p.m.c

Pasjonat
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O p.m.c

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      TST/TSK

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    122 wyświetleń profilu
    1. I kiedy wiadomo że wypadają, jakaś wartość ?
    2. Na gorącym jak wcisne i wtedy raz sa raz nie, na ktorym kanale sprawdzic wypadanie zapłonów ?
    3. Dodam że pojezdziłem troche i dzsiaj był błąd 16517, posprawdzałem na vagu grupy 030,031,032,033 i cos jeszcze 046 chyba. zrobiłem test sondy i ok wyszło
    4. Na kompie jedynie czasem jest błąd kata, który sam znika i się zapala
    5. Witam, mój problem polega na tym że auto szarpie przy mocniejszym wciśnięciu gazu i jest to pojedyńcze szarpinięcie co jakiś czas, tak jakby cewka padała bardzo podobne objawy lub jakby nie dostawał paliwa chwilowo (lpg), z tym że na PB zero problemu. I tu moje pytanie jak diagnozować, czy od strony układu zapłonowego czy w instalacji szukać przyczyny.
    6. Nie, robił mi już ktoś inny, auto pracuje cicho równo i jakoś lepiej się zbiera robił mi na zestawie Boscha.
    7. Sprawa wygląda tak, mam AWT, gdzie jest 150 zębów paska rozrządu. Przy poprzedniej wymianie "mechanik" nie mógł założyć paska 150z to założył 153z.....................! I myślę że to zapoczątkowało kolej zdarzeń. Po rozebraniu okazało się że pasek luźny, napinacz lekko mokry i wyciągnięty na maksa, rolka ta mała na napinaczu oraz ta większa ( chyba prowadząca ) również czarno granatowa, aż spalona.
    8. Dzięki śliczne za odpowiedź
    9. Witam, panowie czy jest róznica w kołach zębatych w silnikach 1.8t ? Ja mam AWT i czy podejdzie koło z 1.8t o innym oznaczeniu ?
    10. Tak ina
    11. Nie, dopiero w planach zrzucenie przodu
    12. Rok temu inaczej 30.000 km.
    13. Witam, przedchwilą zauważyłem że coś jest nie tak z rozrządem. Pasek jest przytarty od strony silnika, na oko jest węższy o 2mm i prowadzi się krzywo, jakby miał bicie.
    14. Chyba mnie przekonaliście także temat close, prześpie się z tym jeszcze parę nocek i wtedy myślę że podejmę decyzję na 100%
    15. Auto od przyjaciela rozrząd ma 30,000 dwumas też. turbo nie było zaglądane, olej zmieniony kilka dni temu, do zrobienia pierdoły typu zacisk hamulca bo poci. na blacie 310,000, środek ładny. byłem z nim po nie. Na VCDS brak błedów z silnika, wiem że robił logi, coś wymienił i lepiej lata teraz. Ogólnie tak do 220km/h poszła więc chyba zdrowa o ile po Vmax można coś stwierdzać. Ogólnie moje 1.8t też zdrowe i mam takie mieszane uczucia, bo gdybym był zdecydowany na 100 % nie zakładał bym teamtu