Skocz do zawartości

sylwek1104

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sylwek1104

Informacje

  • Imię
    Sylwester
  • Miasto
    Przemyśl

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

442 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sylwek1104

0

Reputacja

  1. Podpowie ktoś jakie mmi posiadam. Rok końcówka 2011
  2. Witam czy udalo sie komuś rozwiazac problem tego warkotu mam dokladnie takie same obiawy dziwny dzwiek z okolic kolektora ssacego silnik chodzi cicho i rowno
  3. Musisz wymienic licznik na polift ja tak robilem i wszystko działa po polsku
  4. Witam chcę założyć taka kierownicę do a4 b8 2011r czy podejdzie jest to kierownica z b9 na ostatnim zdjeciu kierownica jaka jest obecnie
  5. Podepnę sie do tematu chcę podlaczyc kierownice z b9 do b8 z 2011r mógł by mi ktos kto to zrobił opisać co trzeba ewentualnie przerobić? Na ostatnim zdjeciu kierownica jaką posiadam
  6. Witam podepnę sie do tematu. Mam pytanie czy do zmiany przodu ma polift musze zmieniac caly pas belkę itd? Czy nowa maska, błotniki i lampy beda pasowały do starego pasa?
  7. Można to jakoś sprawdzić bez zdejmowania miski?
  8. Dołączę się do tematu Mam bardzo podobne objawy ,samochód posiadam od 4 lat nie miałem z nim żadnych problemów silnik suchy bez wycieków od wymiany do wymiany nie wizą więcej jak 2 setki ojeju jakiś rok temu wymieniłem łańcuszek z napinaczem i regenerowany wariator i po jakimś czasie postanowiłem przegonić samochód trochę szybciej i zapaliła się lampka ciśnienia oleju. Zgasiłem silnik i po chwili zapaliłem ponownie było ok po przekroczeniu 4000 tyś obrotów zapalała się ponownie, wymieniłem czujnik ciśnienia nic nie pomogło ,wymieniłem odmę,olej+filtr i zdjąłem miskę został wyczyszczony smok po dwóch tygodniach dalej się zaświeca trochę rzadziej ale teraz to się zaświeca nawet jak stoję w korku czasami gaśnie po odrazu albo dopiero po chwili. Mechanik sprawdzał ciśnienie manometrem i na komputerze i twierdzi że jest prawidłowe jego zdaniem jest coś z elektryką. Może ktoś wie co może być nie tak?
  9. Witam dołączę się do tematu. Posiadam również ALT z zdrowym silnikiem nie bierze oleju przebieg 190tyś. Od jakiegoś roku klekotał przy odpalaniu silnika 2,3 sekundy. Wczoraj jechałem jakieś 140km/h i zapaliła się czerwona kontrolka ciśnienia oleju od razu go zgasiłem ,sprawdziłem po 15 minutach olej i stan był ok prawie max. Po chwili odpaliłem silnik ciśnienie już się nie świeciło żadnych błędów nie pokazywało tylko teraz cały czas klekocze na górze silnika okolice łańcuszka i wariatora dołu silnika nie słychać. Czy ktoś miał podobną sytuacje lub wie co mogło się uszkodzić że ciśnienie się zaświeciło i klekocze odrazu po odpaleniu?
  10. sylwek1104

    Napinacz łańcuszka

    Witam mam pytanie muszę wymienić napinacz z łańcuszkiem i znalazłem takie ogłoszenie na allegro, czy ktoś z was miał z tym do czynienia bo cena dobra nie wiem jak z jakością. http://allegro.pl/nowy-napinacz-06b109217b-lancuch-2-0-alt-audi-vw-i5949028150.html
  11. Dokładnie nie pamiętam bo to poprawiłem to był przewód od głośników musisz przejrzeć cały ten adapter
  12. Sprawdź sobie czy w adapterze od kostek iso nie masz przewodów pomieszanych. Kupiłem na allegro adapter i miałem jeden przewód od głośników źle podpięty i tak mi robiło jak tobie.
  13. Witam jak w temacie chce zmienić manetke i odblokować FIS czy jest tu ktoś z Przemyśla lub okolic kto już to robił i mógł by mi to ogarnąć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...