Krystian1711

Pasjonat
  • Zawartość

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Krystian1711

    Informacje

    • Imię
      Krystian
    • Lokalizacja
      Włocławek

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      2.7 TDI V6
    • Kod silnika
      CAMA
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Krystian1711

      Czy sprawdzałeś czy tak na macanego mówisz, że nie ma? Nie odpalałem tej procedury więc nie wiem na czym ona polega właśnie, czytałem, ze ktoś po czyszczeniu egr uruchamiał, ale użytkownik forum dawno jest nieaktywny.
    2. Krystian1711

      Kolego ja demontowalem i egr i caly dolot w CCWA. Egr siedzi tak jak mowisz dosc ciasno. Trzeba go "obruszac" dobrze prawo-lewo zeby wyszedł. Co do dolotu to sprawa relatywnie prosta. Calosc dalem do wypiaskowania od srodka w celu zerwania tego poodkladanego syfu. Poki co poskladane i wszystko dziala ok. Dodatkowo zrobiłem procedurę wypalania chlodniczki egr dwa razy. Taka procedura pociąga za sobą coś takiego jak przy dpf, tj. Wymianę oleju? Można tak po prostu ją wykonać? Funkcja w vcds jest
    3. Krystian1711

      A trochę tematu pobocznego. Czy robił ktoś regenerację chłodnicy spalin? Jest taka funkcja w vcds.
    4. Krystian1711

      To opowiedz co tam zrobiłeś.
    5. Krystian1711

      Witam, chciałem przetestować w jakis sposób działanie egr na chińczyku vcdsa, niestety najważniejsze bloki pomiarowe są niedostępne. Czy po takich pomiarach jest ktoś w stanie określić poprawność działania egr? Jeśli nie, to jakie można dodatkowe pomiary wykonać? Screeny są na niskich obrotach oraz na 2500 na postoju.
    6. Krystian1711

      Jak szybko zapełnia się taki filtr? 1g zapełnienia na ile km moze przybywać tak średnio- orientacyjnie?
    7. Jak w temacie, nowy oryginalny, na allegro jest tylko jedna aukcja.
    8. Krystian1711

      Intercooler AUdi q5 BiTDI

      Jak w temacie.
    9. Witam, jakie powinny być wartości temperatury, czy ciśnienia w układzie dpf? Ostatnio borykam się z tym problemem i obstawiam, że któryś z czujników szwankuje. Według mnie czujnik temperatury uniemożliwia wypalanie dpf. Zrobiłem 12k km i nie wiedziałem, że taka kontrolka istnieje. W ciągu ostatnich 3k, dwa razy czyszczony manualnie z powodu wejścia w tryb awaryjny. Załączam logi przy zgaszonym silniku, świeżo po serwisowym wypalaniu (zostało ono wykonane po przejechaniu 500 km od czyszczenia manualnego). Zastanawia mnie temperatura za filtrem cząstek, gdzie ma tylko 160 stopni. Dodatkowo, dziwi mnie fakt, że po serwisowym dopalaniu, czujnik wykazuje az 15g sadzy w układzie.
    10. Krystian1711

      Temat trochę odświeżę. Jestem po czyszczeniu manualnym. Zrobilem 500 km i zaraz wywalił error odnośnie dpf- nie szczypałem się i od razu zrobiłem serwisową procedure wypalania. Wszystko pięknie lecz pomiary pokazują, że wciąż 15g sadzy jest w dpf. Możliwe, że czujnik przekłamuje pomiary? Żadnych błędów VCDS nie pokazuje. Poniżej wklejam bloki pomiarowe. Dodam że obliczona masa sadzy została zresetowana, dlatego pokazuje zero. Tutaj są dane z dnia kolejnego, po przebytej traie 130 km na odpalonym silniku. Zaraz po zakończeniu trasy.
    11. Krystian1711

      Koszta prawie 3k. Nie wiem czy jest sens, raczej myślałem, aby wsadzić od np q5- możliwe, ze pasuje a jest większy.
    12. Witam, posiadam Audi 2.7 TDI po programie na 240 km i IC wymaga wymiany (spuchł). Czy IC montowany w 3.0 różni się od tego w 2.7? Myślę po prostu założyć jakieś większe. Bawić się w używki czy lepiej kupić nowy zamiennik?
    13. Krystian1711

      A jak się ma sprawa w 2.7/3.0? Jak to ustrojstwo zdemontować do czyszczenia?
    14. Krystian1711

      Witam, post stary, ale dla potomnych. Jesteś już zorientowany jak sie to wyciąga? Mechanik mówi, ze trzeba dpf wywalać i turbine by EGR wyjąć do czyszczenia. Faktycznie tak jest? W 2.0 tdi sprawa wygląda na prostą, tutaj niekoniecznie.
    15. Kupię zderzak w kolorze, w jak najlepszym stanie, mile widziany s-line.