) Po wizycie u innego po tym dystansie (z przyczyn osobistych) korekty praktycznie idealnie się pokrywają i czasy wtrysku na jałowym też są identyczne czyli 2.04. Czy to znaczy że teraz ustawione jest "wzorowo"? I czy krótsze czasy to bogatsza mieszanka? Dzięki za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...