Skocz do zawartości

a6klub

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O a6klub

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

576 wyświetleń profilu

Osiągnięcia a6klub

0

Reputacja

  1. Cześć. Mam dziwny i wkurzony problem. 2 dni temu ( w sumie nie wiem po co) została wyczyszczona moja przepustnica (1.8t AJL/AEB 98r), po tym zabiegu postanowiłem zaadaptować przepustnice - VAG napisał że OK w sensie udała się ale obrotomierz to masakra... po przejechaniu się, dawaniu gazu, na wolnych obrotach utrzymuje sie na 1100-1300 obr/min. Jak wyłączę silnik, włączę, jest niby ok 900 obr/min. Nie ma żadnych błędów, co z tym zrobić bo jazda z takimi obrotami nie jest zbyt przyjemna. Może jakiś logi dynamiczne zrobić.? Tylko jak? Może coś innego?
  2. Mily, o mnie dokładnie to samo. 3 dni temu (zima) przełamały się 3 kable na zgięciu w klapie (bagażniku) i poszlo jakieś napięcie / masa tam gdzie nie trzeba w danej chwili i zamek centralny przestawil się na odwrotne zamykanie. Kabel naprawiłem, zmieniłem, ale... lekki klops. Jak klikam z pilotem ("scyzoryk") otwórz, to zamyka się... jak kliknę zamknij to zupełnie odwrotnie. Niby trzeba zakodować adaptację od nowa z kluczykami (które działają, ale odwrotnie) i będzie ok. Oczywiście nie ma jak, bo patrząc na VAG'a... kanał "01" jak i "21 widać tylko automatyczny "błąd". To jest stare audi A4/A6 97/98r. Również próbowałem z pilotami. Wyłączyłem na chwilę (5 minut) baterię. Nie działa (więc ok) i od nowa. 1 kluczyk w stacyjce, 2 kluczyk w zamku itd i ... jak trzeba. Już działa, ale jak? To samo, odwrótnie. Normalnie czarna magia. Wyłączyłem nawet akumulator na 30 minut. Bez zmian. Ehh. Krótko mówiąc... nie mamy pojęcia aby naprawić/zmienić niby działające piloty. Do tego jeszcze na forach/stronach nikt nie rozumie i nie może pomóc. A już nie powiem o warsztatach elektromechanicznych aut. Pozdrawiam, Andrzej. Mily... udało się... działa! :-) To co zrobiłem (prawie kilka dni z centralnym zamkiem audi a4/a6 do 97/98r: ----------------------------------------- "1. Wsadź jeden z kluczyków do stacyjki i przekręć na pozycję "start" 2. Wyjdź z samochodu umieść drugi kluczyk w zamku przekręć na pozycję "zamknięte" (drzwi się zablokują, wróć kluczykiem na pozycje neutralną) 3. Wciśnij przycisk "UNLOCK" / "ODBLOKUJ" 5 razy 4. wyjmij kluczyk KLUCZYKI ZOSTAŁY SKASOWANE Z PAMIĘCI CENTRALNEGO ZAMKA " ------------------------------------------ Na początku (dzisiaj) niby było super. Poleciała usunięta pamięć ( patrzyłem na VAG) "0000". (załącznik) Scyzoryki nie działają. Dalej 2 czy 3 raz spróbowałem i! JEST! Udało się! :-) Najpierw 1 kluczyk w stacyjce i dalej zmiana 2 kluczyk w stacyjce. Tak to było: -------------------------------------------------------- "Jeden kluczyk w stacyjkę i na zapłon. Wychodzisz z auta. Drugim kluczem manualnie zamykasz auto i tak trzymając wciskasz odblokuj na 5-6sek. Zwalniasz odblokuj, odczekujesz 5sek.i wciskasz na chwilę jeszcze raz unlock (otwórz). Auto po tym powinno się otworzyć z pilota. Tak samo drugi klucz. Ta opcja zadziała tylko pod warunkiem że wszystko z centralnym jest ok tylko poloty kodowanie zgubiły." ----------------------------------------------------------- Tak jak mówię.... działa idealnie. Tu gdzie trzeba zamknąć, to zamyka się, gdzie otworzyć, to otwiera itd hehe. Pozdrawiam, Andrzej 'Doc'.
  3. Co prawda troszkę inne audi... ale mam: A6 C5 1.8T AJL 180KM, 1998r. Witam wszystkich.
  4. Cześć Wam. Mam pytanie, prośbę... Czy napinacz łańcucha ma zaworek zwrotny? To jest silnik 1.8T AEB, AJL, rok 97 / 98. Jak to wygląda? Może jakiś 'przekrój' fotki googla z tym silnikiem, zaworkiem itd? Nie mogę znaleźć. :/ ps: Miałem lekkie pykanie, skrzypienie odnośnie gorącego silnika. To był stary napinacz (może dobry) lub stary łańcuch. Kupiłem nowy (firma Febi, napinacz i łańcuch) i zmiana, naprawa. Ok tygodnia był spokój, fajnie. Naglę gorący silnik, wyłączona stacyjka (ok 15,20 minut) podczas odpalania silnika, ok 3, 4 sekundy... słychać skrzypienie silnika. Tego zupełnie nie było. Ehh... wydaje mi się, że 90% niedobry, niby nowy napinacz febi..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...