Skocz do zawartości

Krystian1711

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krystian1711

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Włocławek

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    CAMA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krystian1711

0

Reputacja

  1. A sprawdziłeś może z ciekawości zakładając spowrotem stary czujnik?
  2. A jak wymieniałeś czujnik to na podstawie błędu który wyskakiwał czy tak po prostu wymieniłeś dobre a lepsze?
  3. Na znalezienie przyczyny powstawania problemu wystarczy...
  4. Wartość oil ash można wyzerować za pomocą vcds, wiec jeśli Twoja teoria jest prawidłowa niech pytający wyzeruje tę wartość. Spokojnie, nic się nie stanie na pewno. Skąd wiesz, ze 40 km przed wypalaniem? Obserwuj dalej i wrzuć tutaj wartości zaraz przy rozpoczęciu wypalania i zaraz po zakończeniu, kiedy filtr ostygnie do 350 stC. Uszkodzony czujnik wywaliłby CI błąd.
  5. Krystian1711

    Dpf

    Są prawidłowe.
  6. Jak zdjąć tę osłonę? Odkręcając te trzy śruby osłona nadal się trzyma, od góry na wysokości wyłącznika świateł.
  7. Witam, błąd: 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) Etka za dużo nie pomogła jeśli chodzi o numer części. Wpisuję 8K0 820 511 B to na allegro nic nie ma. Jest jakiś numer zamienny?
  8. Panowie, program byl robiony 4 lata temu 100 tys. km temu. Aplikacja nie pokazuje, ale laptop pokazuje jeśli to jest tak istotne.
  9. Witam, jak w temacie. Do końca marca wypalanie filtra cząstek stałych średnio wychodziło regularnie co 450 km. Nastały ciepłe dni, dpf zaczął się wypalać dość nieregularnie, co 150 co 250, dziś co 80. Zauważyłem spore różnice w temperaturach podawanych przez Vag DPF. Czy to mogłyby nawalać czujniki? Różnica ponad 100 stopni na wejściu i wyjściu dpfa? Dodam, że w okolicy od września do połowy listopada miałem tą samą przypadłość. Całą zimę było co 450 i teraz znów.
  10. Witam, od roku borykałem się z problemem głośnych tylnych kół. Zdecydowałem się na wymianę i dopiero wtedy dojrzałem, że prawa tylna opona na rancie jest ścięta prawie do zera. Z tego względu pojechałem na geometrię kół, niemniej jednak nic nie wskazała. Gdzie szukać problemu? Luzy mechanik sprawdził i niby okej.
  11. Nie ma takiej funkcji jak test pompy. Przynajmniej w tym vcds 17.1.
  12. Problemem był nieszczelny intercooler powodując kopcenie które jest niewidoczne przy filtrze. Wypalał się co 80 km i po prostu nie mógł się wyrobić. Wymiana IC pomogła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...