waldemar59
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O waldemar59
Informacje
-
Imię
waldemar
-
Miasto
Bartoszyce
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
188 wyświetleń profilu
Osiągnięcia waldemar59
0
Reputacja
-
adaptacja przepustnicy jest konieczna po jej wymianie?
waldemar59 odpowiedział(a) na sikszak temat w Audi A4 B8
Bez uządzenia do diagnozy np. VCP lub VCDS , VAS itd nic nie zrobisz. Te testery mają zakładkę ADAPTACJE i tam jest to. Silnik ma być rozgrzany i jak wyżej opisałem. -
adaptacja przepustnicy jest konieczna po jej wymianie?
waldemar59 odpowiedział(a) na sikszak temat w Audi A4 B8
Po każdej naprawie przepustnicy , jak i wymianie na nową powinno się ją adaptować,--- ale przed należy pamiętać o wykasowaniu błędów i przyuczonych wartościach -
Bitte reifendrücke prüfen - co oznacza taki komunikat
waldemar59 odpowiedział(a) na bulgar-siklawa temat w Audi A4 B8
Może się przydać na później ; przy tłumaczeniach na polski wystarczy skopiować wyraz-wyrazy obco języczne i wkleić w tłumacz gogle i wszyztko jasne. -
To trochę dziwne że motor ma 90 a chłodnica jest zimna. Może to świadczyć ,że termostat się zacioł lub masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Jeśli ogrzewanie budy nie dziala to uszczelka. Ten nagar w zbiorniku to też dziwne. Nie wiem jak to rozumieć , może chodzi o maź w zbiorniku, to świadczy o uszkodzonej uszczelce pod głowicą , a co w końcu ma wpływ na pracę silnika.
-
Sprawdź obroty silnika podczas odpalania , ieśli będą za małe to nie odpali, a przyczyną może być aku , rozrusznik lub stacyjka.
-
objawy uszkodzenia rozrusznika czy akumulator do wymiany?
waldemar59 odpowiedział(a) na kamilo2010 temat w Audi A4 B5
Średnia żywotnoś nowych akumulatorów producenci zakładają - 4 lata, powyżej to trzeba się cieszyć. -
Problemy po uszczelnianiu pompy i wymianie rozrzadu
waldemar59 odpowiedział(a) na Piotrek_A4 temat w 1.9TDI
Kiedyś znalazłem w necie jak się ustawia pompę po takiej naprawie. Myślę jeśli w gogle wpiszesz naprawa pompy, regulacja nastawnika to znajdziesz to- wiem że nie było to takie proste. -
Piszą dopiero teraz bo jestem nowym. Wiem że problem rozwiązany ale pozwolę sobie na moje ,,5groszy". W takim przypadku ja bym wzioł kompa na kolana i w drogę. W czasie jazdy sprawdzić parametry jakie ma turbo, czy doładowani pokrywa się z żądanym i w tedy jeśli wszystko poskręcane jak trzeba ,to odpowiedź jest blisko.
-
witam szanowne grono. jestem tu nowym, zamieszkuję na warm-mazurskim . miałem już kilka audi a teraz a4b8. mam nadzieję że będzie nam się dobrze gadało.