Skocz do zawartości

acer0666

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O acer0666

Informacje

  • Imię
    Zygmunt
  • Miasto
    Tychy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

464 wyświetleń profilu
  1. Problem rozwiązany. Jak na razie izopropanol ipa pomógł. Za pomocą igły ze strzykawką go umyłem wlewając przez czerwoną gumkę do środka. Po wyjęciu z zamrażalnika zaczął klikać. Żeby go zamknąć można na wiercić głębiej i zanitować. Nity to 2 fi 5 i 1 fi 4.
  2. Rozwiercony zamek. Sam micro styk jest nie rozbieralny i wklejony.
  3. Jednak micro styk w zamku nawala. Jak jest zimno to nie klika i jest brak kontaktu. To jest to czerwone na zdjęciu.
  4. Witam Według mnie problem jest w samym zamku. Może być zimny lut, tylko raczej zamka się nie rozbierze żeby na 100% to sprawdzić. Jak jest ciepło światło działa, przestaje działać jak jest koło 0°C, świeci klapa na pół gwizdka,. Jak uderzę klapę bagażnika koło zamka to łapie kontakt i świeci pełną mocą razem z bagażnikiem. Z lampką już przerobiłem wszystko i nic to nie dało.
  5. Witam Jeśli chodzi o zacinanie się zmiennej geometrii, kopcenie na czarno i brak mocy, to turbina jest po regeneracji i wszystko jest już dobrze. Z tego co mi powiedziano to olej przedostawał się do zmiennej geometrii i mieszając się z sadzą powodował zalepianie łopatek co utrudniało ich poruszanie. Jedynie co mnie jeszcze męczy to VAG grupa 23. Nie mam pojęcia co z tym robić. Dlaczego na wolnych obrotach jest źle, a na wysokich mieści się w normie. Czy można z tym jeździć.
  6. Jeszcze jedno pytanie. Czy dawki na wolnych obrotach jakie mam w grupie 23 maga być przyczyną szybko brudzącej się zmiennej geometrii. Zastanawiam się dlaczego w grupie 23 przy 3000 obr. jest w normie, a na wolnych są za wysokie dawki. Przed regeneracja było odwrotnie. Mam jeszcze logi 23 grupy po regeneracji. LOG-01-003-011-023.CSV
  7. W grupie 13 wszystko dobrze tam jest około +/- 0,7mg/H dopuszczalne 2.8 mg/H. Grupa 18 też jest dobrze. Rok temu gdy robione były pompowtryskiwacze po włożeniu zregenerowanych wszystkie grupy były dobre. Miesiąc temu miałem wymieniany zimering na wałku rozrządu i przy okazji pasek. Nie sprawdzałem przed wymianą paska jak wygląda grupa 23. I teraz nie wiem gdzie jest błąd, czy same pompowtryskiwacze się rozregulowały, czy mechanik źle pasek założył. Synchronizacja rozrządu jest na 0.0 Wałek rozrządu jest dobry.
  8. Witam. Nie wiem o co chodzi, czy jest możliwość żeby przy zmianie paska rozrządu przestawić rozrząd o jeden ząbek tak, aby silnik działał tylko korekty w grupie 23 na wolnych obrotach cylinder 1 i 3 były za wysokie, a na 3000 mieszczą się w normie. Założony jest nowy EGR, nowy N18 i N75, pompowtryskiwacze mają 4000 km po regeneracji (zregenerowane, korekty były ok.), nowy przepływomierz. Czy może jest możliwość, że same się rozregulowały ? Z ciepłym silnikiem nie ma żadnego problemu. Zmienną geometrię w ciągu 2 lat czyściłem 3 razy i zawsze problem powraca. Jak go przegoniłem, to 3 dni był spokój. 1.9 TDI AVF. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Vag 23.mp4
  9. Na czyszczenie poszło 2 puszki TEC 2000 bezpośrednio na wtryski, a wcześniej 2 butelki Forté Diesel Turbo Cleaner 400 ml produkt czyści zawór EGR i kierownice spalin turbosprężarki bez ich demontażu (wyrzucona kasa pomogło na 2 miesiące skończyło się wyjęciem turbo i umyciem naftą) i 1 butelka Diesel Injector Treatment - czyści wtryskiwacze Diesla. Forte zgodnie z instrukcją wlane do 50 litrów paliwa. Jutro wrzucę filmiki vag 13 i 23 grupa na zimnym i ciepłym. Zawartość dodana 54 minuty później Filmy wolne obroty i 3000 1. 13 Ciepły 2. 13 Zimny 3. 23 Ciepły 4. 23 Zimny 13 Ciepły.mp4 13 Zimny.mp4 23 Ciepły.mp4 23 Zimny.mp4 Zawartość dodana 9 minuty później Zawartość dodana 47 minuty później Chyba, że te objawy to kończone się turbo, a odchyły na pompowtyrskach nie mają z tym nic wspólnego. Tylko, że logi z turbo na ciepłym są dobre. Nawet jak pokażą się objawy na zimnym to tylko raz. Na następne trzeba czekać do wystygnięcia silnika i są rzadko. Nigdy nie było tak żeby po dopuszczeniu gazu przeszło i powtórzyło się jeszcze raz. Jak np. wchodzenie w tryb awaryjny przez brudną zmienną geometrie. Ze względu na to że już 3 razy musiałem wyciągać turbo, a mieszkam na osiedlu to szukam przyczyny. Pod chmurą na parkingu trochę słabo. Z mechanikami mam złe doświadczenia długo by pisać, ale za każdym razem coś spieprzą. A przy takiej "czasowej" usterce pewnie bym fortunę wydał. Jeden za oględziny chciał 620 zł. Jedyna opcja to za każdym razem skaner podłączać tylko, że tam na ekranie tylko jedna grupa może być no i bez zapisu.
