Jump to content
IGNORED

po wymianie dwumasy silnik nadal trzesie samochodem


darq1985
 Share

Recommended Posts

witam wszystkich maniakow a4 mam problem z moja b8 2.0TDI 170KM ostatnio wymienilem dwumasa bo byl w oplakanym stanie ale po wymianie silnik nadal trzepie buda najczesciej robi to jak jest zimny np. rano odpalam i wciagu 1 minuty bujnie samochodem 3 moze 4 razy i za chwilke ustanie jak sie rozgrzeje do 90 stopni to drgania nie wystepuja wcale a jak juz sa to minimalne. pomozcie bo juz niewiem co robic

Link to comment
Share on other sites

A może masz świeczki spalone, tylko jak by tak było to może trześć po odpaleniu przez jakieś pół minuty,a tak to coś musi byc zle złozone..

Link to comment
Share on other sites

czyli sprzeglo zostało stare ????

Link to comment
Share on other sites

NIE SPRZEGLO TEZ JEST NOWE CALY KOMPLET


ALE ROBI TO TEZ JAK SILNIK MA OKOLO 70 STOPNI PO ODPALENIU ALE JAK DODAM GAZU TO PRZESTANIE ALE JAK JUZ MA 90 TO MOGE ZGASIC I ZARAZ ODPALIC I JEST OK ZERO DRGAN


NAJBARDZIEJ JAK JEST ZIMNY


A SPRZEGELKO ALTERNATORA MOZE MNIEC JAKIS WPLYW NA TO?

Link to comment
Share on other sites

Podpinałeś pod kompa? sprawdzałeś wtryskiwacze?jaki masz przelot?

Link to comment
Share on other sites

przy okazji sprawdź też świece żarowe tak jak wyżej kolega sugeruje...

Link to comment
Share on other sites

Sprawdziłem wtryski są ok wymieniłem świece i nadal trzęsie pojechałem sprawdzić kompresję i jest ok juz nie wiem co to może być

Link to comment
Share on other sites

Czy udało się rozwiązać problem? mam dokładnie takie same objawy.

Link to comment
Share on other sites

sprawdz to sprzegiełko alternatora i poduszki pod silnikiem

Link to comment
Share on other sites

Takie nieregularne bujanie w CR-ze, to albo przycinające się wtryskiwacze , albo problem z zaworem utrzymującym ciśnienie w szynie na odpowiednim poziomie :decayed:

Jego chwilowe skoki skutkują zmianą dawki paliwa wtryskiwanego do cylindrów , efektem czego jest właśnie bujanie silnikiem :)

Raczej na pewno takiego objawu nie powoduje uszkodzony dwumas, co najwyżej może przyczynić się do zwiększenia ich amplitudy, nie tłumiąc tych drgań :hi:

Edited by piotrsob1
Link to comment
Share on other sites

Witam. U mnie to samo na zimnym silniku buja autem na P i N. Wtryski sprawdzone, wyczyszczone i uszczelnione. Na chwilę jakby po tym zabiegu trzęsienie ustało ale dziś zauważyłem ze znowu wróciło po ok. 1000km. Dwumas ?? Wałek rozrządu ? Przebieg 186.000 km

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Boże ! Tragedia ! Czy ktoś już sobie poradził z tym problemem ?!

Widzę już któryś taki temat i nadal nie znalazłem rozwiązania, czy ktoś to naprawił ?!

Coś jest nie tak i trzeba to rozwiązać - ja byłem u trzech mechaników i nic tak na prawdę nie powiedzieli. Kazali jeździć bo oni mogą posprawdzać to tamto ,powymieniać 100 rzeczy i nie wiadomo czy problem zniknie więc moze już go ktoś rozwiązał i oszczędziłby reszcie poszukiwań :? :)

Link to comment
Share on other sites

A towarzyszy wam przy tym stukanie ? Bo mi telepie silnikiem raz tak a raz nie. I robiłem takie coś , że zaciągnąłem ręczny i ruszalem do tylu i tez tym silnikiem telepie.

