
marioxxxx
Pasjonat-
Postów
172 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
marioxxxx odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Dzięki wielkie, ostatni by wiedzieć jakie hamulce zamówić 😁 WAUZZZ4B83N114197 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
marioxxxx odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Ja bym prosił WAUZZZ8P84A127286 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
marioxxxx odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witaj kolego, ja też chciałbym poznać autko wauzzz8e05a546927 -
Witam przymierzam się do wymiany pompy wody, patrząc na części są jakby dwie i nie wiem która zamawiać. Dodam że płyn się z niej leje ale nie wiem skąd dokładnie stąd chce wymienić. Widzę że jest sama część z kołem i wirnikiem a na innej stronie już jakiś odlew z aluminium jakby cała pompa. Co trzeba zamawiać
-
Tak. Tylne są dołożone do kostki ISO bo oryginalnie nie ma głośników. Mam tylko dwie te duże. Czy jak je podłączę to oświetlenie i wyświetlacz będą normalnie działać? Reszta kostek od czego jest? Niestety nie mam jak sprawdzić Ori radia a zamówić by potem odsyłać bo coś to mi się nie bardzo opłaca
-
Witam. Mam zamiar wymienić radio na fabryczne i wybrałem Chorusa z tymi modułami USB, Jack, SD i BT. I teraz tak, obecne radio jest podłączone dwoma kostkami ISO a patrząc na tył Chorusa tam kostek wchodzi więcej i to różnych. Jeśli mam tylko dwie kostki ISO to radio będzie normalnie działać czy czegos będzie brakować?
-
Witam. Mam zamiar wyrzucić radio i wsadzić orginalne Chorusa Blaupunkt a. Mam kilka pytań: -mam przedlifta i tylko dwie kostki więc do Chorusa będą pasować? Takie duże, ISO. -oryginalnie mam dwa głośniki z przodu i piszczałki, dodałem dwa na tylną półkę więc będą grały wszystkie jeśli na nie Ori radiu grają? -jesli kupię bez kodu to jak można ten kod wydobyć/odczytać? Radio zamierzam oddać do instalacji Audi Gold
-
Witam. Wczoraj jadąc wieczorem ze sklepu zauważyłem temperaturę oleju na 110*C i się zdziwiłem. Stanąłem i poczekałem by się wychodził. Po godzinie żadnej zmiany. 5km do domu no to dawaj na szybko. Było ciemno więc nic nie mogłem podłubać. Dziś o 12 zaglądam i olej na dobrym poziomie na bagnecie, płyn chłodniczy jest minimalnie pod min. No to włączam zapłon a tam 100*C na zegarze oleju. Mając włączony zapłon a silnik nie pracuje temperatura rośnie aż do maximum. Co to mogło się zepsuć? Na skanerze od viakena nie pokazuje żadnego błędu w silniku
-
Była fajna ciepła pogoda i akurat wypad na większe miasto był to pomyślałem że przetestuje. A że jechała ze mną dziewczyna to aż się prosiło sprawdzić. Wynik: ABS działa, zostały ślady i było widać, pedał pracował jak trzeba, zero błędu o hamulcach i dziewczyna wystraszona. Wszystko działa jak należy ?
-
Jeszcze nie ale dziś sprawdzę muszę tylko jakiś żwirek znaleźć ?
-
Wszystko wróciło do normy. Widocznie Ori pierścienie nie pasują do nowych tarcz. Pierścień zablokowany oraz czujnik ABS wciśnięty do końca a potem lekko wyciągnięty by nie ocierało o czujnik. VAG pokazuje prędkość 1,2,3,4km a wcześniej łapał od 4km. Błąd usunięty i trasa 40km i żadnego błędu, jak ręką odjął ?
-
Hamuje normalnie ale ABS nie ma. Właśnie zrobione wszystko dobrze ale te pierścienie od ABS miały troszeczkę większą średnicę niż gniazdo w nowej tarczy o jakieś 0.2mm i normalnie po założeniu na tarcze mogłeś nimi obracać dlatego jedno zablokowałem by nie latało (lewe koło) a z prawej siadło z oporem ale teraz mi się wydaje że miło się poluzować i spaść z gniazda
-
Płyn już nie ucieka bo pękł przewód z przodu więc wymieniłem oba, zalałem płynem i odpowietrzyłem. Możliwe że koronka od ABS się poluzowała i nie obraca się razem z kołem?
-
Dobry wieczór. Mam taki problem że po wymianie tarcz z tyłu zapala mi się ABS i hamulce. VAG mówi że błąd w prawym tylnym czujniku. Teraz druga sprawa wymieniałem właśnie tarcze z tyłu i przekładałem ze starych bieżnie i łożyska oraz pierścień ABS. Jednak w lewym kole ten pierścień obracał się luzem na nowej tarczy wiec zablokowałem go na sztywno blaszką. Z prawej strony wyszedł trochę sztywniej że się nie obracał więc nie poskladalem nic i tak poskladalem spowrotem. Po przejechaniu 5km wyskoczyl właśnie ten błąd i te kontrolki. Możliwe że właśnie z prawej strony ten pierścień się poluzował i czujnik nie łapie tych ząbków? Robiłem komplet hamulców klocki i tarcze na przód i tył oraz węże elastyczne z przodu i nie będzie mi do śmiechu jeśli jeszcze czujniki do d*py ?
-
Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową
marioxxxx odpowiedział(a) na Szymoonk temat w Audi A4 B5
A robił ktoś bez obudowy i zwijakaa taśmy? Mam kiere polift i redukcję i chce zostawić osłonę i zwijak z przedlifta, da radę? Wystarczy dociąć obudowę a kostkę w kierownicy polift zamienić na przedlift?