tepe
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia tepe
0
Reputacja
-
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 Rozwiazanie ! wymiana tuleje 65 mm vs 75 mm
tepe odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
I jak te RTSy się sprawują? Polecasz? Jaki to dokładnie model / nr części ? Czy pisząc o średnicach 12mm i 75mm macie na myśli te wartości? (załącznik) -
tepe obserwuje zawartość Jaki olej do manualnej skrzyni w A4 B8? , VCDS jak wykodować nawigację , Samoczynne rozładowywanie akumulatora - mam potencjalnego winnego i 5 innych
-
Przepraszam że odpowiadam sam pod sobą, ale dalej nie znalazłem rozwiązania. Da się zrobić nastawy podstawowe panoramy VCDSem ? Czy muszę koniecznie szukać kogoś z odisem ?
-
Podpowie ktoś na szybko jak w VCDS całkowicie wykodować nawigację, czyli moduł 37 ? Udało mi się potwierdzić że to ona jest odpowiedzialna za nadmierny pobór prądu. Niestety przy próbie wyciągnięcia bezpiecznika nie startuje MMI (to znaczy startuje, ale po 2 sekundach się wyłącza). Chciałbym spróbować wykodowac nawigacje i zobaczyć jaki będzie efekt (i tak jej nie używam). Może doprecyzuje: czy wystarczy w gateway installation list, odznaczyć dany moduł ? czy też konieczne są dodatkowe kroki ?
-
Samoczynne rozładowywanie akumulatora - mam potencjalnego winnego
tepe opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Od jakiegoś czasu walczę z samoczynnie rozładowującym się aku. Ładowanie sprawdzone. Akumulator podmieniony. Założyłem już wątek na grupie lokalnej w poszukiwaniu elektryka magika który rozprawi się z problemem jednocześnie szukając winowajcy na własną rękę. W dniu dzisiejszym zaopatrzyłem się w miernik który potrafi zmierzyć natężenie prądu stałego przez okres dłuższy niż 15 sekund (jak to robi większosc multimetrów) i zabrałem się za testy. Po kilku próbach (chyba) namierzyłem winnego, po zamknięciu drzwi i samochodu, natężenie po pewnym czasie spada z ~6A do poniżej 1A, słychać cyknięcie i potem dzieje się coś takiego: https://youtu.be/xav1IVLd3lc (natężenie skacze pomiędzy 0,01 - 0,7, po wyciągnięciu bezpiecznika stabilizuje się) Bezpiecznik który wyciągam na filmie oznaczony jest jako: Radio / system nawigacyjny 7.5 A (na grafice w załączniku oznaczone na czerwono) Ogólnie samego systemu nawigacyjnego nie potrzebuje, ale radio jest przydatne. Niestety po wyciągnięciu tego bezpiecznika, radio (MMI) się nie uruchamia. Dodatkowo przetestowałem i wyciągnąłem bezpiecznik oznaczony jako MMI (5A, oznaczony w załączniku na niebiesko), skoki natężenia bez zmian, a MMI nie startuje. Może ktoś spotkał się z podobnym tematem i podpowie co dalej. Ewentualnie macie pomysł jak wyłączyć sam system GPS, może to on sprawia problem ? -
Jeden - ten dłuższy.
-
Też pytałem na forum ale nikt nie odpowiedział. Zaryzykowałem i dzisiaj jestem po wymianie i faktycznie po założeniu 8R1422893R problemy ustały. Uwaga nowy wąż ma trochę inny kształt i nie pasuje plug and play, wiec mechanik będzie musiał troche pokombinować - ale warto.
-
Udało Ci się namierzyć gdzie mozna zrobić procentowy pomiar sprzęgła w VCDS ? Jak nie to w jakim programie mozna to sprawdzić ?
-
Mam ten sam problem. Napisz proszę jak zrobić te nastawy podstawowe. Mam VCDS. Dzięki !!
-
Drgania kierownicy przy obracaniu na postoju tylko na wolnych obrotach
tepe odpowiedział(a) na barneius temat w Audi A4 B8
Ja też mam ten sam problem. Drgania na postoju, przy dodaniu delikatnie gazu problem znika. Czy osoby które wymieniły waż moga potwierdzić że to pomaga ? Jest kilka osób które czeka na info:) Update: Brak info od Was więc zaryzykowałem i dzisiaj jestem po wymianie i faktycznie po założeniu 8R1422893R problemy ustały. Uwaga nowy wąż ma trochę inny kształt i nie pasuje plug and play, wiec mechanik będzie musiał troche pokombinować - ale warto. -
Gwiżdże mi turbo, więc powoli przymierzam się do regeneracji. Wpadłem na pomysł żeby przy okazji założyć coś lepszego. Jaka jest obecnie najlepsza konfiguracja dla CAHA 170KM ? Zamówić hybrydę ? czy może jest jakieś inne polecane gotowe turbo które można dostosować? Moje założenia: - lepszy dół niż obecnie - dobra elastyczność - wytrzymałość całego projektu (tak aby ta inwestycja nie wygenerowała kosztów w przyszłości) - nie walczymy o rekordy (wynik 220 - 250 będzie zadowalający) Quattro manual.
-
Podpowiecie ile oleju i jaki (ravenol? ) jaki konkretnie zamówić do 6 biegowej quattro? WAUZZZ8K39A186337 Co pewnie istotne, to nie wymiana tylko pełne zalanie, skrzynia jest aktualnie całkowicie sucha bo było naprawiane gniazdo łożyska. Dzięki!