Zastanawiam się czy to nie poduszka silnika

Link to comment
Share on other sites

Witam proszę o pomoc , jestem po wymianie dwumasy i sprzęgła,cały komplet Luka wymian była w tamtym roku po wymianie dwumasy wszystko grało git zero drgań przebieg teraz 240 tys 2009 r po około 2 tygodni zaczęły sie wibracje w kabinie okazało sie zę poduchy do wymiany, oleju już nie było obie do wymiany wymieniłem na nowe org audi i pod skrzynią tez, dalej lekkie wibracje odczuwalne pózniej doszły drgania kierownicy od 120 km na letnich i na zimówkach tak samo koła ważone w trzech rożnych miejscach okazało sie ze przeguby wew. wymieniłem na nowe wszystkie tuleje tez wymienione na nowe , wyjechałem na autostradę i znowu to samo dragania kierownicy od 120 km tylko teraz już dziwne te drgania raz sie nasilają raz zmniejszają i tak w kółko oraz lekkie drgania w kabinie jak silnik schodzi z obrotów (fotel,drążek zmiany biegów koło półki zmiany biegów i słychać kratki nadmuchu jak lekko trzeszczą) po miesiącu wrócilem do serwisu okazało sie ze opiłki w pompie i pompa do wymiany twierdza ze opiłki były tylko w pompie , pompa wymieniona na nową wtryski wysłane i sprawdzone do Bosha są w normie , drgania bardzo sie zmniejszyły ale dalej odczuwalne. Teraz byłem w dwóch różnych serwisach i nie wiedza co jest grane bo wszystko sprawdzili i jest ok błędów tez niema . Czy moze spotkał sie ktoś z takimi objawami ? Lekkie drgania w fotelu,drążku zm. biegów, lekko trzeszcząca klatka nadmuchu,odczuwalne lekkie drgania w pedale sprzęgła i to najgorsze od 120 drgania kierownicy raz silniejsze raz ustępują szczególnie jak jade w dłuższa trasę , czy jest możliwość ze mogli mi źle dwumase założyć ? jest taka opcja? Proszę o odpowiedz

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Jak mam sprawdzić ze to na 100% banany do wymiany? Pytam żebym na daremno nie wymieniał

Link to comment
Share on other sites

Przeczytaj ten temat co Ci wysłałem

Link to comment
Share on other sites


Witam proszę o pomoc , jestem po wymianie dwumasy i sprzęgła,cały komplet Luka wymian była w tamtym roku po wymianie dwumasy wszystko grało git zero drgań przebieg teraz 240 tys 2009 r po około 2 tygodni zaczęły sie wibracje w kabinie okazało sie zę poduchy do wymiany, oleju już nie było obie do wymiany wymieniłem na nowe org audi i pod skrzynią tez, dalej lekkie wibracje odczuwalne pózniej doszły drgania kierownicy od 120 km na letnich i na zimówkach tak samo koła ważone w trzech rożnych miejscach okazało sie ze przeguby wew. wymieniłem na nowe wszystkie tuleje tez wymienione na nowe , wyjechałem na autostradę i znowu to samo dragania kierownicy od 120 km tylko teraz już dziwne te drgania raz sie nasilają raz zmniejszają i tak w kółko oraz lekkie drgania w kabinie jak silnik schodzi z obrotów (fotel,drążek zmiany biegów koło półki zmiany biegów i słychać kratki nadmuchu jak lekko trzeszczą) po miesiącu wrócilem do serwisu okazało sie ze opiłki w pompie i pompa do wymiany twierdza ze opiłki były tylko w pompie , pompa wymieniona na nową wtryski wysłane i sprawdzone do Bosha są w normie , drgania bardzo sie zmniejszyły ale dalej odczuwalne. Teraz byłem w dwóch różnych serwisach i nie wiedza co jest grane bo wszystko sprawdzili i jest ok błędów tez niema . Czy moze spotkał sie ktoś z takimi objawami ? Lekkie drgania w fotelu,drążku zm. biegów, lekko trzeszcząca klatka nadmuchu,odczuwalne lekkie drgania w pedale sprzęgła i to najgorsze od 120 drgania kierownicy raz silniejsze raz ustępują szczególnie jak jade w dłuższa trasę , czy jest możliwość ze mogli mi źle dwumase założyć ? jest taka opcja? Proszę o odpowiedz

Uporałeś się z tymi wibracjami mam identyczne objawy zaczynające się na 5 i 6 biegu od 2200obr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...