Skocz do zawartości

machmat93

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O machmat93

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia machmat93

0

Reputacja

  1. machmat93

    kierunki ala USA

    Przepraszam chodziło mi o kierunki, a nie o lampy. Wiadomo, że na kierunkach europejskich przedliftowych nie ma obrysu pomarańczowego pola które jest na zdjęciu które wstawiłem wyżej.
  2. machmat93

    kierunki ala USA

    Macie może szablon do lamp USA przedlftowych w tym stylu?
  3. Witam. W 2015 roku rejestrowałem auto. Musiałem zapłacić 500zł opłaty recyklingowej. Teraz ta opłata została wycofana i chodzą pogłoski że można się starać o zwrot tych pieniędzy. Ktoś coś słyszał? Byłem dzisiaj w wydziale komunikacji i powiedzieli mi że nic im o tym nie wiadomo.
  4. Szukałem ori dywaników ale cieżko dostać więc całkiem niedawno kupiłem Petexy ponieważ dużo osób je chwaliło tutaj na forum.
  5. Witam. Chciałbym przedstawić Wam moje dziecko. Jest to Audi A4 B5 z pierwszą rejestracją w 14.05.98 po pierwszym (małym) lifcie. Silnik 2.8 V6 193KM ALG. Sedan, manual, podtlenek LPG. Wszystko lubię skrupulatnie zapisywać więc temat będzie na bieżąco edytowany. Zdjęć będzie więcej tylko się nauczę jakoś ładnie je tu wrzucać. Car Audio: -ori BOSE -radio Kenwood KDC-bt6544u -wzmacniacz Hertz HCP2 -subwoofer Pioneer TS-WX 305-B Modyfikacje; -sprężyny i amortyzatory H&R bez gwintu (już były podczas zakupu auta) -wydech Sebring (zastanawiam się nad zmianą ponieważ wole wszystko w oryginale ale V6 fajnie na nim mruczy) -atrapa chłodnicy RS4 -prawe lusterko z anglika Plany: -klubowe ramki pod tablice i naklejka -ori reflektory poliftowe (podczas zakupu miałem nieoryginalne Day Light Led) -ori wydech (może) -alu Avus 17'' - już kupione i czekają na oponki -kierownica S-line -tempomat Spalanie 9,5l - 14l LPG (są to dwie wartości których jeszcze nie przekroczyłem) X0A = National sales program germany B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn. C8N = Obręcz koła ze stopów lekkich 6 jx15h2 et45 G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.) H7A = Tires 205/60 r 15 w J0L = Akumulator MT4 = 6-cylindrowy silnik z wtryskiem 2,8ltr. Q1A = Siedzenia normalne 0JH = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1ba:1386-1435; 1bj:1386-1435 1AJ = Abs i eds 1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki 2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz. 5RQ = Lusterko na wysięgniku (konvex) str. prawa 5SL = Lusterko na wysięgniku (konvex) 1f52 T7F = 6-cylindrowy silnik z wtryskiem 2,8l 142kw 0YC = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 3S0 = Bez poręczy dachowych 4UE = Lewo/prawo 0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu 8UD = Radio 8GL = Alternator 8RY = GłoŚnik z syst.dŹwiękowym bose 1LB = Faustsattelbremse przod 3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny) 1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe Jeżeli jakiś kod źle mi rozczytało to dajcie znać. Jestem otwarty na wasze opinie i propozycje wobec auta.
  6. Witam. Byłem dzisiaj umówić się na założenie gazu. Instalacja z wtryskami AC W02 kosztowała by mnie 2500 zł, a z wtryskami Barracudy 3000 zł. Moje pytanie brzmi czy opłaca się dokładać? Jakie są różnice miedzy nimi? Czy spalanie na droższych wtryskach jest mniejsze? Proszę o szybką odpowiedź. http://lpg-forum.pl/post693371.html#p693371 Dla potomności
  7. Witam. Z trzy miesiące temu zakupiłem Audi A4 B5 2.8 193km z Niemiec ze sportowym zawieszeniem H&R amortyzatory+spręzyny przód i tył (bez gwintu). Na przeglądzie wyszło że są b dobre ale już nie pamietam ile dokładnie %. Z racji tego że wole raczej komfort, a w moich okolicach drogi są bardzo kiepskie doskwiera mi niskie zawieszenie i twardość na wybojach. Będę szukał kogoś kto się wymieni łeb w łeb za oryginalne z tym że druga osoba pokrywa koszty przekładki i przeglądu jednego i drugiego zawieszenia na szarpakach. Może znajdzie się ktoś z forum? Doradźcie mi na co zwracać uwagę przy wymianie zawieszenia i gdzie szukać symbolu rodzaju zawieszenia bo wiem że jest kilka.
  8. Witam. Niedawno zakupiłem A4 B5'98 2.8 193km ALG sedan (bez q, 260k przebiegu) i zabieram się za wymianę rozrządu. Chciałbym abyście polecili mi jakąś aukcję z dobrym kompletnym rozrządem. Ewentualnie napiszcie jakie firmy poszczególnych elementów są dobre, a które unikać szerokim łukiem. Znalazłem już jedną aukcję z atrakcyjną ale i podejrzaną ceną 529zł. Firmy wydają się być w porządku. http://allegro.pl/rozrzad-pompa-audi-a4-a6-a8-2-4-2-7-2-8-v6-i5225745013.html ZESTAW ZAWIERA PASEK ROZRZĄDU CONTITECH CT 920 LUB GATES 5493XS ILOŚĆ ZĘBÓW: 253 SZEROKOŚĆ (mm): 30 (STOSOWANY NA PIERWSZY MONTAŻ) ROLKA NAPINAJĄCA NTN MADE IN JAPAN ŚREDNICA (mm): 72 SZEROKOŚĆ (mm): 32,5 (STOSOWANA NA PIERWSZY MOTAŻ) ROLKA ZWROTNA AUTLOG MADE IN GERMANY ŚREDNICA (mm): 59 SZEROKOŚĆ (mm): 35,5 (JAKOŚĆ OE) NAPINACZ (TŁUMIK DRGAŃ) NTN (STOSOWANA NA PIERWSZY MONTAŻ) NAPINACZ (DŹWIGIENKA) INA/NTN (STOSOWANA NA PIERWSZY MONTAŻ) POMPA WODY DOLZ METALOWY WIRNIK. PORZĄDNE ŁOŻYSKOWANIE I USZCZELNIENIE. PRODUCENT POMP WODY Z 80 LETNIĄ TRADYCJĄ. JAKOŚĆ OE USZCZELKA POMPY WODY NAKLEJKA SERWISOWA CONTITECH LUB GATES Co myślicie o tym zestawie? Warto go zamówić? Czy lepiej dopłacić do czegoś innego? Ile można km na nim zrobić?
  9. Muszę mieć pewność na 100%. Wystarczy wyrezać kawałek błotnika i po przemienieniu wtyczek wszystko będzie śmigało u niego i u mnie? I co z tymi silniczkami?
  10. Witam. Posiadam wersje przed liftem, a kolega po lifcie. Mam światła daylight led i kolega chce sie wymienić na oryginalne poliftowe. Dało by rade poobcinać i pozamieniać wtyczki beż żadnych dodatkowych kosztów?
  11. Witam. Mam na imię Mateusz. Jestem z Jarosławia (50km od Rzeszowa) woj. Podkarpackie. Wczoraj zakupiłem A4 B5 2.8 ACK sedan z 1998r. Mam zamiar brać czynny udział w życiu forum Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...