Skocz do zawartości

Cristoof

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cristoof

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

109 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Cristoof

0

Reputacja

  1. Ok , czyli lepiej barracudy , a możesz podać jakiś zestaw tak bez konieczności wiercenia w kolektorze , do 240 KM
  2. czyli takie http://www.phjacus.pl/Hana-4-H2001-4-cyl-montaz-pojedynczy-plus-rozdzielacz-komplet-p855.html A Reduktor ten co wyżej czy może ten jest lepszy do 1,8T ? http://www.phjacus.pl/R54-Reduktor-AC-R01-250KM-sekwencja-R250-p1304.html
  3. Jednak wybiorę listwę Hany jak poniższa , chciałbym uniknąć wiercenia w kolektorze . Hana 4 H2001 4 cyl montaĹź szyna metal komplet JACUĹ LPG - sklep internetowy LPG, czÄĹci LPG, auto gaz, hurtownia lpg, czÄĹci do instalacji gazowych, czÄĹci lpg, akcesoria lpg, Co do reduktora myślałem o takim R35 Reduktor KME Silver S6 TURBO 240KM sekwencja JACUĹ LPG - sklep internetowy LPG, czÄĹci LPG, auto gaz, hurtownia lpg, czÄĹci do instalacji gazowych, czÄĹci lpg, akcesoria lpg, czy to dobry wybór ?
  4. Cześć , chciałem się poradzić , instalacja ma 9 lat . Sterownik Diego Reduktor od KME pewnie jakiś SIlver Elektorzawór Tomassetto Wtryski Valteki czerwone Planuję zwiększenie mocy i momentu do max 230-240 KM i 330-360 Nm , chciałbym wymienić listwę wtryskową oraz reduktor . Myślałem o takim rozwiązaniu ( nie chce wiercić w kolektorze ) . http://www.phjacus.pl/Hana-4-H2001-4-cyl-montaz-szyna-metal-komplet-p852.html http://www.phjacus.pl/R35-Reduktor-KME-Silver-S6-TURBO-240KM-sekwencja-p107.html Czy to dobry wybór ?
  5. Dobra dobra ,teraz to sam się z siebie śmieję .nie będę się rozpisywał kto podsunął mi taką głupią myśl. ponawiam pytanie czy listwa Hana 4 2001 z niebieskimi wtryskiwaczami będzie dobrym wyborem jako zamiennik czerwonych Valteków ?
  6. no właśnie średnica raczej nie oryginalna bo na oko jakieś 20 mm , wąż leci w górnej części zderzaka , jutro sprawdzę jak wygląda podłączenie przy samych iC .Niestety na allegro znaleźć nie mogę . Wiem tylko o który element chodzi , ( nr 29 )
  7. Ok dzięki za odpowiedź , dzisiaj zauważyłem , że połączenie obu IC jest wykonane wężem ogrodowym , czy zna ktoś kod oryginalnego węża ? albo wie gdzie go dostać ?
  8. Cześć , Zaczynam przygodę z modyfikowaniem swojego BEX'a i mam do was forumowiczów kilka pytań . Auto chciałbym docelowo wysterować na około 240 KM i 340-360 Nm. Pierwszą modyfikacją mechaniczną z racji , że katalizator już się kończy będzie zastąpienie go downpipe'm - i tutaj moje pierwsze pytanie , czy jest sens ciągnąć rurę 2,75" do tłumika środkowego ( ewentualnie zastąpienie środkowego tłumikiem przelotowym ) , czy po prostu za downpipe'm zostawić serię ? Auto zasilane jest LPG ( Diego KME ) , po wizycie u tunera stwierdził , że listwa wtryskowa jest do wymiany i nie ma sensu jej nawet regulować ( czerwone Valteki ) - polecił mi Reg Fast'a - lecz z tego co wyczytałem cała listwa jest do max 160KM - moje pytanie czy listwa Hana 4 2001 z niebieskimi wtryskiwaczami będzie dobrym wyborem jako zamiennik ? Kolejną modyfikacjami zapewne będzie FMIC oraz wymiana wtrysków na 380cc , czy ktoś moze polecić jakiś gotowy zestaw FMIC ?
  9. Cześć wszystkim , Nazywam się Krzysiek , jestem z Zielonej Góry , mam 29 lat . Od czerwca jestem szczęśliwym posiadaczem Audi B6 w wersji S-Line z silnikiem 1.8T BEX w quattro . Dodatkowo auto jest zasilane również LPG . Obecnie planuje zacząć swoją przygodę z modyfikacjami , więc na pewno często będę prosił was o porady .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...