
neo_30
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Dymi po odpaleniu na zimnym, jak rozgrzeje to mniej. Drży też około 1800-2200 zwłaszcza jak się gaz odpuści. Grupa 000 blok 2 - 255 blok 4 - 078 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Normalny vcds nic nowego nie pokazał. Wszystko tak samo ale tu miałem dostęp do grupy 000. I chyba bingo. blok 2 - 255 więc pompa przestawiona.... jak mogła sama się przestawić? blok 4 - 078 dwa razy więcej... Pytanie: dawka paliwa jest zależna od kąta wtrysku, lub czy zależność jest odwrotna?
-
Porobiłem logi w miarę możliwości zgodnie z tutorialem. Niestety w dynamicznych nie szło do 4000 obrotów bo odcina turbinę. Pewnie słynny zaworek. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum W poniedziałek zajmę się egr i zaworkiem Jutro podepnę do normalnego vcds może tam coś będzie wiecej.
-
Porobiłem logi w miarę możliwości zgodnie z tutorialem. Niestety w dynamicznych nie szło do 4000 obrotów bo odcina turbinę. Pewnie słynny zaworek. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum W poniedziałek zajmę się egr i zaworkiem Jutro podepnę do normalnego vcds może tam coś będzie wiecej.
-
Interfejs dotarł. Niestety 4 dni się męczyłem z podłączeniem vcds lite :/ Po odpaleniu silnika był komunikat że za dużo błędów komunikacji i program się zawieszał. Dzisiaj udało się w końcu go odpalić. Okazało się że moduł abs stwarzał problem. Nie umiem jeszcze logów robić ale mam zdjęcia z dostępnych bloków. Jakbym je spakował to może ktoś z forum zechciałby rzucić na nie okiem?
-
To nie rozwiązanie zgadzam się. Ale temat połączenia do samochodu został rozwiązany.
-
Dla potomności napiszę. Odłączyłem moduł ABS tzn wtyczkę od pompy i wcds lite cyka przy odpalonym silniku Niestety delphi nadal ni widzi interfejsu
-
Tylko dlaczego na 2 innych autach zadziałało? Dzisiaj sprawdzę inny interfejs, może ten się połączy na odpalonym silniku. A ewentualnie co może odpowiadać za komunikację w aucie? Bo jak łączę vcds to słychać jak cyka jakiś przekaźnik w okolicy zegarów.
-
Witam. Na włączonym zapłonie wszystko cyka i pokazuje parametry. Po odpaleniu silnika lipka, program się zawiesza i pokazuje komunikat "too many communications error to continue" Mam też delphi ale nie łączy się z vci problem sterowników chyba? Może ktoś ma sterowniki? Interfejs mam niestety z allegro KKL VAG-COM za 30 zł. Domyślam się że to wina interfejsu może być lecz wczoraj podłączyłem się do seata kolegi oraz do ww szharana sąsiada i wszystko było ok.
-
Wyszło tak. Wszystkie wtryski zostały podmienione. Odpalił i tak zostawiłem. Zrobiłem kilkanaście kilometrów. Na jałowych przestał dymić ale w czasie przyśpieszania dymił jak diabli. Przy przyśpieszaniu 1800-2000 obrotów trzęsie silnikiem delikatnie. Czekam na interfejs aż dotrze i wtedy może coś więcej będę wiedział.
-
Wczoraj miałem wymienić 2 wtrysk ale klapa padła- siłownik puścił. Dzisiaj spróbuje go wymienić. Może to coś da... Więc tak, wtryski podmienione wszystkie i nie ma zmiany. Więc teraz chyba pora na pompę paliwa lub sam nastawnik.
-
Sprawdź wtryskiwacz sterujący.... Dzisiaj to przerabiałem zadziałało
-
Niestety dalej to samo po wymianie wtrysku sterującego. Ciśnienia zmierzone są po 28 na zewnętrznych i na środkowych trochę mniej po 26 bar około. Może być coś z pompą?
-
Piotr, jakby były podwieszone to nie dałoby się chyba obracać szklankami po zdjęciu pokrywy? Te obracały się bez problemu po zdjęciu pokrywy.
-
Jednym programem udało się koledze podłączyć i kilka błędów, lampka ogrzewania świec żarowych, System Ok błąd nr 65536, czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. Te błędy były już wcześniej. To może być coś z pompą wtryskową? Jak tobie udało się rozwiązać problem?