Jump to content
IGNORED

Prośba o analizę logów 1.8T AWT


?ukkasz
 Share

Recommended Posts

Witam, prosiłbym o analizę logów kogoś kto to ogarnia :)

Logi zrobiłem, bo wydaję mi się, że auto czasem słabo się zbiera. Z góry dzięki pozdrawiam :)

http://vaglog.pl/log_196299.html33,34,115

http://vaglog.pl/log_196300.html31, 32, 118

http://vaglog.pl/log_196301.html002, 20

Link to comment
Share on other sites

Skasuj błedy i zrób jeden log na pb 002+033. Lpg troche można by było lepiej ustawić i przepływka troche za mało wskazuje ale to będzie wiadomo jak zrobisz lpg na pb. Szczelnośc dolotu sprawdzana?

Link to comment
Share on other sites

Błędy skasowałem przed logami, miałem jeden. Postaram się zrobić te logi na PB jeśli jeszcze będę miał możliwość. Dolot sprawdzałem tylko wzrokowo. Dokładnie tego nie zrobiłem. A co może być przyczyną, że przepływka za mało wskazuje? Mocno za mało?

Link to comment
Share on other sites

Jaki blad byl? Zrob na pb bedzie wiadomo czy faktycznie za malo wskazuje, w tych logach co dales brakuje jej do idealu ok 8-10 g czyli tragedii nie ma ale na pb moze sie okazac ze jest dobrze.m

Link to comment
Share on other sites

dokładnie nie pamiętam, bo znajomy mi ogarniał te logi. Ale pytał mnie czy ostatnio gdzieś wysoko go kręciłem prawie do odcięcia i że ten błąd może być przez to.

A czemu pytałeś o sprawdzenie szczelności dolotu?

Link to comment
Share on other sites

Szczelnosc dolotu to podstawa w 1.8t wplywa na wstawanie turbo i reszte, generalnie w logach nie ma jakichs wiekszych problemow ogarnij loga na pb bedzie wiadomo czy cos trzeba robic czy nie.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Jak tylko ogarnę te logi to wrzucę. Wielkie dzięki Łukasz :)

Link to comment
Share on other sites

Dolot sprawdz cisnieniowo.

Generalnie oprócz lepszego zestrojenia lpg problemu nie widać. Aczkolwiek logi to nie wszystko. Hamownia prawdę Ci powie. Jeśli jest seria to znaczy że po prostu sie przyzwyczaiłeś.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Zrobiłem jeszcze raz te logi o których pisałeś Łukasz13 na PB i LPG. Teraz chyba lepiej wyszlo :) Gregor10 Jutro najprawdopodobniej będę na hamowni :) Tak, jest to seria, też sie czasem zastanawiam, że po prostu się przyzwyczaiłem


http://vaglog.pl/log_197110.html- LPG


http://vaglog.pl/log_197109.html- PB


Edited by ?ukkasz
Link to comment
Share on other sites

Seria powinna byc, korekta lpg lekka i powinno byc dobrze.

Link to comment
Share on other sites

http://www.sendspace.com/filegroup/ET%2BkrBlXk6x6l%2BJ3na70EelPK6aL%2Fdnm

tutaj wrzucam wykresy z hamowni jakby ktoś był ciekaw :) wyszło bardzo dobrze, więcej niż w dowodzie :P aż dziwne, że taka moc pokazało :)

Wyniki:
Benzyna:
165,5 KM przy 6010 obr/min
217,6 Nm przy 4265 obr/min

LPG:
160,6 KM przy 6040 obr/min
219,6 Nm przy 4265 obr/min

Edited by ?ukkasz
Link to comment
Share on other sites

No dość opymistyczne wyniki, ale to wszystko zależy od hamowni i kto mierzy, można przyjac że zdrowa seria.

Link to comment
Share on other sites

Tzn hamownia nowa w tym roku otworzona u mnie na uczelni, hamowal moj doktorbz uczelni wiec chyba wszystko bylo jak nalezy :-P

Link to comment
Share on other sites

Witam kolegów,  znajomy ma problem ze swoim AWT, korekty krótkie na 032 podskoczyły mu na +5,5% (zawsze miał -0.8) i szuka przyczyny.

Na LPG skacze nawet do +9%, muli i dużo pali o 35% więcej.

Przepływkę wymieniał na boscha po numerze 4 lata temu, pompę paliwa zmieniał na u używkę (sprawną)- korekta została bez zmian,.

Ciśnienie ma lekko podniesione na 0,8 bara i lekko przesunięty zapłon, aby lepiej się zbierał od dołu - na gazie  i tak muli...

Logi robione na PB po skasowaniu ecu.

 

2017020620170206 - LOG-01-002-033-xx22x.CSV

2017020620170206 - LOG-01-020-115-xxx.CSV

2017020620170206 - LOG-01-003-118-xxx.CSV

Nie mogę ich wrzucić na vaglog bo ich nie przyjmuje.

