-
Postów
46 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O p.m.c
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Las Vegas
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
601 wyświetleń profilu
Osiągnięcia p.m.c
0
Reputacja
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
p.m.c odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Wauzzz4e46n009252 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
p.m.c odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUZZZ4EX6N021082 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
p.m.c odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUZZZ4E36N001594 -
Audi A4 B8 AVANT > COMPETITION + > 20' Pompei RS6 > 3G+ Sim > LY9B
p.m.c odpowiedział(a) na 07_yeti temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Jaki zawias tam siedzi? 1BE ? -
p.m.c zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Mam taki problem że świeci mi czerwony wykrzyknik i kontrolka abs. błędy z vaga: - 18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction 65535 - Internal Control Module Memory Error wszystko zaczęło się od tego że pewnego razu wpadł mi pedał w podłogę, patrze w zbiorniczek sucho, dolałem jakieś +- 400ml na kanał uwalony tylny lewy zacisk, kupiłem cały do mechanika, założył odpowietrzył, heble brzytwa. No ale trochę ujechałem i to. Błędy ciężko skasować bo od razu powracają, jedyną anomalią jest to że po nocy jak zimny to nie ma ich, i abs działa, ale ujadę z 15km zagrzeję się i to samo. Czy to oznacza uwalony sterownik absu ? czy może pompa zapowietrzona ?
-
Kolejna rzecz, przeładowuje mi czasami, jak narazie dwa razy, raz 1,4b i 0.9b po czym w górnej granicy go zaszarpie odpuszcze gaz wcisne i bije 0,5 (wczesniej miałem 0,6 - 0.65) na wskaźniku doładowania podczas szarpnięcia jest zawachanie wskazówki, cofa ją i idzie dalej)
-
Powiem tak zrobiłem podgląd na grupy 14 15 16 i na jałowym w polu 3 same zera. Ale jadąc autem jak szarpnelo to pojawiała się tam 1 i znikała po chwili, dodam jeszcze że mam wrażenie że chla strasznie dużo Pb a ja go używam tylko żeby na lpg wrzucilo
-
Będę szukał przyczyny.. A jeśli reduktor to co nowy? I jak tak to ten sam czy inny może być?
-
Jeżdżę 3 lata na lpg i nie było problemu pojawił się teraz, więc to nie wina jego wydajności
-
I kiedy wiadomo że wypadają, jakaś wartość ?
-
Na gorącym jak wcisne i wtedy raz sa raz nie, na ktorym kanale sprawdzic wypadanie zapłonów ?
-
Dodam że pojezdziłem troche i dzsiaj był błąd 16517, posprawdzałem na vagu grupy 030,031,032,033 i cos jeszcze 046 chyba. zrobiłem test sondy i ok wyszło
-
Na kompie jedynie czasem jest błąd kata, który sam znika i się zapala