-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Scooby-Doo

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Katowice
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CDUC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
789 wyświetleń profilu
-
Cześć Chciałbym obniżyć A4 B8 Avant 3.0 TDI oczywiście Q 2013 rok z systemem ADS i pojawiło się sporo niewiadomych. Wcześniej w B7 miałem eibach pro kit i byłem zadowolony z właściwości jezdnych, ale zawsze czułem niedosyt obniżenia. Żeby w tym wypadku nie żałować chciałem w B8 od razu założyć sportline i zostawić amortyzatory ADS lecz nigdzie nie mogę znaleźć eibach sportline do mojej wersji samochodu. Ktoś może się orientuje czy można olać wersję silnikową i kupić sprężyny tylko pod nadwozie i napęd? Jeśli nie to mam drugą koncepcję, gwint AP. Tutaj jest druga niewiadoma czy jak zamontuje gwint to można jakoś zrobić off zawieszenia Tak, żeby reszta systemu ADS działała prawidłowo? Szukałem na forum, ale odpowiedzi są tylko w przypadku sprężyn pro kit.
-
Scooby-Doo zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Dzięki:-) Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Orientujesz się czy wystarczy do tego sam vag czy to grubsza matematyka ?
-
Cześć Samochód to A4 B8 Avant 2013. Chciałbym, aby dach automatycznie się zamykał jak auto stoi zamknięte podczas gdy tylko czujnik deszczu wykryje wodę. Jednocześnie mógłby się sam otwierać gdy na zewnątrz jest więcej niż np 28 stopni. Ktoś kiedyś interesował się takim modem lub chociaż orientuje się czy to możliwe. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
-
Cześć Ma ktoś może sprawdzoną firmę która zajmuje się montażem nieoryginalnego układu wydechowego ? Chodzi mi o mniej więcej coś takiego Mgmotorsport robi rewelacyjny układ wydechowy do tego motoru, ale cena też jest rewelacyjnie duża blisko 7000zł. Z góry dziękuję za pomoc.
-
Zrobiło mi się to samo na lewej lampie, wystarczy przeczyścić kostkę?
-
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5947508012 co sądzicie o tych dystansach ? Będę dzisiaj tamtędy przyjeżdżał ceny jak z polecanej wyżej strony tylko na przesyłce zaoszczędze
-
Ten rozrząd przy jakim przebiegu wypada wymienić ? Chodzi mi o motory w B8 240/245 hp
-
I jak to jest z tymi klapami ? Jak je usuniemy to będzie to ostra rzeźba i rozwiązanie na 5 minut z 4 kosztownymi konsekwencjami czy też rozwiązanie problemu ? Takie usunięcie klap to koszt w granicach 500zł, jak wygląda wymiana ich tylko ASO czy można dostać gdzieś taniej nie tylko używki ? Z góry dzięki za odpowiedzi na pytania, aktualnie mam 1.8T BFB z LPG i jest rewelacyjny, ale robię 30tys rocznie i w tym tempie za 2-3 lata dobije do 300k, więc myślę nad zmianą na B8 3.0 tdi póki jeszcze moje B7 ma jeszcze dobrą cenę.
-
Ile mniej więcej kosztuje wymiana rozrządu w B8 3.0 TDI ?
-
U mnie w B7 na pro kit + amorki s-line tył można powiedzieć równo, ale z przodu brakuje jakiś 1cm do opony. Koła 18 i jeździ się na tym przyjemnie, komfort został porównywalny do 1BA za to na zakrętach jest kosa :-)
-
Turbo zmienię dopiero jak padnie to, które mam teraz. Zostawię ten zestaw z LPG i zobaczę czy da rade, jeśli nie wtedy dopiero zacznę wymieniać począwszy od reduktora. Dzięki za pomoc i rady :-)
-
Wtryski bex, fmic, downpipe i program na koniec.
-
Wielozawór tomasetto AT.02, a przekrój węża sprawdzić ten od reduktora do listwy ?
-
Nie wiem czy dobrze, ale wstępnie spróbowałem rozkminić sam i wychodzi na to, że wtryski hana złote, reduktor KME silver, sterownik QBOX 4 Basic czyli zestaw jest do 200HP. Da rade obsłużyć te około 210 hp czy lepiej go zmodernizować ?