Lub w takiej wersji, każdy log podzielony na dwie ramki.  http://pokazywarka.pl/kxptbz/

Edited by marecki1311
Link to comment
Share on other sites

Logi wrzuć na vaglog ... po co każdy ma to ściągać...

Link to comment
Share on other sites

Logi na czym robione?
IBył na hamowni. Przepływka pokazuje więcej koło 170KM, czasy wtrysku dłuższe, turbo raczej OK. Jest cofanie zapłonu i uboga mieszanka.

Link to comment
Share on other sites

Logi robione na PB,  no właśnie szukamy przyczyny tej ubogiej mieszanki.

Link to comment
Share on other sites

Szukać dziur przede wszystkim. Dolot wydech, weżę turbo itp. 

od 5:45 jest fajny sposób.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajny i przydatny filmik, dzięki bardzo:naughty:

Zrobiłem też u siebie  na LPG bo chciałem sprawdzić wystrojenie, możecie ocenić?

trochę zubaża gdzieś około 4rpm, można tu korektą po obrotach coś zrobić?

odczyt 032: 0.0 i -6-7

po logach wyskoczył błąd: pełne otwarcie wtryskiwaczy 1i4.

http://vaglog.pl/log-020_118_Hi9MR.html

http://vaglog.pl/log-031_033_15MARVn.html

Edited by marecki1311
Link to comment
Share on other sites

Witam serdecznie może mi też ktoś pomoże w analizie logów. Pozdrawiam

http://vaglogi.pl/log-001_06DxXjG.html

http://vaglogi.pl/log-002_020_9gke56.html

http://vaglogi.pl/log-002_C3t62.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_EX8M48.html

http://vaglogi.pl/log-003_aO23M5r.html

 

http://vaglogi.pl/log-004_y6jUz.html

 

http://vaglogi.pl/log-006_4ub9S.html

http://vaglogi.pl/log-000_cT14C.html

Dzisiaj zrobię logi do których bardziej się przyłożę. Zrobię 003 + 020, 002 + 033, 115 + 118. Jeśli muszę jeszcze jakieś zrobić to proszę o podpowiedź. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, AnciK_ZG napisał:

Dzisiaj zrobię logi do których bardziej się przyłożę. Zrobię 003 + 020, 002 + 033, 115 + 118. J

Logi robi się do odcinki i kasuj błędy wcześniej nawet jak ich nie ma.

Link to comment
Share on other sites

Witam oto teoretyczne poprawione logi. Dzisiaj również wystąpił błąd przedstawiony na zdjęciu. Zrobiłem też zdjęcie czujnika który może być za niego odpowiedzialny...

http://vaglogi.pl/log-030_032_033_G2fZqM.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_3F779SO.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_9ERmo.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_9p6nB8.html

 
http://vaglogi.pl/log-115_118_b4g72E.html
   

received_1772987476104219.jpeg

IMG_20180717_135943.jpg

Link to comment
Share on other sites

Auto masz po programie. Turbo nie trzyma doładowania od 5100 obr. Może to być za "ostry" program jak na to seryjne turbo (o ile masz takie) i do tego skwar w dolocie więc może i przez to. Cały czas masz ubogą mieszankę. Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu

Link to comment
Share on other sites

Witam co masz na myśli skwar w dolocie to że intercoler jest zepsuty albo ma dziurę? Auto jest niby fabryczne, program podejrzewam też... nic więcej nie wiem no i jest to automat. Jutro będę miał ten zaworek co jest na zdjęciu i wymieniony jeden przewód od blow(tak mi powiedział mechanior) który idzie z turbo do kolektora ssącego. Tyle moi drodzy .... ręce opadają

Link to comment
Share on other sites

16 minut temu, AnciK_ZG napisał:

Auto jest niby fabryczne, program podejrzewam też... nic więcej nie wiem no i jest to automat

Kolego program na pewno nie jest fabryczny, bo w żadnej serii 1.8t sterownik nie żąda 1bara doładowania tylko 0,5-0,6 max. Skwar czyli to, że jest bardzo gorąco, niewystarczające chłodzenie ale to norma przy fabrycznym coolerze, po programie i przy kilku jazdach do odcinki.

Jak ogarniesz to co pisałeś to powtórz log 2+33, kasując wcześniej błędy.

Edited by przem8
Link to comment
Share on other sites

potwierdzam słowa kolegi - moja seria AWT w tipie ( konfiguracja identyczna , te same kody skrzyń nawet mamy ) w serii miała 0.5 bar doładowania max 

Link to comment
Share on other sites

Witam ... zaworek wymieniony, wężyk też. Oto logi...

Dodam że auto lepiej reaguje na gaz, tylko przy wkręcaniu się na obroty dalej jakby przerywał na jakąś chwilę, nie wiem co to może być... błędów nie ma żadnych ...

http://vaglogi.pl/log-115_118_F774PrP.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_0oJA709.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_6YH7m.html

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...