Jump to content

DonDżonson

Pasjonat
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

23

About DonDżonson

Informacje

  • First name
    R
  • Location
    Zmysłowo

Car

  • Car model
    Subaru
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2010
  • Engine
    Inny
  • Engine code
    INNY
  • Drive
    AWD
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. czyli wszelkie narzekania na przedlifta nagle stały się jego atutami
  2. w DE też nie było 45TFSI w cennikach, S4 kojarzy mi się że niedawno jeszcze nie była w tamtejszych cennikach.
  3. tyle że w przypadku A4 jakoś w większym stopniu te różne sytuacje miały miejsce. W pewnym momencie zniknął przykładowo silnik określany obecnie jako 45TFSI, w innych modelach się pojawił ponownie, a w A4 dużo dłużej go nie było. Obecnie też w przypadku modeli S jak dla mnie to dziwnie wyglądało, S4 zapowiedziana już dawno temu w konfiguratorze pojawiła się jakoś na dniach, kiedy S6 z tym samym silnikiem, mimo że zapowiedziana dużo później pojawiła się już dużo wcześniej. I różne tego typu sytuacje. Na przestrzeni mniej więcej roku kalendarzowego mamy wersje przed liftingiem, po liftingową 1 i poliftingową 2. Naprawdę nie rozumiem tego, zważywszy że ten 2 lifting jednak nie przyniósł tak znaczących zmian jak się wcześniej zapowiadało, bo niby środek miał być dostosowany do ekranów dotykowych, a skończyło się że po prostu zmienili ekran na dotykowy.
  4. Jak dla mnie ewidentne z obecną A4 sobie nie radzą, to jeden lifting, to drugi, to problemy z silnikami, to jakieś dziwne i do końca niezrozumiałe posunięcia. z ekranem to coś mi się obiło o uszy że na jakiś rynkach niby ekran musi być od razu dostępny żeby obraz z kamery był i stad niby ekrany już nie są chowane w nowych modelach. Na ile to prawda nie wiem. Choć nawet jeśli to dla mnie głupota, z A3 spędziłem kilka dni i generalnie uruchamiając samochód i włączając wsteczny ekran już zdążył się wysunąć.
  5. Co do obsługi podczas jazdy akurat mi się zdarza często w trakcie, to coś po drodze się wymyśli, to coś zobaczy i chce tam dojechać i trzeba zmienić. Czy nawet jadąc znaną drogą chce sprawdzić czy inną drogą nie będzie szybciej i jadąc coś wbijam. Mi nie chodzi nawet o fakt dotykowej obsługi, ale że jest to niedostosowane do wygodnej obsługi. Samochód był zaprojektowany pod tradycyjną obsługę i pod tym względem całkiem dobrze się to odbywało. Ja wręcz uważałem że brakowało ekranu dotykowego, czasami jedną, dwie rzeczy łatwiej byłoby kliknąć od razu w daną rzecz, jednak nie rezygnując całkiem z tradycyjnej obsługi, a jeśli to dostosowując to do wygodnej i przyjemnej obsługi.
  6. Choćby navi, bo o to głównie chodzi. Radio kliknięcie w pojedynczy przycisk to nie problem, jak już w trakcie jazdy chcesz coś zmienić ustawić w navi, ustawić cel, dodać punkt, coś znaleźć gdzie dłużej musisz potrzymać ta rękę wyciągnięta i w powietrzu przestaje to być wygodne i mniej bezpieczne.
  7. Tylko zwróć uwagę że w A6 wyświetlacz jest dużo niżej, do wpisywania służy tez ten dolny gdzie możesz oprzeć wygodnie rękę. W A4 musisz nienaturalnie wyciągać rękę całkiem do przodu i trzymać bardzo wysoko. Przyzwyczaić się oczywiście będzie można ale nie będzie to zbyt wygodne ani do końca bezpieczne podczas jazdy
  8. Domyślam się, jednak nie zmienia to faktu że średnio to rozwiązali, niby pójście do przodu, ale jednak niedostosowane do możliwości samochodu. Więc jak dla mnie to kiepski ruch z tą zmianą, albo dostosowanie interfejsu do obsługi zarówno dotykowej jak i pokrętłem/płytką. Też sam ekran średnio się prezentuje, w dobie obecnych wyświetlaczy praktycznie bezramkowych wygląda to jak dla mnie dość przestarzale, już naprawdę stary ekran bardziej mi się podoba mimo że mniejszy to jednak jakoś tak lepiej się komponuje.
  9. Wczoraj również oglądałem polifta, jak z zewnątrz jeszcze ok, choć stał tak że przód albo zaraz przy samochodzie, albo trzeba było wyjść z salonu, ale ogólnie pierwsze spostrzeżenia ok może być. Tak środek dla mnie tragedia, a dokładniej ten ekran, walnęli jakiś telewizor z potwornie szerokimi ramkami, teraz dopiero wygląda jak doklejony na siłę. Wsiadłem po chwili do przedlifta i ten stary ekran dużo lepiej wygląda. Do tego obsługa nowego dla mnie tragedia, chwilę się pobawiłem i zacząłem czuć rękę. Nie wyobrażam sobie obsługi tego podczas jazdy, gdzie całą rękę trzeba trzymać w powietrzu. Oczywiście ktoś powie można głosowo np wprowadzać cel, itp. ale dla mnie nie tędy droga. Dużo bardziej odpowiada mi przedliftowa wersja nawet jeśli sam system jest gorszy, choćby w nowym światła dużo lepiej świeciły, itd. Nie rozumiem czemu wywalili to pokrętło od MMI, bo też średnio wygląda teraz ta dziura.
  10. Wreszcie ktoś zrozumiał że jak wydechy i tak są schowane to nie ma potrzeby robienia jakiś atrap
  11. tyle że z wlotem nie ma to chyba nic wspólnego, kolejna atrapa jak wydechów.
  12. DonDżonson

    B9 Fellows

    tam masz średnie spalanie 7.7, 17.7, czy może 27.7??
  13. ja wszystko rozumiem, ekologia, normy itp. Ale nie do pomyślenia jakiś czas temu żeby w samochodzie który jest tworzony pod kątem osiągów żeby głównie chwalili się rozwiązaniami ograniczającymi zużycie paliwa itp, zamiast tym co poprawiło osiągi, prowadzenie itd.?
  14. DonDżonson

    B9 Fellows

    W VW w 2013 miałem coś takiego, wiec raczej to żadna nowość. Akurat mi to nie przypadło do gustu bo sporo hamuje silnikiem.
×
×
  • Create New...