
hemi66
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O hemi66

Informacje
-
Imię
Juliusz
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
472 wyświetleń profilu
-
Dokładnie BERU ZSE051
-
Kolego dostajesz odpowiedzi a Ty wciąż ponawiasz pytanka, zauważyłem że całkowicie nie czytasz tego forum i za każdym razem chcesz mieć podane na talerzu. Żeby rozwiązać problem to trzeba się trochę zaangażować i czytać co ludzie piszą bo wszystkie odpowiedzi są w tym dziale a Ty męczysz.
-
Pozycja 4, ściągasz kapę, podnosisz ramię dźwigni max do góry i blokujesz np. trytytkami. Pozycja 47, wyciągasz wężyk z gruszki i zaślepiasz. Obroty schodzą normalnie i lepiej się zbiera. Nie jest piękne ale skuteczne i jest szybkim rozwiązaniem zużytej membrany, reszta musi być ok.
-
Nie kupuj, zwykły badziew! Albo kupujesz cały zestaw napędu lub blokujesz, już pisałem.
-
Opóźnione spadanie obrotów po naciśnięciu sprzęgła w Audi A4 B6 2.0
hemi66 odpowiedział(a) na przemek1259 temat w 2.0
Pozycja 4. W środku jest membrana odpowiedzialna za otwieranie klap i jeżeli jest zużyta to wolno opadają obroty. Sama membrana nie jest dostępna w ASO trzeba kupić całą gruszkę z klapami, koszt prawie 1000zł. Pozostaje otworzyć klapy, zablokować i problem zniknie. Jest opisane jak to zrobić trzeba poszukać. -
Jeżeli jest błąd czujnika ciśnienia ABS wyczyścić wtyczkę i gniazdo czujnika, w większości pomaga a czujniki są raczej trwałe.
-
Opóźnione spadanie obrotów po naciśnięciu sprzęgła w Audi A4 B6 2.0
hemi66 odpowiedział(a) na przemek1259 temat w 2.0
Problemem jest membrana w gruszce, brak możliwości kupna nawet w ASO. Trzeba otworzyć klapy i zablokować na stałe. I po problemie. -
Dobre szefie
-
Wymieniłeś zacisk ale nadal nie wiadomo jaka była przyczyna. Miałem dokładnie ten sam problem lecz z lewym tylnym kołem cały czas hamowało, piszczało, felga gorąca po jeździe, jeden z klocków wytarł się prawie do blachy. Wyciągnąłem klocki i próbowałem wkręcić tłoczek...zapomnij ani drgnął więc regeneracja, zdemontowałem i na stół. Problem tkwił dokładnie w tłoczku, po wyciągnięciu bebechów z niego wypłynęła rdzawa zupa z opiłkami metalu więc już wiedziałem dlaczego nie mogłem go wkręcić jak się tam znalazły pojęcia nie mam w prawym było jeszcze trochę smaru do tego w prawym jarzmie dolna prowadnica była tak zapieczona że wybijałem młotkiem okazało się że uszczelka prowadnicy nie była poprawnie nałożona, tak działają WYMIENIACZE klocków nawet nie sprawdzają jaki jest ich stan a po zdjęciu zacisku wystarczy je wyciągnąć, wyczyścić i lekko nasmarować. Ja już z powrotem nie montowałem kupiłem nowe z prowadnicami dla mnie to jarzmo skończyło już swój żywot. Po tym jak zaniedbane były moje zaciski stwierdziłem że już nikt nigdy nie dotknie hamulców w żadnym moim aucie. I taka rada Panowie ode mnie jeżeli już sami chcecie regenerować zaciski to przygotujcie się do tego i róbcie to z niezwykłą starannością, nie żałujcie na piaskowanie nie kosztuje to wiele, a będziecie mieć pewność że żaden syf nie dostanie się do środka przy składaniu, wymieniajcie klocki na nowe i płyn ja stosuję tylko ATE to są HAMULCE! i nie ma z tym żartów, a jak nie czujecie się na siłach to wyślijcie do DEVa (pozdrawiam) ceny ma umiarkowane i fachowo będzie zrobione.
-
Jaki olej w napędach i skrzyni biegów Audi A4 B6?
hemi66 odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
A z czego wynika że tak otwarcie polecasz Ravenol , nie odbiega od oryginalnego? Z Twojego doświadczenia, ten olej jak i inne do skrzyń są solidnie wykonane czy jaka jest jego tajemnica? -
Przepalony, seryjny wydech w alcie ma lepsze brzmienie Twój brat musi mieć coś nie halo z układem skoro dudni Ci po uszach w trasie, motory V są stworzone na trasy, chyba że masz coś z uszami. Film jest skierowany dla osób którzy cenią sobie rozwiązanie na fajny dźwięk wydechu, a jak chcesz mieć błogą ciszę to montuj serię, tylko że w serii przy wyższych obrotach miałem głośniej, teraz jest fajny mruk.
-
Witam wszystkich Oto jak można wydobyć fajny dźwięk z Alcika Dla porównania, układ BN Pipes lecz podwójny, koszt 1245,50 EUR bez kata oraz 2.4 V6 silnik BDV Alcik_sound.mp4
-
Witam wszystkich serdecznie.