Jump to content

DonDżonson

Pasjonat
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

31

About DonDżonson

Informacje

  • First name
    R
  • Location
    Zmysłowo

Car

  • Car model
    Mercedes
  • Car body
    Hatchback
  • Year of production
    2019
  • Engine
    2.0 T
  • Engine code
    INNY
  • Drive
    AWD
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. zimówka nie oznacza zalet poniżej 0 st C
  2. Ja bym się jeszcze wstrzymał. Temp nie są na tyle wysokie żebyś musiał się martwić że zimówki zaraz znikną. Nie wiem czy jeździsz za granicę, ale też warto wziąć pod uwagę że choćby w Czechach chyba do kwietnia jest obowiązek jazdy na zimówkach
  3. To w temacie teorii spiskowych fragment z książki Dean'a Koontz'a "Oczy ciemności" z 1981 roku
  4. Jak rozważałeś podstawowy wariant to ja bym brał 8. Różnica w cenie niewielka a dostajesz 64GB, w 7 32GB co na dzisiejsze czasy uważam ze to już trochę mało. Wiec w tym wypadku bym bez zastanowienia dołożył. Jak 128 GB to już rozważ czy dołożenie (pewnie koło 500zl) nie jest dla Ciebie jakieś problematyczne. I na plus masz trochę szybsze działanie, indukcyjne ładowanie, pewnie z rok więcej wsparcia iOS. A jak Ci się nie spieszy to niby w marcu (nie wiem na ile to obecnie aktualne) ma być zaprezentowany następca SE w rozmiarze zbliżonym do 7/8 to może on byłby ciekawszy, bądź ceny 7/8 pewnie znów trochę spadną.
  5. Plusa czy zwykłego? Jakbym osobiście miał coś z tego segmentu to brałbym już 8kę, różnica w cenie niewielka, jeśli podstawowy wariant, to w 8 masz 64GB, w 7 32GB, lepszą kamerę, będzie trochę szybszy, masz indukcyjne ładowanie i możliwość szybkiego ładowania. Jeśli myślisz nad plusem to zastanowiłbym się już nad Xr o ile nie zależy ci głównie na podwójnym aparacie.
  6. Ponoć Audi w UE w listopadzie 2019 odnotowało ponad 39% wzrost sprzedaży (53548 szt) względem listopada 2018. Choć to i tak daleko za Mercedesem czy nawet BMW (76003 i 69540). Przypuszczam że tez wzrost spowodowany jest tym że w zeszłym roku sporo modeli czy wersji silnikowych nie było w ofercie.
  7. sądzę że bańkę da radę przekroczyć skoro w RS6 jest to możliwe
  8. jestem na nie, tył takie trochę A4 które się skurczyło po praniu, na tym drugim zdjęciu pierwsze co mi przychodzi na myśl to kiedyś moda w BMW gdzie tył stał wysoko, a przód obniżali. Zobaczymy na żywo, ale to chyba jeszcze trochę poczekamy. tu niby jakieś zdjęcia, choć mało co widać Nowe Audi A3 przyłapane bez kamuflażu – Portal Motoryzacyjny CarTests AMAZON.CARTESTS.NET Szpiegom motoryzacyjnym udało się przyłapać samochód podczas rozpakowywania go z kamuflującego pokrowca.
  9. jak to zrobią w przyszłym roku to chyba w Audi naprawdę realizują projekty na zasadzie co komu akurat przyjdzie do głowy. Kolejny całkowicie zmieniony system MMI, rozumiem że to tylko oprogramowanie, ale mimo wszystko, dopiero co zmienili, jeszcze dobrze nie zaczęło to jeździć i już kolejna. Jeszcze trochę i jeśli nie zmiana modelowa to przynajmniej lifting będzie przeprowadzany częściej niż cykl prezentacji kolejnych generacji smartfonów
  10. większość takich rzeczy to jest utrudnianie życia i zazwyczaj nie ma to przełożenia żeby przekładało się na poprawę w jakiejś innej materii, chyba że poprawę pewnej grupki urzędującej w pewnym miejscu. Jakoś mało kiedy spotykam się z sytuacjami żeby przepisy służyły ułatwieniu życia
  11. Czymś trzeba zasilić budżet na potrzeby 500+ i innych, a przecież zapotrzebowanie posłów też rośnie to tym bardziej trzeba łapać gdzie się da
  12. Racja teraz każde wyposażenie musi mieć oddzielna homologację pod wltp, to faktycznie tu koszt by się zwiększył. Jednak przed wltp tez nie było takiej możliwości, a wówczas nie miałoby to znaczenia na normy zużycia
  13. domyślam się że to jeden z powodów, ale gdyby w opcji nawet za 1 tys czy nawet 2 tys oferowali większy to bez wahania bym do czegoś takiego dopłacił, bo widziałbym w tym większy sens niż w jakimś audio, masażach, itp. Korzyść z tego czerpałbym non-stop podczas każdej jazdy. Jak zażyczę sobie tapicerkę z napletka wieloryba to pewnie mi to zrobią za worek pieniędzy, ale takiej pierdoły nie mogą zaoferować kiedy zysk z tego mieliby niewspółmierny do faktycznego kosztu większego baku. A jeszcze jakiś czas temu pamiętam jak przynajmniej w A6 była właśnie opcja większego baku gdzie standard miał i tak koło 70 l i za małą opłatą było można go jeszcze powiększyć
  14. Tez tego nie rozumiem. Kupując kilka modeli innej marki zawsze sprzedawca po zakupie jechał ze mną na stacje która jest zaraz obok i tankował do pełna. Niby szczegół ale całkiem miły gest. Mam jak najbardziej świadomość że jadąc nasze autostrady gdzieś do 150 zrobi się pewnie więcej km niż czymś co na co dzień pali sporo mniej. Ale już taki przelot po Niemieckich autostradach gdzie chce się podgonić już może być kiepsko. U mnie to średnie pewnie by było między 16-18, na szybszych trasach zakładam że ponad 20. Wiec dla mnie to jest jedyny ale spory minus tego samochodu, kiedy mogąc go faktycznie wykorzystać byłoby to głównie dla własnej przyjemności, niż faktycznie oszczędności czasu, bo jadąc ta sama trasę takie 150-180km/h pewnie w podobnym czasie by się zrobiło mając do zrobienia więcej km. Też trasy jednak nie robi się do rezerwy bo nagle może nas zaskoczyć jakiś korek, wiec dobrze jest mieć zapas, albo stacje będą tak że trzeba sporo szybciej, albo już trochę na granicy jechać.
×
×
  • Create New...