Skocz do zawartości

zabamix

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zabamix

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Bolesławiec

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zabamix

0

Reputacja

  1. zabamix

    kopci na biało

    Od wczoraj zaczął mi kopcić na biało szczególnie na postoju najbardziej, dzieje się tak przy nagrzanym silniku. Wody nie ubywa oleju również silnik czysty brak wycieków. W tym dymie tak jakby czuć ON.... Po podłączeniu wyskakują następujące błedy: 5182 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [237] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 190756 km Date: 2016.03.02 Time: 12:44:16 7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2015 00 [175] - Implausible Signal MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 190618 km Date: 2016.02.28 Time: 14:38:57 4984 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10) P0671 00 [109] - Electrical Fault Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 190618 km Date: 2016.02.29 Time: 07:03:05 Ogólnie ok 1 miesiąca temu działo się tak samo, błedy takie same. Dpf miał około 27 g więc przegoniłem go na autostradzie i zmniejszyło sie na 6 g- ale raczej to niema nic wspólnego. Bład "klapek" jest od początku gdy kupiłem auto czyli około 1 roku. Coś ktoś?
  2. dzisiaj przyjechał kumpel z oryginalnym VCDS-em i zrobiliśmy adaptacje turbiny, i teraz nie ma błędu nastawnika, turbo dmucha ciągle, nie odłącza się. lecz pojawił się kolejny błąd: 008194 - Particulate Trap bank 1: Efficiency Below Threshold P2002 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON i teraz miga tylko kontrolka świec żarowych(spirali) po gwałtownym przyspieszeniu.
  3. Witam. Mam problem poniewaz auto wskakuje w tryb awaryjny przy wcisnieciu do podłogi pedału gazu. Podczas jazdy sprawdzałem na wykresie doładowania turbiny i ewidentnie widać że jak mocno przyspiesze turbo za mocno dmucha co w nastepstwie przełacza w tryb awaryjny i (niezawsze) zapala się kontrolka silnika(błąd nastawnika turbiny). myślałem ze źle ustawiona jest turbina, ustawiłem ją wg instrukcji na tym filmiku Jak ustawić zawór elektroniczny w turbosprężarce do Audi i VW | porady | poradnik | filmik | tutorial - Spryciarze.pl Przy spokojnej jeżdzie nic sie nie dzieje. Czy jeśli wstawie logi pomoze mi ktoś? czy jest turbo brudne, przytarte czy cos innego ?
  4. Jestem nowym uzytkownikiem A4 b7 2006r 3.0tdi WITAM i POZDRAWIAM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...