Skocz do zawartości

Rotebro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rotebro

Informacje

  • Imię
    Zbigniew
  • Miasto
    Tuchów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

404 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rotebro

0

Reputacja

  1. Witam mam pytanie jak już zakupie wahacze poliftowe używane to warto wymienić w nich tuleje gumowo olejowe 75 mm na nowe? koszt nie drogi podobno ponad stówę za stronę a może to jeszcze bardziej poprawiać jazdę
  2. Mój problem nareszcie rozwiązany z tymi drganiami w moim przypadku były drgania od 120 km w górę wszystko drgało kiera, buda,i pod nogami, przełożyłem koła od kolegi i na jego nie drgało u mnie winę ponnosza nowe felgi OEMS 19 są proste, opony tez dobre ważone trzy razy gdzie indziej okazało sie ze otwory które nakłada sie na piastę są lekko jajowate w wszystkich czterech mierzone suwmiarką, pozostało chyba przetoczyć te otwory i założyć pierścień stabilizujący
  3. Witam wie ktoś gdzie można kupić w necie wahacze (banany) tuleja 75mm sworzen 12mm (przejsciówka) ?
  4. Jak mam sprawdzić ze to na 100% banany do wymiany? Pytam żebym na daremno nie wymieniał
  5. Witam proszę o pomoc , jestem po wymianie dwumasy i sprzęgła,cały komplet Luka wymian była w tamtym roku po wymianie dwumasy wszystko grało git zero drgań przebieg teraz 240 tys 2009 r po około 2 tygodni zaczęły sie wibracje w kabinie okazało sie zę poduchy do wymiany, oleju już nie było obie do wymiany wymieniłem na nowe org audi i pod skrzynią tez, dalej lekkie wibracje odczuwalne pózniej doszły drgania kierownicy od 120 km na letnich i na zimówkach tak samo koła ważone w trzech rożnych miejscach okazało sie ze przeguby wew. wymieniłem na nowe wszystkie tuleje tez wymienione na nowe , wyjechałem na autostradę i znowu to samo dragania kierownicy od 120 km tylko teraz już dziwne te drgania raz sie nasilają raz zmniejszają i tak w kółko oraz lekkie drgania w kabinie jak silnik schodzi z obrotów (fotel,drążek zmiany biegów koło półki zmiany biegów i słychać kratki nadmuchu jak lekko trzeszczą) po miesiącu wrócilem do serwisu okazało sie ze opiłki w pompie i pompa do wymiany twierdza ze opiłki były tylko w pompie , pompa wymieniona na nową wtryski wysłane i sprawdzone do Bosha są w normie , drgania bardzo sie zmniejszyły ale dalej odczuwalne. Teraz byłem w dwóch różnych serwisach i nie wiedza co jest grane bo wszystko sprawdzili i jest ok błędów tez niema . Czy moze spotkał sie ktoś z takimi objawami ? Lekkie drgania w fotelu,drążku zm. biegów, lekko trzeszcząca klatka nadmuchu,odczuwalne lekkie drgania w pedale sprzęgła i to najgorsze od 120 drgania kierownicy raz silniejsze raz ustępują szczególnie jak jade w dłuższa trasę , czy jest możliwość ze mogli mi źle dwumase założyć ? jest taka opcja? Proszę o odpowiedz
  6. już pisałem miałem ten sam problem, wymieniłem tylko pompę reszta była czysta cały syf został na sitku przy czujniku, po wymianie zrobiłem już prawie 25000 i wszystko jest oki. Dzięki za odpowiedz
  7. Witam mój przebieg to 242 tys miałem samochód w serwisie by usunąć jedna usterkę wyszło na to ze musieli pompę i wtryski wysłać do Bosha by stwierdzić o co kaman , wtryski są w normie pompa do wyrzucenia stwierdzili opiłki w pompie , kupiłem nową pompę moje pytanie jak były te opiłki w starej pompie to mogły one przedostać sie do całego układu paliwowego? Oni twierdza ze opiłki były tylko w pompie we wtryskiwaczach nie stwierdzono żądny opiłków i czyścili tylko przewode paliwowe. Pytam ponieważ nie chce znowu za 10000 km wymieniać na nową pompę , proszę o odpowiedz dzięki
  8. Hej Kurcza pisałem do Ciebie na priv i nie zobaczyłem na profil i fele sorki,no piękne są robią robote.
  9. Witam Wymieniał ktoś może poduszki silnika w audi a4 b8 ? Jaka cena oryginalnych poduch prawa i lewa strona ? proszę o odpowiedz bardzo ważne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...