-
Postów
672 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O MrTea

Informacje
-
Imię
Peter
-
Miasto
SC
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Niestety nie udalo sie kupic tej .. ale kupiłem innego Sedana S4
-
Ma ktoś kontakt do właściciela? Jest wystawiona na olx ale totalnie nie ma z nim kontaktu .. https://www.otomoto.pl/oferta/audi-s4-s4-b5-2-7-biturbo-polift-lpg-sedan-ID6AjTt9.html
-
A to mój Leon FR z 2005r 1.8T ->
-
Po sprzedaży A4 B5 1.8T zrobionnej na 240ps kupiłem dziadkowoza Peugeota 407 hdi w automacie, pół roku jazdy i sprzedałem go ponieważ auto totalnie mi nie pasowało. Kupiłem więc Leona FR 1.8T którego jeszcze nie przedstawiłem na forum , ale po 3 miesiacach pojawiła się okazja kupna auta które zawsze mi sięmarzyło.. czylo Audi 80 Coupe z 1990r. Co sprawda zawsze chciałem mięc w takim 80 coś wiecej pod maską .. a tu trafiło się zwykłe 1.8 DZ 112ps znane również dobrze z Golfa II GTI. Auto po kompletnym lakierowaniu, wnętrzne w bdb stanie. Kilka zdjeć z lakierowania: Kilka pierdół do roboty.. Plany ... napewno na wiosne inne koło .. nie chce iśc w jakiś stance.. raczej wpadnie 195 / 50 / 16 co przy tym siliku bedzie optymalne. Do tego w kołej 16" wpadnie trochę niższy zawias, z racji braku sensownych alternatyw pewnie wpadnie MTS KIT - 35mm Kieorwnica 3ramienna to również pewnik. Co do silnika.. waham sie miedzy założeniem Elektronicznego wtrysku ( dojdzie z 10ps ) lub swapem na 1.8T .. ale w B3 to juz nie taka prosta sprawa.. Auto i tak będzie na weekendy więc moc 200+ nie jest koniecznościa chociaż korci.. Za wszelkie sugesite i podpowiedzi bardzo dziękuję
-
Za cholere to nie będzie pasować bo to zestaw do A3, Kolega kupił i zamontował w AWX cooler z zestawem od Fmic.pl -> http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/46088-bmw-e46-diesel.html#/30-intercooler-standard/185-map_sensor-bez_gniazda_map_sensora Zamontował to u siebie i jest zadowolony.
-
Widzę że masz fmic od Fmic.pl .. brałeś zestaw od nich? jak pasowało? Jakieś sugestię przy montażu?
-
[B6 AVF]UK->EU,+Quattro, 18" by PrzemoA4B6
MrTea odpowiedział(a) na PrzemoA4B6 temat w Audi A4/S4 B6
Jak kwestia przekladki wyglądała>? Rzeczywiscie bez problemu jak wszyscy piszą? Mylse o tym zeby kupic angola ze rozsadnym przebiegiem i dać do przelozenia kierownice. -
jesteś żalosny i szkoda klawiatury na polemikę z tobą...
-
ok, tak sie składa że od dłuższego czasu siedze w tych tematach i to nie teoretycznie jak wielu geniuszy forumowych ( np. Ty) , ale z pewnymi "jednostkami" sie nie dyskutuje bo i tak wiedzą swoje. Adios.
-
Większej głupoty nie słyszałem od dawna ....
-
ok, każdy ma prawo do swojego zdania. Przy orurowaniu 51mm od turbo do coolera i 57mm od coolera do przepustnicy taka 140'tka spokojnie będzie na 240ps wydajna. Nie zawsze wielkość coolera ma znaczenie, np. jak dasz cooler z wejściem / wyjsciem 76mm i podepniesz go do orurowania gdzie średnica ma 51mm wiadomo że schłodzone powietrze się spręży ogrzewając się przy tym dość znacznie. Z kolei jak przy hybrydzie z k03s dasz orurowanie 63mm kolosalnie zwiekszych średnicę co teoretycznie zmniejszy przepływajacego boostu bo małe turbo nie będzie w stania defacto dać takiej masy potwietrza jak turbo np. GT28 (dmuchnij sobie przez rurkę o średnicy 2cm coś a a dmuchnij w rure 4cm)
-
A czemu nie na IC 140? Wbrew pozorom cooler 550x140x65 nie jest mały a doość fajnie wydajny. Grunt zeby cooler był jak najbardzien na froncie i mało zasłonięty.
-
O ledach tez myślałem kiedys.. Fajnie że dbasz o nią o tyle mniej mnie serce boli
-
Co tam w temacie słuchać ?
-
Wałek se w tyłek wkręć , poprawi Ci się reakcja na gaz hehe