Skocz do zawartości

arek252525

Pasjonat
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O arek252525

Informacje

  • Imię
    arek
  • Miasto
    katowice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

727 wyświetleń profilu
  1. Prawdopodobnie EGR
  2. arek252525

    Regeneracja wtryskow

    Normalne spalanie
  3. Tak zawór ma frez co dostosowuje się do pierwszego zamontowania po ponownym morze być nie szczelny w środku szyny wtryskowej co będzie skutkować skokami ciśnienia na pompie tak jak przy uszkodzonym zaworze.
  4. nie dawaj takich wpisów jak pojecie nie masz. Pompa w trakcie odpalania na pustym filtrze nie ma smarowania przez około 5 do 10 sekund. A potem dołóż co wymianę ten sam sposób i pompa zatarta. miałem na serwisie kilkunastu klientów co pompę do wymiany i prawie każdy nie serwisował samochodu w aso tylko tanim sposobem, na tanich warsztatach co nie stosują procedur. A tak w ogóle to jedna z przyczyn bo jest wiele.
  5. Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp.
  6. A pompa wysokiego ciśnienia parę razy powietrze zaciągnie. Jak tak robisz to rób sobie na własne ryzyko a nie doradzaj innym.
  7. 313364 jest do sportowego zawieszenia
  8. Rożnicę masz w porządku a offset morze być na minusie i plusie . przy tym przebiegu i ilości sadzy 3 bary jest OK. Co ile ci się włącza wypalanie, jaką masz temperaturę roboczą silnika, ile bierze ci oleju i jaka przewaga jazdy czy miasto czy autostrada.
  9. Tak wygląda zawór
  10. To może być dużo powodów wibracji, dwu-mas, poduszki silnika, kompresie na cylindrach, wtryski, opiłkowanie pompy, i głównie zawór na listwie wtryskowej od którego bym zaczął naprawę.
  11. Parametry masz w porządku!!!!!!!!!
  12. Pamiętajcie ze jeśli zmienicie synchro na wałku nieważne czy - a + to po zmianie trzeba pojeździć około tygodnia lub przynajmniej 500km by spalanie się ustabilizowało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...