Jump to content

DonDżonson

Pasjonat
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

20

About DonDżonson

Informacje

  • First name
    R
  • Location
    Zmysłowo

Car

  • Car model
    Subaru
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2010
  • Engine
    Inny
  • Engine code
    INNY
  • Drive
    AWD
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. sądzisz że to przez brak manuali?
  2. posiadam Samsunga EE V200, iOttie Easy One Touch Wirelless i Rock Gravity Wireless. Samsung super, trzyma dobrze, wygodne wkładanie i wyciąganie telefonu, jedynie do iPhone trochę już uchwyty zakrywają boczne przyciski. iOttie wersja z ładowarką, jakoś nie przekonuje mnie sposób chwytania telefonu, uważam że sprężyny zbyt mocne i strasznie trzaskają w telefon, do wyjęcia też nie tak wygodny jak Samsung, zważywszy jak np wciśnie się go między słupek boczny. Na pewno na plus regulacja wysunięcia ramienia. Choć przez to ni tak stabilny jak Samsung. Rock, fajny uchwyt na zasadzie wkładasz telefon i sam się zakleszcza pod ciężarem telefonu. Jedynie dość wąski, telefony pewnie powyżej 6 cali albo trzeba na zasadzie wsunięcia od jednej strony szczęki i dopiero drugiej i wówczas puszczamy żeby opadł, albo wkładania od góry. Ramię dość mało stabilne, na większych dziurach się mocniej chwieje. Ogólnie najbardziej jestem zadowolony z Samsunga jedynie brakuje mi ładowarki indukcyjnej. Zważywszy jeśli masz coś większego od iphone 6/X a przynajmniej mają wyżej przyciski boczne to naprawdę super. Akurat tego mam już przynajmniej z 4 lata i trzyma się jak po wyjęciu z pudełka
  3. Jest jakiś ranking zarejestrowanych samochodów w Polsce w 2019 r w cenie niby powyżej 450 tys zł w wersji podstawowej
  4. Ile mogli tych trójek kupić. Nawet jeśli, Mercedes ponad 9 tys samochodów, BMW pod 10 tys, Audi 6.5 tys, jednak różnica spora. Nie mówiąc już o %, spadek o prawie 18% to sporo kiedy reszta notuje 2cyfrowej bądź zbliżonej wartości wzrosty
  5. Jestem ciekaw jak wyglądają te statystyki w całej Europie, albo chociaż w samych Niemczech
  6. To to inna sprawa. Dla nowych klientów ta jakość będzie w jak najlepszym porządku, a dla starych, część może i zmieni, a część pomarudzi, pomarudzi i w końcu kupi
  7. WLTP nie dotyczy wyłącznie Audi, tylko tak samo innych. Zmiana modelowa taka że sporo jednak narzeka często już po pierwszym kontakcie z nowym modelem. I jak też tu wspominane z cenami też trochę polecieli
  8. Jedno ceny, które są absurdalne, porównując choćby z Mercedesem czy BMW mi wychodziło kilkanaście tys drożej. Jakość też raczej spadła, w nowych modelach wrażenia jakości materiałów też jakby były gorsze. Przez długi czas problemy z zamówieniami, wycofywanie co chwile jakiś wersji silnikowych, bądź w ogóle modeli. Ogólny bajzel jakby sami nie wiedzieli czego chcą, choćby patrząc po A4, robią lifta, żeby po chwili robić kolejnego większego lifta, który okazuje się jednak nie do końca zmianą jaka była przewidywana.
  9. Z ekologią to wszystko tak naprawdę ma niewiele wspólnego. Gdyby w tym był chociażby wspomniany silnik z SQ7 to jeszcze, ale to co włożyli to jak dla mnie nie lokuje samochodu w hierarchii modeli usportowionych. A druga sprawa ja osobiście zwyczajnie wole charakterystykę silnika benzynowego niż diesla.
  10. dokładnie, przecież te silniki nie leżą na półkach i nie mają co z nimi zrobić, tylko to nowa jednostka. I mowa o modelach S, RS póki co jeszcze benzynowy, choć możliwe też że będzie wersja wspomagana elektrykiem.
  11. na rynkach na których będzie benzyna właśnie będzie 2.9 który jest w RS4/5 ile faktycznie będzie tej różnicy, 2-3l/100km? To co to za różnica, zważywszy że cena ropy już od jakiegoś czasu przewyższa cenę benzyny, więc tym bardziej ta różnica się zmniejsza trzeba im podpowiedzieć żeby wypuścili jakiejś totalne gówno, wówczas będą mogli wypuszczać cokolwiek bo przecież i tak będzie lepiej
  12. Z nudów i dla ciekawości skonfigurowałem sobie podobnie A6 55TFSI i S6, wyszło mi 495540 i 545310 zł.
  13. choć ja naprawdę tego nie rozumiem. To samo A4 B9 po lifcie, gdzie z przodu będzie między maską a zderzakiem ten "wlot powietrza" jak w dawnych sportowych Audi, tyle tylko że będzie to atrapa. To po co w ogóle to robić, a jak robić to co za problem niech to faktycznie będzie wlot. Chyba aż tak nie zaburzyłoby to przepływu powietrza i zwiększyło opór żeby miało to wpływ na zużycie paliwa.
  14. Ja idę jednak w Qnapa, tylko jeszcze rozważam którego czy TS-231P, TS-231P1-1G czy TS-251B-2G.
×
×
  • Create New...