Jump to content

DonDżonson

Pasjonat
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

29

About DonDżonson

Informacje

  • First name
    R
  • Location
    Zmysłowo

Car

  • Car model
    Subaru
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2010
  • Engine
    Inny
  • Engine code
    INNY
  • Drive
    AWD
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ale że można legalnie wywalić GPFa? Czy tylko że wywalając go normy da radę spełnić? Pytam właśnie w kwestii Niemiec, gdzie takie znaczące zmiany powinny być potwierdzone ponownym przeglądem technicznym i wpisem w dowód rejestracyjny.
  2. Tyle że usunąć legalnie chyba nie ma możliwości. A robienie tego na własna rękę może skończyć się dość niemiło w razie wykrycia. Może w Polsce nie jest to jakoś praktykowane przez nasze służby, ale za zachodnia granica Policja już chyba częściej skora do wysyłania na takie badania.
  3. jestem na nie, tył takie trochę A4 które się skurczyło po praniu, na tym drugim zdjęciu pierwsze co mi przychodzi na myśl to kiedyś moda w BMW gdzie tył stał wysoko, a przód obniżali. Zobaczymy na żywo, ale to chyba jeszcze trochę poczekamy. tu niby jakieś zdjęcia, choć mało co widać Nowe Audi A3 przyłapane bez kamuflażu – Portal Motoryzacyjny CarTests AMAZON.CARTESTS.NET Szpiegom motoryzacyjnym udało się przyłapać samochód podczas rozpakowywania go z kamuflującego pokrowca.
  4. jak to zrobią w przyszłym roku to chyba w Audi naprawdę realizują projekty na zasadzie co komu akurat przyjdzie do głowy. Kolejny całkowicie zmieniony system MMI, rozumiem że to tylko oprogramowanie, ale mimo wszystko, dopiero co zmienili, jeszcze dobrze nie zaczęło to jeździć i już kolejna. Jeszcze trochę i jeśli nie zmiana modelowa to przynajmniej lifting będzie przeprowadzany częściej niż cykl prezentacji kolejnych generacji smartfonów
  5. większość takich rzeczy to jest utrudnianie życia i zazwyczaj nie ma to przełożenia żeby przekładało się na poprawę w jakiejś innej materii, chyba że poprawę pewnej grupki urzędującej w pewnym miejscu. Jakoś mało kiedy spotykam się z sytuacjami żeby przepisy służyły ułatwieniu życia
  6. Czymś trzeba zasilić budżet na potrzeby 500+ i innych, a przecież zapotrzebowanie posłów też rośnie to tym bardziej trzeba łapać gdzie się da
  7. Racja teraz każde wyposażenie musi mieć oddzielna homologację pod wltp, to faktycznie tu koszt by się zwiększył. Jednak przed wltp tez nie było takiej możliwości, a wówczas nie miałoby to znaczenia na normy zużycia
  8. domyślam się że to jeden z powodów, ale gdyby w opcji nawet za 1 tys czy nawet 2 tys oferowali większy to bez wahania bym do czegoś takiego dopłacił, bo widziałbym w tym większy sens niż w jakimś audio, masażach, itp. Korzyść z tego czerpałbym non-stop podczas każdej jazdy. Jak zażyczę sobie tapicerkę z napletka wieloryba to pewnie mi to zrobią za worek pieniędzy, ale takiej pierdoły nie mogą zaoferować kiedy zysk z tego mieliby niewspółmierny do faktycznego kosztu większego baku. A jeszcze jakiś czas temu pamiętam jak przynajmniej w A6 była właśnie opcja większego baku gdzie standard miał i tak koło 70 l i za małą opłatą było można go jeszcze powiększyć
  9. Tez tego nie rozumiem. Kupując kilka modeli innej marki zawsze sprzedawca po zakupie jechał ze mną na stacje która jest zaraz obok i tankował do pełna. Niby szczegół ale całkiem miły gest. Mam jak najbardziej świadomość że jadąc nasze autostrady gdzieś do 150 zrobi się pewnie więcej km niż czymś co na co dzień pali sporo mniej. Ale już taki przelot po Niemieckich autostradach gdzie chce się podgonić już może być kiepsko. U mnie to średnie pewnie by było między 16-18, na szybszych trasach zakładam że ponad 20. Wiec dla mnie to jest jedyny ale spory minus tego samochodu, kiedy mogąc go faktycznie wykorzystać byłoby to głównie dla własnej przyjemności, niż faktycznie oszczędności czasu, bo jadąc ta sama trasę takie 150-180km/h pewnie w podobnym czasie by się zrobiło mając do zrobienia więcej km. Też trasy jednak nie robi się do rezerwy bo nagle może nas zaskoczyć jakiś korek, wiec dobrze jest mieć zapas, albo stacje będą tak że trzeba sporo szybciej, albo już trochę na granicy jechać.
  10. czyli na trasie mogę 200km nie zrobić I nagle się okazuje że poczciwym 1.9 TDI który miał 70 l zbiornik paliwa dojadę szybciej niż RS4 Pierwotnie celowałem w S4 bo zupełności spełniłby oczekiwania, jednak po zmianie na diesla odpuściłem i pojawiła się myśl że może rozważyć RS4, jednak uznałem że skoro byłoby to auto głównie pod kątem wyjazdowym i szybkich przelotów, to średnio to ma sens zważywszy że budżet jednak wyższy
  11. Więc właśnie, raczej kupując takie RS/S założenie jest jednak jazdy więcej autostradami, czy mając wyższe spalanie w mieście niż taki kopciuch 190KM.
  12. w słabszych wersjach jest mniej. Niemniej nawet te 58 uważam że to dość mało, w MX5 mam 50 l, a jakie to ma gabaryty i raczej nie jest modelem mającym na celu robienie setek km. W takiej A4 prosiłoby się o coś bliżej 70 l
×
×
  • Create New...