p.m.c

Pasjonat
  • Zawartość

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O p.m.c

    Informacje

    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      TST/TSK

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    227 wyświetleń profilu
    1. p.m.c

      Mam taki problem że świeci mi czerwony wykrzyknik i kontrolka abs. błędy z vaga: - 18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction 65535 - Internal Control Module Memory Error wszystko zaczęło się od tego że pewnego razu wpadł mi pedał w podłogę, patrze w zbiorniczek sucho, dolałem jakieś +- 400ml na kanał uwalony tylny lewy zacisk, kupiłem cały do mechanika, założył odpowietrzył, heble brzytwa. No ale trochę ujechałem i to. Błędy ciężko skasować bo od razu powracają, jedyną anomalią jest to że po nocy jak zimny to nie ma ich, i abs działa, ale ujadę z 15km zagrzeję się i to samo. Czy to oznacza uwalony sterownik absu ? czy może pompa zapowietrzona ?
    2. p.m.c

      Kolejna rzecz, przeładowuje mi czasami, jak narazie dwa razy, raz 1,4b i 0.9b po czym w górnej granicy go zaszarpie odpuszcze gaz wcisne i bije 0,5 (wczesniej miałem 0,6 - 0.65) na wskaźniku doładowania podczas szarpnięcia jest zawachanie wskazówki, cofa ją i idzie dalej)
    3. p.m.c

      Powiem tak zrobiłem podgląd na grupy 14 15 16 i na jałowym w polu 3 same zera. Ale jadąc autem jak szarpnelo to pojawiała się tam 1 i znikała po chwili, dodam jeszcze że mam wrażenie że chla strasznie dużo Pb a ja go używam tylko żeby na lpg wrzucilo
    4. p.m.c

      Kme silver
    5. p.m.c

      Będę szukał przyczyny.. A jeśli reduktor to co nowy? I jak tak to ten sam czy inny może być?
    6. p.m.c

      A z 80tys
    7. p.m.c

      Jeżdżę 3 lata na lpg i nie było problemu pojawił się teraz, więc to nie wina jego wydajności
    8. p.m.c

      I kiedy wiadomo że wypadają, jakaś wartość ?
    9. p.m.c

      Na gorącym jak wcisne i wtedy raz sa raz nie, na ktorym kanale sprawdzic wypadanie zapłonów ?
    10. p.m.c

      Dodam że pojezdziłem troche i dzsiaj był błąd 16517, posprawdzałem na vagu grupy 030,031,032,033 i cos jeszcze 046 chyba. zrobiłem test sondy i ok wyszło
    11. p.m.c

      Na kompie jedynie czasem jest błąd kata, który sam znika i się zapala
    12. p.m.c

      Witam, mój problem polega na tym że auto szarpie przy mocniejszym wciśnięciu gazu i jest to pojedyńcze szarpinięcie co jakiś czas, tak jakby cewka padała bardzo podobne objawy lub jakby nie dostawał paliwa chwilowo (lpg), z tym że na PB zero problemu. I tu moje pytanie jak diagnozować, czy od strony układu zapłonowego czy w instalacji szukać przyczyny.
    13. p.m.c

      Nie, robił mi już ktoś inny, auto pracuje cicho równo i jakoś lepiej się zbiera robił mi na zestawie Boscha.
    14. p.m.c

      Sprawa wygląda tak, mam AWT, gdzie jest 150 zębów paska rozrządu. Przy poprzedniej wymianie "mechanik" nie mógł założyć paska 150z to założył 153z.....................! I myślę że to zapoczątkowało kolej zdarzeń. Po rozebraniu okazało się że pasek luźny, napinacz lekko mokry i wyciągnięty na maksa, rolka ta mała na napinaczu oraz ta większa ( chyba prowadząca ) również czarno granatowa, aż spalona.
    15. p.m.c

      Dzięki śliczne za odpowiedź