-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O zabamix
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Bolesławiec
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
RWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia zabamix
0
Reputacja
-
Od wczoraj zaczął mi kopcić na biało szczególnie na postoju najbardziej, dzieje się tak przy nagrzanym silniku. Wody nie ubywa oleju również silnik czysty brak wycieków. W tym dymie tak jakby czuć ON.... Po podłączeniu wyskakują następujące błedy: 5182 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [237] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 190756 km Date: 2016.03.02 Time: 12:44:16 7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2015 00 [175] - Implausible Signal MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 190618 km Date: 2016.02.28 Time: 14:38:57 4984 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10) P0671 00 [109] - Electrical Fault Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 190618 km Date: 2016.02.29 Time: 07:03:05 Ogólnie ok 1 miesiąca temu działo się tak samo, błedy takie same. Dpf miał około 27 g więc przegoniłem go na autostradzie i zmniejszyło sie na 6 g- ale raczej to niema nic wspólnego. Bład "klapek" jest od początku gdy kupiłem auto czyli około 1 roku. Coś ktoś?
-
Bogatynia, Zgorzelec, Lubań, Bolesławiec i okolice - spoty, prężna grupa ?
zabamix odpowiedział(a) na giant temat w Dolnośląskie
co tam trzeba? jak jeszcze aktualne:) -
dzisiaj przyjechał kumpel z oryginalnym VCDS-em i zrobiliśmy adaptacje turbiny, i teraz nie ma błędu nastawnika, turbo dmucha ciągle, nie odłącza się. lecz pojawił się kolejny błąd: 008194 - Particulate Trap bank 1: Efficiency Below Threshold P2002 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON i teraz miga tylko kontrolka świec żarowych(spirali) po gwałtownym przyspieszeniu.
-
Witam. Mam problem poniewaz auto wskakuje w tryb awaryjny przy wcisnieciu do podłogi pedału gazu. Podczas jazdy sprawdzałem na wykresie doładowania turbiny i ewidentnie widać że jak mocno przyspiesze turbo za mocno dmucha co w nastepstwie przełacza w tryb awaryjny i (niezawsze) zapala się kontrolka silnika(błąd nastawnika turbiny). myślałem ze źle ustawiona jest turbina, ustawiłem ją wg instrukcji na tym filmiku Jak ustawić zawór elektroniczny w turbosprężarce do Audi i VW | porady | poradnik | filmik | tutorial - Spryciarze.pl Przy spokojnej jeżdzie nic sie nie dzieje. Czy jeśli wstawie logi pomoze mi ktoś? czy jest turbo brudne, przytarte czy cos innego ?
-
Jestem nowym uzytkownikiem A4 b7 2006r 3.0tdi WITAM i POZDRAWIAM