  10. Gniazda sprawdziłem nie było ostrych krawędzi. Przy planowaniu głowicy w 2016 roku dowiedziałem się, że tam mogą być ostre krawędzie, ponieważ pompowtrysk jest przykręcony jedną śrubą to wyciera gniazdo. W planowaniu powiedział, że wszystko jest jeszcze dobrze jeśli chodzi o gniazda pompowtrysków, jedynie szklanki trzeba było włożyć nowe. Nie robiłem tego pierwszy raz. Zawsze sprawdzam gniazdo. Po prostu to nie jest przyczyną, tylko że nie wiem gdzie szukać. Pierwszy był już raz robiony, tylko wtedy grupa 13 i 23 była poza zakresem i rzucało silnikiem. Poza tym 1 jest na plusie i ta wartość rośnie tzn. wcześniej było w grupie 23 ok. 27 później 35 a teraz powyżej 40. Trzeci bez zmian. Pierwszy się rozszczelnił bo mechanik przy składaniu głowicy włożył nie oryginalną śrubę. Żeby pierwszy puszczał to musiałby być na minusie, czy nie ? Zawartość dodana 33 minuty później Jak będzie trzeba to mogę jeszcze raz wymienić uszczelnienie na 1 i 3. Tylko daje głowę że ostrych krawędzi nie było i posmarowałem uszczelki i gniazdo cienko olejem żeby na sucho nie wkładać do gniazda i nie uszkodzić ich. Mechanicy twierdzą, że bez wyjęcia pompowtrysków się ich nie sprawdzi. Jeden proponuje że za 600 zł zrobi mi oględziny.
  11. Gdzie ta nieszczelność by miała być. Jakieś 3 miesiące temu wymieniłem uszczelki na trzecim pompowtrysku. Przed wymianą i po pokazuje te same wartości w 23 grupie.
  12. Witam. Czy można za pomocą vag stwierdzić czy to wina pompowtryskiwaczów, czy coś innego. Wcześniej miałem podobny problem i zmiana uszczelnień pompowtryskiwacza pomogła. Tylko wtedy grupa 13 była poza skalą, i trzęsło silnikiem, a teraz 13 jest w normie, a silnik pracuje równo. W czasie jazdy na trzecim cylindrze jest ok. -50, a na pierwszym ok. + 35. Myśląc, że pomoże wymieniłem uszczelki pompowtryskiwacza na trzecim cylindrze, wyczyściłem też turbo ręcznie i EGR, lecz sytuacja jest bez zmian. Kopci na czarno po każdym ruszeniu ze świateł i co jakiś czas na zimnym silniku wchodzi w tryb braku mocy, po wciśnięciu pedału przyspieszenia auto mocno kopci na czarno i nie przyśpiesza, czasem są jeszcze "trzaski,, w czasie kopcenia. Po odpuszczeniu gazu i ponownemu dodaniu wszystko wraca do normy. Silnik pracuje równo, przyśpiesza bez zastrzeżeń, ale na 1 i 3 cylindrze ma duże odchyły od normy w grupie 23 powyżej 2500 obr/min oraz na wolnych obrotach. Jak na pierwszym jest dużo na plus to na trzecim jest duży minus i odwrotnie. Co ciekawe w czasie jazdy przy ok 2000 obr. w grupie 23 mieści się w normie +/- 30 i grupa 13 też jest w dopuszczalnym zakresie 2,8 [mg/H]. Zauważyłem również że auto pali więcej o około 1,5l/2 L. Mam wrażenie, że to było też przyczyną nieplanowanego czyszczenia turbiny i jeżdżąc tak dalej znowu trzeba będzie turbo wyjąć do mycia. Gdyby mógł ktoś zerknąć na logi, z góry wielkie dzięki. Statyczne Grupa 00, 13, 23 2800 obr. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Statyczne Grupa 00, 13, 23 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Statyczne Grupa 4, 18 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Dynamiczne Grupa 3, 8, 11 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Dynamiczne Grupa 3, 11 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Dynamiczne Grupa 1, 4 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Dynamiczne Grupa 11, 10 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Dynamiczne Grupa 13, 18, 23 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... Dynamiczne Grupa 13, 23 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... .
  13. Witam Ktoś może zna opis 3 kanału w 17 Instruments 08 bloki pomiarowe. 1. 92.00 DegC Temperatura (Licznik G62) 2. 8:2 3. 85.00 %% 4. 0.0 % Chodzi mi o punkty 2, 3 i 4. Znalazłem opis do 17 Instruments 10 Adaptacja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...