arek252525
Pasjonat-
Postów
159 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5O arek252525
Informacje
-
Imię
arek
-
Miasto
katowice
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
709 wyświetleń profilu
-
Prawdopodobnie EGR
-
Normalne spalanie
-
Czy w A4 B8 2.0TDI 120KM występuje usterka mechanizmu napędu pompy olejowej?
arek252525 odpowiedział(a) na Danek75 temat w 2.0TDI
Nie ma sensu tego ruszac -
Tak zawór ma frez co dostosowuje się do pierwszego zamontowania po ponownym morze być nie szczelny w środku szyny wtryskowej co będzie skutkować skokami ciśnienia na pompie tak jak przy uszkodzonym zaworze.
-
nie dawaj takich wpisów jak pojecie nie masz. Pompa w trakcie odpalania na pustym filtrze nie ma smarowania przez około 5 do 10 sekund. A potem dołóż co wymianę ten sam sposób i pompa zatarta. miałem na serwisie kilkunastu klientów co pompę do wymiany i prawie każdy nie serwisował samochodu w aso tylko tanim sposobem, na tanich warsztatach co nie stosują procedur. A tak w ogóle to jedna z przyczyn bo jest wiele.
-
Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp.
-
A pompa wysokiego ciśnienia parę razy powietrze zaciągnie. Jak tak robisz to rób sobie na własne ryzyko a nie doradzaj innym.
-
313364 jest do sportowego zawieszenia
-
Rożnicę masz w porządku a offset morze być na minusie i plusie . przy tym przebiegu i ilości sadzy 3 bary jest OK. Co ile ci się włącza wypalanie, jaką masz temperaturę roboczą silnika, ile bierze ci oleju i jaka przewaga jazdy czy miasto czy autostrada.
-
-
-
To może być dużo powodów wibracji, dwu-mas, poduszki silnika, kompresie na cylindrach, wtryski, opiłkowanie pompy, i głównie zawór na listwie wtryskowej od którego bym zaczął naprawę.
-
-
Parametry masz w porządku!!!!!!!!!
-
Jakie macie ustawione synchro walka Prosze o podanie
arek252525 odpowiedział(a) na Pabloo82 temat w 2.0TDI
Pamiętajcie ze jeśli zmienicie synchro na wałku nieważne czy - a + to po zmianie trzeba pojeździć około tygodnia lub przynajmniej 500km by spalanie się ustabilizowało.