Skocz do zawartości

kuba2259

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kuba2259

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Oborniki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia kuba2259

0

Reputacja

  1. Wlasnie ze wszystko smiga nic sie z autem nie dzieje.W sumie 2 razy moze nie chcial zapalic,tzn.odpalil ale nie chcial wejsc na obroty i zgasl i jakos obroty trzyma gdzies na poziomie 850/min.Po za tymi niedogodnosciami to nic sie nie dzieje.Wody nigdzie nie zauwazylem ale jutro sprawdze czy jest sucho
  2. Te błędy pojawiają sie po wykasowaniu, czyli są aktualne
  3. Part No SW: 8E0 906 018 K HW: Hardware No Component: 2.0L R4/4V FSI 0006 Shop #: WSC 63351 000 00000 VCID: 306B14F3D8E3 Part No: 8E0 907 807 F Component: NOX 0503100011 007 4109 8E0907807F NOX 0503100011 007 4109 7 Faults Found: 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 004 - No Signal/Communication 16805 - Warm Up Catalyst; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0421 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17912 - Intake Air System: Leak Detected P1504 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16784 - EGR System: Malfunction P0400 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Readiness: 0000 0000 Co to za bledy i gdzie warto zajzec zeby bylo oki?
  4. Podepne sie pod temat Czy w 2.0 AWA tez mozna podniesc wolne obroyu bo tzryma mi jakies 850 obr /min
  5. Witam.Jak w temacie,chcial bym sie dowiedziec na co zwrocic szczegolna uwage o co zadbac zeby auto sluzylo mi z jak najmniejsza iloscia usterek.Mam przejechane 202tys km a ostatni serwis byl przy 198tys km w AUDI,niestety wszystkie faktury po niemiecku wiec malo wiem co tam bylo wymieniane a nie mam czasu wszystkiego tlumaczyc krok po kroku.Prosze o porady na temat: -jakie swiece zaaplonowe? -co z nagarem na zaworach ssacych,jakies magiczne sposoby na usuniecie ? -jaki olej najlepszy to tego silnika? wyczytalem ze ma byc 5W30 104.00 -odma? -czy jest cos jeszcze co warto skotrolowac zeby miec spokoj??? Pierwszy raz mam audi,prosze o wyrozumialosc.
  6. kuba2259

    Wymiana rozrzadu 2.0 ALT

    Podepne sie pod temat.Jak czesto wymieniamy rozrzad w AWA???Mam fakture na wymiane przy 143Tkm a teraz 202tkm nalotu.Czy jest sens to ruszac?Wymiana byla w serwisie AUDI.
  7. Witam forumowiczow.Od wczoraj jestem wlascicielem A4 2.0FSI,mam nadzieje ze autko posluzy mi troche mimo roznych opini o tym silniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...