Skocz do zawartości

Kertoip70

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kertoip70

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Wwa

Auto

  • Model
    RS4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Kertoip70

0

Reputacja

  1. Kertoip70

    Odczuwalne drgania.

    Na pewno nie każdy silnik tak ma ! Szkoda ,że Panowie nie znaleźliście żadnego rozwiązania tego problemu... To telepanie na zimnym jest po prostu BARDZO BARDZO irytujące :/
  2. Boże ! Tragedia ! Czy ktoś już sobie poradził z tym problemem ?! Widzę już któryś taki temat i nadal nie znalazłem rozwiązania, czy ktoś to naprawił ?! Coś jest nie tak i trzeba to rozwiązać - ja byłem u trzech mechaników i nic tak na prawdę nie powiedzieli. Kazali jeździć bo oni mogą posprawdzać to tamto ,powymieniać 100 rzeczy i nie wiadomo czy problem zniknie więc moze już go ktoś rozwiązał i oszczędziłby reszcie poszukiwań :?
  3. Mialem dokładnie to samo takie bardzo delikatne drgania przy przyspieszaniu na zimnym silniku, po wyczyszczeniu kolektora,EGR i przepustnicy na razie tego nie czuje. Zobaczymy na ile pomogło bo czyszcilem w sobotę , mam nadzieja ze to nie placebo. Ja klapy kolektora mam wycięte egr tak samo dpf usunięty i drgania plys szarpanie na zimnym dalej występuje :/
  4. Kertoip70

    kopci na biało

    jeśli kopci na biało na postoju to na 100% wtryski, lepiej nie zwlekaj z wizytą u mechanika
  5. I jak tam ? pozbyłeś się już tego objawu ? Mam doklładnie to samo tyle ,że w skodzie 2.0 tdi z silnikiem CEGA 170
  6. ODGRZEWAM KOTLETA Panowie , mam identyczny problem tylko w troszkę innym samochodzie bo OCTAVIA RS 2.0 TDi z DSG ,przeglądając wujka google natknąłem się na ten wątek ) EGR na pewno to nie jest bo w swojej skodziance mam zaślepiony egr ,wycięty dpf , klapy kolektora wiec , żadna z tych rzeczy nie może być brana pod uwagę. Wczoraj sprawdzałem wtryski u pompiarza ( na ciepłym silniku bo powiedział, że na zimnym nie można, ponieważ prawidłowa praca piezoelektrycznych wtrysków odbywa się w granicach od 15 do 42 stopni) korekcja wtrysków - IDEALNA Już nie wiem co to moze być ... problem znika po nagrzaniu auta i wtedy silnik pracuje jak zegarek - ciężko znaleźć taki egzemplarz z tak idealna praca silnika , niemniej jednak silnik zapalony po nocy to tragedia , te wibracje nie dają mi spokoju
×
×
  • Dodaj nową pozycję...