Skocz do zawartości

b-rad

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O b-rad

Informacje

  • Imię
    Bart
  • Miasto
    War Maz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

679 wyświetleń profilu
  1. 1700 przygotowana plug&play do awx
  2. Pod koniec tygodnia bede mial juz gtd1449. Podpowiedzcie Panowie jakie wtryski do tego? Mogę miec w dobrej cenie hf50 ale pare osob mowilo mi ze sa zbyt duze do tej turbawki. Uderzać w ALki? Obecnie mam BA. Pozdrawiam
  3. Wybor padnie na gtd1449 bo jest wystarczajaca biorac pod uwage ile chce osiagnac. Mam jeszcze takie pytanko ile mozna uzyskac KM z gtd1449+ wtryski BA? Sprawdzajac je VCDS wychodzi ze sa w bdb stanie (bipy, korekcje itd.) W aucie jest Fmic, seryjne sprzeglo z kewlarowa tarcza ale to bedzie wymienione w najblizszym czasie.
  4. Rozmawiałem z chłopakiem z powertdi.pl i polecał bodajże gtd1449vz za 1700zł. Twierdził że są to turbawki z mietka i oni je dostosowują np. do AWX w rezultacie za 1700zł mamy plug&play. GTB2056 też w podobnej cenie. Chcę osiągnąć powiedzmy 200-220km nie tracąc dobrego dołu. Podobno GTD z dołu są rewelacyjne.
  5. Witam ponownie, FMIC już jest aczkolwiek mam problem gdyż ukręcił sie wirnik w turbo . Z racji tego że nie ma sensu montowania serynej sprężarki stoję przed dylematem po raz kolejny: BRD - egzemplarz w bdb stanie cena 1300zł - może być problem z dolnym zakresem obr. Caha - nowa 1400zł - boję się rzeźby z kolektorem. Osobiście najchętniej bym go zespawał z turbawką razem na stałe. Nie mogę znaleźć za dużo opisów a pytań odnośnie Cahy jest dużo, np. czy waz zasilania olejem pasuje od AWX? Może ma ktoś fotki jak zamontował je do siebie? Pozdrawiam
  6. Witam, Rok temu zakupiłem A4 B5 z silnikiem 1.9 tdi AJM. Były większe problemy z nim i zrobiłem swapa na AWX. Jest kompletny silnik z turbo itd. Jest sterownik z AWX. Wszystko na szczęście jest plug&play. Zero rzeźbienia. W aucie zrobiłem program na 179km i 390nm. Zimą zero dymu - w lato przykapca na czarno. Docelowo chciałbym przekroczyć 200km. Problemem jest oryginalne sprzęgło i dwumas. Przy pierwszym sofcie gdzie wypluł 162km i 370nm nic nie drżało. Po poprawce softu na 179km po jakimś tygodniu zaczął drżeć dwumas. Chcę założyć jednomas tylko pytanie z czego ? Czy z 1z wytrzyma powiedzmy docelowe 420-430 nm ? Obecnie mam założony intercooler z AJM bo org z AWX nie wejdzie do a4 b5 i przymierzam się do centralnego coolera. Aczkolwiek boję się jednej rzeczy - przy dużym coolerze będzie dużo turbo dziura, nie będzie miał dołu oraz będzie problem z reakcją na gaz... Ogólnie chcę wycisnąć trochę więcej z seryjnych gratów gdyż montując większe turbo również stracę na dolnym zakresie a nie oszukujmy się dobry dół daje więcej frajdy z auta którym jezdze głównie po mieście niż 40km więcej. Pozdrawiam i proszę o podzieleniem się spostrzeżeniami
  7. Poprzednio był 5w30 motul i to samo było. Jadąc 100km/h dodam gazu jest głośno a gdy puszczę i silnik ma te same obroty lecz wtryski są zamknięte to wszystko cichnie.
  8. Witam, posiadam od roku A3 8P Sportback, 2.0 tdi BKD 2005r. Jest to moja druga a3 taka sama z tym samym silnikiem. Pierwsza była w środku cicha, jezdzilo się normalnie. Obecna podczas gdy silnik ma ciężko, podczas przyspieszania, podczas cofania pod górkę itd, toczenie się pod górkę czyli wtedy gdy dawka jest dość duża - silnik klepie. w trasie jadąc 100km/h dodając gazu robi się głośno, puszczam robi się cicho. Ewidentnie dzwiek robi sie glosniejszy w raz ze zwiekszaniem dawki - z wciskaniem gazu. Nie dymi, nie faluje, odpala idealnie jak na BKD, spalanie oscyluje w granicach 7l cykl mieszany. trasa 5.5l. Gwizda turbo i co odjęcie gazu sapie jakby miał blowoff'a. Pompki mają korekcje max 0,5mg odchyłki. Wymieniłem Dwumas (z przyczyn zużycia) Rozrząd Olej 5w40 LM Synchronizacja wałków + regulacja pompek. Nie przeszkadza to na tyle aby wymieniać pól silnika - tym bardziej, że auto jest bezawaryjne. Są tematy w necie o tym aczkolwiek nikt nie napisał jak to rozwiązał. Może ktoś miał podobny przypadek? Jakieś pomysły? Pozdrawiam.
  9. Panowie, mam ten sam problem, otóż przekaźnik z miejsca 14 o numerze 53 zmostkowany a auto nie odpala. Wszystkie moduły przekodowane na manual a auto nadal nieodpala.
  10. Witam, posiadam a4 b5 116km z silnikiem AJM oraz skrzynią biegów tiptronic. Zakupiłem anglika paska z 2003r z silnikiem AWX 130 km i skrzynią manualną. Z części mechanicznej praktycznie wszystkie części mam i wiem co i jak. Pólosie z manuala, lewa łapa skrzyni od v6, pedały, pompka wysprzęglika itd. Problem mam ze znalezieniem opisu jak poradzić sobie ze stroną elektryczną. Przekładałem 2 lata temu w 8 godzin a4 b5 fl ale ze skrzynią 4 biegową i tak wszystko było jak w opisie dot. przekładki przy silniku AHU. Samo kodowanie nie wystarczy, patrzyłem to tego przekaźnika który wyrzucamy i robimy zworkę również nie ma. Silnik awx na miejsce AJM jest praktycznie plug&play, jedynie wysyłam dwa kompy do zmiany mapy silnika w moim ecu na AWX. Gdyby ktoś to już robił i zna odpowiedź proszę o pomoc.
  11. Witam, niedawno stałem się posiadaczem kolejnego a4 b5 i od dnia zakupu mam urwaną antenę od radia. Jak się okazało po wymontowaniu wzmacniacza jest oberwana końcówka do której przykręca się antenę. Auto posiadało mocowanie w schowku do telefonu i z tego co zdążyłem wyczytać w necie wzmacniacz 4b9035501 który mam uszkodzony miał też wejscie na GSM.... Z racji tego że na pewno telefonu nie bede montował ani z niego korzystał jakim innym wzmacniaczem oraz anteną mogę obecny zastąpić gdyż takiego jak ww. numery nie mogę nigdzie dostać. Pozdrawiam.
  12. Panowie skąd kupić SKV? Z allegro ? Czy jakiś kolega na forum tym również handluje ? Pozdrawiam.
  13. b-rad

