Skocz do zawartości

Nargon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nargon

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Tomaszów Maz.

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

293 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Nargon

0

Reputacja

  1. Witam, Mam pytanie odnośnie zaworów ssących i wydechowych do 1.8T AVJ, a mianowicie jakiej firmy wybrać zawory i prowadnice zaworów? W piątek jadąc autostradą strzelił mi pasek rozrządu, więc trochę wydatków się narobiło :/
  2. Witam, A czy ten napinacz Vaico bez fazatora będzie też pasował do AVJ?
  3. Cześć Podbijam do pytania. U siebie mam bardzo podobny dźwięk jednak mam wrażenie że dochodzi on z okolicy paska klinowego. I słychać go ciągle, nie ważne czy na zimnym czy na rozgrzanym silniku.
  4. Witam, Udało mi się dopiero dziś założyć nówkę przepływkę. Zrobiłem logi i wyszło tak: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_7lsM8T.html Co o tym sądzicie? Wydaje mi się że i przepływka i korekty są w porządku.
  5. Korekty długoterminowe z kanału 32: Bank 1, sensor 1, idle: -1,5% Bank 1, sensor 1, partial load: 15,6%
  6. Filtr paliwa zmieniałem niecałe 10 tyś km temu. Pompa paliwa jak coś też była wymieniana jakoś rok temu, bo stara padła. Kanał 32 sprawdzę dziś wieczorem bo będę jechał akurat jakieś 70-80 km. Szczelność niby sprawdzali przy regeneracji i było ok. Ale dla pewności sprawdzę tyle, że z tym to dopiero w sobotę dam radę powalczyć. Możliwe że to jednak przepływka jak napisał Łukasz, bo jak ją wczoraj wyjąłem to w dolocie było trochę oleju, który podejrzewam dostał się tam przez ten zaworek regulacji ciśnienia od odmy (ten taki grzybek podobny do DV-ki). Zastanawiam się też czy nie wypadałoby go wymienić.
  7. Witam. Auto to A4 B6 1.8T Q 150KM AVJ Mam następujący problem W grudniu oddałem auto na regeneracje turbiny, brała olej, brakowało mocy. Samochód wrócił z regeneracji i zaczął jeździć dużo lepiej, ale i tak miałem wrażenie że nie do końca tak jak powinien. Po odbiorze auta pojeździłem dwa dni i zapalił się Check. Po podpięciu Vaga wywaliło taki oto błąd: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded. Zadzwoniłem więc do firmy od regeneracji turbiny, ale rzecz jasna umywają ręce... Poczytałem tu i tam o tym błędzie i wyszło, że możliwe że przepływka wariuje. Zrobiłem więc logi które wyglądają następująco : http://vaglogi.pl/log-002_033_115_A04zhF6.html Wiem,że przepływka powinna wskazywać ok. 120g/s, a ponieważ tu sporo odbiega o tej wartości postanowiłem zakupić preparat do czyszczenia przepływomierzy i delikatnie ją przeczyściłem, poczekałem aż resztki preparatu odparują i założyłem po czym znów zrobiłem logi: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_KWQhT77.html Jednak za dużo się nie poprawiło. Czy ktoś jest w stanie pomóc mi jakoś w tym temacie i w analizie logów? Z góry dziękuję i pozdrawiam
  8. Witam. Temat był kawał czasu temu, ale u mnie właśnie planuje taki zabieg. Jest jeszcze jakaś szansa na podesłanie tego schematu? Pozdrawiam
  9. Witam Jestem zielony w tym temacie i chciałbym spytać czy opłaca się zakładać sztywnego TIPa do serii ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...