Skocz do zawartości

Johny85

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Johny85

Informacje

  • Imię
    Janusz
  • Miasto
    Nysa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

574 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Johny85

0

Reputacja

  1. A co jak wam powiem, że ten typ tak nie ma i powinien normalnie osiągać 90 ? O winowajcy o dziwo mało kto wie ?
  2. Przypominam, ze mamy już prawie 2016r a ty chcesz za zwykłe 2.0tdi (opinie w sieci, na portalach itp straszne) z 2007roku w B7 z 40tysięcy? Powodzenia w szukaniu jelenia, latka lecą, B9 już na salonach, B8 za 40tys pełno. Widze tu syndrom człowieka co sie naogladał allegro i bedzie B8 za 40 tys kupował.... polecem zobaczyc kilka egzemplarzy z przebiegiem 160 - 190 tys ktore naprawde maja okolo 400 tys - wtedy wniosek bedzie tylko jeden - warto dopłacic by miec cos dobrego. B7 S-Line doinwestowany musi kosztowac, zobacz sobie na mobile.de (przeciez te auta sa z niemiec wiec jakim cudem moga byc tansze w PL niz w DE?????) jak nie pasuje to kup sobie Fabie
  3. w pierwszej kolejnosci sprawdz rozrusznik, a docelowo zakumpluj sie z kumatym elektrykiem, podlaczenie vcds tez nie zaszkodzi
  4. ja by sie nie odważył wycinac dpfa.... mam juz 3 auto z tym ustrojstwem i nigdy nie było problemu, ale wazna jest ejsploatacja z glowa no i regularne przegazowanie ajlepiej na niemieckich autostradach. Reasumujac nie wycinaj dpfa tylko o niego zadbaj.
  5. hej Patryk, zasada jest prosta: jezeli nie rozpedzasz auta tylko jedziesz stałe 60 kmh po rownej drodze to smiało 4 bieg, natomiast nie powinno sie z niskich obrotow rozpedzac samochodu bo to duze obciazenie dla dwumasu, silnika itd
  6. moim zdaniem musisz sprawdzic magiel
  7. Johny85

    fotel s-line skóra

    ja polecam Carlex Design z Bielska - brat robił fotel z Passata - pierwsza klasa, ale tanio nie było
  8. kazdy lakiernik Ci to ogarnie, bardzo wazne jest pieczołowite polerowanie
  9. Johny85

    Kierownica S-Line

    bez vcdsa sie nie obejdzie, wszystko jest opisane n necie, robiłem to u siebie ale jeszcze w czasach b6, jak bedziesz mial problem by znalezc napisz mi na pw
  10. mi tez przyda sie tutorial nt wyciagania, metoda na sile nie wchodzi w gre... mam nadzieje ze nie trzeba demontowac tunelu...
  11. duzo zalezy od tego jaki masz typ przekładni, mozesz miec np servotronic i sytucja delikatnie sie komplikuje. czy działa Ci ona lzej przy parkowaniu a ciezej przy szybszej jezdzie czy moze cała czas podobnie ?
  12. wszystko zalezy od "skrupulatnosci" pracownikow aso, a z tym bywa roznie, ja chyba sie skusze na take rozwiazanie, lecz mi jest łatwo o taka decyzje bo juz p ogwarancji
  13. gratulje spalania, trasa nie była przypadkiem delikatnie z gorki ? jakie masz opony ?
  14. u mnie w przypadku swiecacego esp i mrugajacych swiec zarowych chodziło o czujnik pod pedałem hamulca
  15. 1.9 tdi 130 czyli w przypadku audi a4 AVF 6 biegow i AWX 5 biegów to silniki bliskie ideałowi... Dynamiczne, oszczedne, w miare przyjemne dla ucha jak na diesla, bez DPFa.... mozna brac w ciemno o ile oczywiscie ktos go wczesniej nie zajechał.... mowie to z własnego doswiadczenia, jedyne co to egr sie troche poci i silnik wydaje tajemniczy dzwiek szurania gdy puscimy gaz po przyspieszaniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...