Skocz do zawartości

pkozerski

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pkozerski

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

541 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pkozerski

1

Reputacja

  1. Witam Mam prawdopodobnie do wymiany Czujnik położenia wałka rozrządu (03L957147), tak twierdzi mechanik bo sprawdzał rozrząd i jest OK a wyrzuca błąd odnośnie rozrządu tylko na wyższych obrotach i najczęściej na zimnym silniku. (A4 B8 CAGA 143KM 2.0TDI) Mechanik mi powiedział że za wymianę tego czujnika położenia wałka rozrządu skasuje mnie z 500 PLN (sama robota) bo strasznie ciężko się do niego dostać żeby go wymienić przez co straci sporo czasu. Czy ktoś ma może jakiś schemat filmik itd gdzie ten czujnik jest/jak go wymienić abym sam spróbował to zrobić? i czy to faktycznie jest tak dużo roboty przy tym? Z góry dziękuje za pomoc
  2. Witam Panowie, 2 lata temu zrobiłem chip tunning, wyszło 182KM / 415NM (CAGA), po 2 latach sprzęgło zaczęło się ślizgać. Mam przejechane 240tys km, ale sprzęgło + dwumas był wymieniany jeszcze przed chipem jak auto miało przejechane 150tys km, także na tym sprzęgle i dwumasie przejechałem koło 90tysi, Radzicie wymieniać komplet sprzęgło + dwumas czy samo sprzęgło? nie czuje póki co żeby podczas jazdy coś było nie tak z dwumasem
  3. AUX na pewno da rade, a jak to już musisz kombinować Podejrzewam że pierw musisz aktywować aux tak jak tutaj: http://mr-fix.pl/wpis/mmi-2g-aktywacja-aux-in/ ale samo kodowanie pewnie tak jak tu: http://www.audi-resource.com/ecu47.php
  4. Z tego co mi wiadomo to nie pokazuje stanu naładowania akumulatora tylko sprawność akumulatora. Czyli o ile aku jest dobry to powinno być zawsze 100%, jeśli jest mniej to coś nie tak z akumulatorem.
  5. Panowie, mam problem, kupiłem servotronik na allegro, dałem mechanikowi żeby zamontował. Mechanik mi powiedział że w servotroniku który kupiłem jest uszkodzona wtyczka z zaworu, w załączeniu fotki. Ktoś wie jak to naprawić? jakoś tą wtyczkę mogę wymienić? https://zapodaj.net/images/43a0ba4428364.jpg https://zapodaj.net/images/ddc4282cd3ae7.jpg Pomóżcie, bo mineło ponad 14 dni już i nie będę mógł go zwrócić
  6. Wymiana MMI na lepszy to koszt od 3 do 7 tys zł, w zależności jaki model 2G lub 3G. Ja też mam MMI basic czyli czerwone MMI i też myślałem nad wymianą ale mi przeszło... Odnośnie przednich czujników parkowania to specem nie jestem ale myślę że bez problemu da się to zrobić, sam u siebie mam czujniki parkowania z przodu wraz z wizualizacją na MMI, wizualizacja też działa na czerwonym wyświetlaczu,
  7. Nie wiem jak zakodować, a jak się wpiąć to podejrzewam że tak jak tutaj jeśli macie Bang & Olufsen http://www.audi-resource.com/ecu47.php
  8. Navi jest w schowku tam gdzie ma być i to jest MMI Basic, jeśli masz wzmacniacz to MMI Basic plus. Navi działa i odpowiednią płytkę możesz sam nagrać, jeśli znajdziesz na odpowiednich stronkach. Ale z góry mówię że nie warto, jak dla mnie a mam takie samo wyposażenie ta navi działa koszmarnie lepiej używać czegoś innego.
  9. Można dodać do 1 posta że jeśli ktoś ma MMI Basic (czerwone) to aby uaktywnić ADS w MMI trzeba: 07 - Control Head -> Adaptation 10 -> Kanal 1 dodajemy 32 do aktualnej wartości
  10. Polecam Auto-Danecki z Piekar, miałem błąd od klap i udało im się zmniejszyć zakres klap u mnie w kolektorze bo po samym wyprogramowaniu pojawił się błąd od DPFa. Przywrócili mi programowo klapy i naprawili kolektor. Póki co i wszystko jest ok.
  11. Ja miałem coś podobnego, ale u mnie częściej odpalał niż nie odpalał, winny był przekaźnik od pompy
  12. wyprogramowali mi z kompa kolektor, mechanicznie nic nie było robione i następnego dnia pojawił mi się błąd: 5182- Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold P2002 00 [237]- Defective Wypalałem DPF i nic to nie dało, jakieś pomysły?
  13. Po kilku miesiącach kombinowania i szukania na necie, udało mi się metodą prób i błędów aktywować AUX w MMI Basic plus robimy 07 – Control Head -> Adaptation 10 -> Kanal 1 dodajemy 64 do aktualnej wartości, chociaż tego nie jestem pewny czy 64, u mnie po prostu powyżej pewnej wartości pojawia się AUX do wyboru, mam ustawioną wartość 250, mam też uaktywnione dużo więcej, tzn poziom oleju, poziom aku, ADS itd. Zakodowałem też jakiś drugi mikrofon w DSP, tak jak pokazywało przy długim kodowaniu w podpowiedzi, ale to raczej nie miało żadnego znaczenia. Aux podpiąłem zgodnie z tym schematem na mr-fix.pl i działa http://mr-fix.pl/wpis/mmi-2g-aktywacja-aux-in/
  14. Panowie gdzie niedaleko Katowic jest jakiś konkretny warsztat który by zrobił mi tego moda jakbym kupił sam SERVOTRONIC?
  15. Powiedzieli mi za wyprogramowanie klap 400 zł, natomiast kompletna operacja usunięcia mechanicznego oraz elektronicznego klap to koszt 700zł czy mogę tylko wyprogramować i tak jeździć bez obawy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...