    [AFN] Nagle nie odpala

    Wstępnej pompki paliwa AFN nie posiada lecz jedynie pompę wtryskową. Przyczyn może być wiele, musiałbyś opisać jak wyglądało odpalanie na plaka. Czy ujął od razu czy też musiał na nim chwile pochodzić i dopiero zaczął na swoim paliwie pracować ? Ogólnie przerobilem wiele problemów z TDI i może to być: 1. Zapowietrzający się układ paliwowy 2. Blokuje się zaworek gaszący w pompie wtryskowe 3. Nie łączy któraś z kostek od pompy wtryskowej 4. Zamarzło Ci paliwo ( teoretycznie plak tutaj by nic nie pomógł) Jaka była temperatura ? Ile miałeś paliwa? Odpala już teraz na strzała ?
  14. Witam, czytałem sporo tematów lecz nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Posiadam A4 b5 1.9 tdi AJM 2001r z licznikiem Jaeger o numerze 8D0 920 900m zamierzam wymienić go na VDO 8D0 920 900. Z Jaegera znam pin do immo z oryginalnej fiszki dodawanej do kluczyków. Jaeger jest z 2001r a VDO z 99 lecz też jest z auta poliftowego. Czy Immo będą takie same ? bo po 2000r podobno były immobileiser 3 generacji? Wystarczy że po przekładce zegarów wpiszę Pin z Jaegera do VDO ? Czy muszę odczytać pin z VDO i na nowo kluczyki zakodować ? Opisów jest dużo ale różne są sposoby, Pozdrawiam.
  15. b-rad

    Skradzione

    Witam brać forumową. Niestety A3 posiadałem tylko 3 tygodnie i nie zdążyłem wiele na forum posiedzieć ale proszę o pomoc w odszukaniu auta... https://www.olx.pl/oferta/skradziono-audi-a3-2-0tdi-sportback-CID5-IDota3v.html#46cf3065d3 Przeznaczona jest nagroda pieniężna 5tys zł. Wszelkie wskazówki dot. odszukania auta również chętnie wysłucham Pozdrawiam. tel 735006444 Ps. nie wiem czy to dobry dział... w razie czego proszę o przeniesienie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...