Krystian1711

Pasjonat
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Krystian1711

    Informacje

    • Imię
      Krystian
    • Lokalizacja
      Włocławek

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      2.7 TDI V6
    • Kod silnika
      CAMA
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Jak w temacie, nowy oryginalny, na allegro jest tylko jedna aukcja.
    2. Zobacz ofertę [Kupię] Czujnik róznicy ciśnień 059906051A Jak w temacie, nowy oryginalny, na allegro jest tylko jedna aukcja. Dodający Krystian1711 Wysłano 12.08.2018 Kategoria Audi A4 B8
    3. Krystian1711

      Intercooler AUdi q5 BiTDI

      Jak w temacie.
    4. Krystian1711

      Zobacz ofertę Intercooler AUdi q5 BiTDI Jak w temacie. Dodający Krystian1711 Wysłano 25.07.2018 Kategoria Kupię
    5. Witam, jakie powinny być wartości temperatury, czy ciśnienia w układzie dpf? Ostatnio borykam się z tym problemem i obstawiam, że któryś z czujników szwankuje. Według mnie czujnik temperatury uniemożliwia wypalanie dpf. Zrobiłem 12k km i nie wiedziałem, że taka kontrolka istnieje. W ciągu ostatnich 3k, dwa razy czyszczony manualnie z powodu wejścia w tryb awaryjny. Załączam logi przy zgaszonym silniku, świeżo po serwisowym wypalaniu (zostało ono wykonane po przejechaniu 500 km od czyszczenia manualnego). Zastanawia mnie temperatura za filtrem cząstek, gdzie ma tylko 160 stopni. Dodatkowo, dziwi mnie fakt, że po serwisowym dopalaniu, czujnik wykazuje az 15g sadzy w układzie.
    6. Krystian1711

      Temat trochę odświeżę. Jestem po czyszczeniu manualnym. Zrobilem 500 km i zaraz wywalił error odnośnie dpf- nie szczypałem się i od razu zrobiłem serwisową procedure wypalania. Wszystko pięknie lecz pomiary pokazują, że wciąż 15g sadzy jest w dpf. Możliwe, że czujnik przekłamuje pomiary? Żadnych błędów VCDS nie pokazuje. Poniżej wklejam bloki pomiarowe. Dodam że obliczona masa sadzy została zresetowana, dlatego pokazuje zero. Tutaj są dane z dnia kolejnego, po przebytej traie 130 km na odpalonym silniku. Zaraz po zakończeniu trasy.
    7. Krystian1711

      Koszta prawie 3k. Nie wiem czy jest sens, raczej myślałem, aby wsadzić od np q5- możliwe, ze pasuje a jest większy.
    8. Witam, posiadam Audi 2.7 TDI po programie na 240 km i IC wymaga wymiany (spuchł). Czy IC montowany w 3.0 różni się od tego w 2.7? Myślę po prostu założyć jakieś większe. Bawić się w używki czy lepiej kupić nowy zamiennik?
    9. Krystian1711

      A jak się ma sprawa w 2.7/3.0? Jak to ustrojstwo zdemontować do czyszczenia?
    10. Krystian1711

      Witam, post stary, ale dla potomnych. Jesteś już zorientowany jak sie to wyciąga? Mechanik mówi, ze trzeba dpf wywalać i turbine by EGR wyjąć do czyszczenia. Faktycznie tak jest? W 2.0 tdi sprawa wygląda na prostą, tutaj niekoniecznie.
    11. Kupię zderzak w kolorze, w jak najlepszym stanie, mile widziany s-line.
    12. Zobacz ofertę [Kupię] Zderzak przedliftowy do A4 B8 LY9B Kupię zderzak w kolorze, w jak najlepszym stanie, mile widziany s-line. Dodający Krystian1711 Wysłano 01.07.2018 Kategoria Kupię
    13. Krystian1711

      Czyli na przyszłość kontrolować tego stan niżeli znów doprowadzić do takiej sytuacji... Edit: Wymienić olej? Stan z 4/5 poziomu pokazuje 5/5 teraz. Jednak jest jest przekroczony stan, aby komputer informował zeby usunąć zbędną ilość.
    14. To mocowanie jest inne, że nikt nie chciałby się tego podjąć? Czytałem wiele wypowiedzi i ludzie normalnie robią taką modyfikację... np tutaj:
    15. Krystian1711

      Oddałem do ponownego czyszczenia, tym razem do innego mechanika. Według niego filtr jest w dobrym stanie, dopowiedział ze czujnik był zawalony sadzą.