Skocz do zawartości

szuwx

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szuwx

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szuwx

0

Reputacja

  1. Sprawdź dpf Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
  2. Tym że nie działa start stop bym się nie przejmował, ja u siebie wyłączyłem to dziadostwo. najbardziej wkurzajacy system jak dla mnie. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
  3. Auto strasznie wysoko siedzi, wygląda średnio z tymi felgami. Ale stan faktycznie ładny. Przy takim roczniku starał bym się zostawić jak najwięcej w ori, a modował tylko moc. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
  4. szuwx

    Jak sprawdzić wtryski cr

    Witam, od jakiegoś czasu autko wpada w lekkie wibracje, sporadycznie ale jednak. Chciałem zdiagnozować wtryski, czy wystarczy do tego komp czy trzeba wyjmowac i specjalistycznym sprzętem sprawdzać. Gdzie ewentualnie w świętokrzyskim można to sprawdzić. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
  5. Mam podobne objawy, orientuje się ktoś gdzie w świętokrzyskim zdiagnozują czy to wtryski? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
  6. Koledzy żeby zejść poniżej 4,5l na 100km wystarczy zerwać pasek i będzie jak w golfie sprzed 30 lat, czyli bez klimy, bez wspomagania. Mi wyszło średnie 4.1 ale w połowie drogi do Lublina znalazłem warsztat który niestety od ręki wymienił mi pasek i spalanie podskoczylo. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
  7. szuwx

    CAGA na inny

    Z ciekawości- jeździsz autem od nowości lub znasz hustorię auta? Jeśli tak to opisz proszę usterki- zawieszenie , dwumas, turbo, wtryski, opiłki pompy paliwa lub inne- generalnie koszty i przybliżony przebieg przy naprawie usterek.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Auto kupiłem przy przebiegu 140000, nic poważnego nie było wymieniane wcześniej. Mi padły łożyska przód przy ok. 200000km. Po kolejnych 20 padł czujnik dpf. Tylko u mnie 80% to trasy. Jak dla mnie auto bezobslugowe.Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
  8. szuwx

    CAGA na inny

    Moje b8 ma już 307000km. Auto chodzi ok, tylko przy odpaleniu mocniej zatrzęsie, czasem odezwie się dwumas. Tu mam zagwozdkę gdyż auto przekazałem żonie i kiedy ja wsiadam auto lubi wpaść w wibracje, szczególnie na luzie. Jednak gdy przyjadę kilkanaście km problem znika, dopóki żona znowu nie pojeździ. Przybywa również oleju ale tego nikt nie jest w stanie zdiagnozować gdyż dpf wg kompa jest wypalany poprawnie, a to ropa dostaje się do oleju. Na tą chwilę olałem temat gdyż przybywa ok pół litra na 15000km, czyli przy wymianie mam poziom oleju min, a gdy zalewają jest max. Liczę się że przy tym przebiegu poleci w końcu dwumas ewentualnie silnik. Ale póki co auto chodzi pięknie. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
  9. szuwx

    Przybywa oleju

    Problem jest taki że jeszcze nie widziałem żeby mi się dpf dopalał, w tym modelu podobno kontrolka świec nie włącza się podczas normalnego wypalania. A w trasie to tego nie odczuwam. Próbowałem teraz jeszcze zregenerować serwisowo z poziomu vcds, ale po minucie od startu dostaję komunikat finished timeout, spróbuję jutro rano.
  10. szuwx

    Przybywa oleju

    Witam, problem się powtarza. W zeszłym tygodniu zlaliśmy 2-3 setki oleju żeby jakoś jakoś jeździć. Komunikat niestety powrócił, a że w pobliżu żaden warsztat nie ma miarki serwisowej zlaliśmy cały olej. Było go pand 5,5 litra. A przy wymianie wlali 4,5 więc przybyło ponad litr w ciągu 9000km. Wszyscy mechanicy twierdzą że to dpf, ale po sprawdzeniu pod komputerem okazuje się że nie jest zapełniony. Jeden mechanik stwierdził że mimo takich wskazań dpf może być już zapełniony cząstkami które nie mogą być wypalone i nadaje się do wymiany. Podobno można spróbować go wymyć. I tu moje pytanie: Czy to możliwe że sterownik silnika mimo tego że czujnik dpf wskazuje małe zapełnienie poda paliwo na dpf, a to spłynie do oleju ? czy wypalenie/regeneracja serwisowa coś może pomóc? czy da się to zrobić vcds-em 11.11.1? Chciałem dodać zrzut ekranu z vcds ale coś nie mogę tego zrobić dlatego przeklepę to co sprawdziłem: oil fill level 51,040 mm particle filter difference pressure 7hPa particle filter reg lock status 0 particle filter kilometers since last regeneration 57760m particle filter fuel consumption since last regeneration 3,77l particle filter oil ash volume 0,20 l particle filter offset for differettial press. 1 hPa particle filter soot mass calculated 9,52g particle filter soot mass measured -3,61g particle filter time since last regeneration 3880s
  11. szuwx

    Przybywa oleju

    Panowie temat niestety powrócił, tzn parę miesięcy temu padł mi czujnik różnicy ciśnień, dpf złapał błąd. Czujnik kupiłem w aso, zamontowany i zaadaptowany. Dpf przepalony w trasie i był spokój. Minęło kilka m-cy i olej zaczął się podnosić wg wskazań mmi i osiągnął wartość z komunikatem, poziom oleju przekroczony. Dpf ponownie sprawdzony i zapelnienie 9gr, auto robi 70% tras, 20% mieszany więc dpf ma się gdzie przepalić. Macie jakieś sugestie? Jak ktoś ma nr bagnetu to podjadę do aso w zakupię to wyeliminuje czujnik.
  12. szuwx

    Dobrzy chiptunerzy

    Sprawdzenie parametrów auta, chamownia na stockowym sofcie 30 min. Zgranie softu, modyfikacje wybranych parametrów i wgranie przerobionego softu 30 min do godziny. Ponowne chamowanie i ponowne sprawdzenie parametrów auta 30 min. Powinni się wyrobić jak nic nie trzeba grzebać przy ECU.
  13. Mam pytanko,czy ktoś po zmianie wydechu ogarniał parametry auta, pracy silnika?
  14. W tego co mi mechanior mówił w quattro trzeba rozpisać wszystko, w fwd nie.
  15. Panowie w którym miejscu jest ten czujnik?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...