Skocz do zawartości

sparkson

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sparkson

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

254 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sparkson

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem polegajacy na stukaniu podczas odpalania i gaszenia silnika (jedno/dwa stukniecia) oraz podczas przyspieszania, gdy obciazenie jest najwieksze wtedy juz stuka wiecej razy. Podczas ostatniego serwisu stwierdzono ze halas wydobywa sie z okolicy kola dwumasowego ale nie ma pewnosci ze to ono. Sprawda dotyczy 2.0 TdDi 177ps multitronic 2013 r.
  2. Witam! Szukam najlepszego warsztatu z Trójmiasta i okolic na wymianę oleju w skrzyni Multitronic oraz w silniku. O ile o silnik raczej się nie martwię to skrzynia zdecydowanie jest na pierwszym miejscu pod względem wyboru miejsca wymiany. Początkowo chciałem wymienić w serwisie ASO Audi, ale tez nie wiem w którym (wiadomo, co serwis to pracownicy). Czytałem też o AZ, ale nie wiem czy zajmują się czymś takim, tzn. czy maja praktykę, o nie chce trafić w miejsce gdzie będą się uczyć na moim przypadku. Pozdr
  3. Mam nadzieję że wyeliminowałem problem. Dokopałem się do odpływu z wymiennika ciepła od klimy, który jest za małą zaślepką pomiędzy schowkiem a tunelem środkowym, nad nogami pasażera. Wąż był włożony ale moim zdaniem siedział luźno w otworze w tunelu, a na około widać było ślady osadu. Uszczelniłem, i teraz zobaczymy czy coś się zmieni.
  4. Tylko ze pod maska nie mam filtra kabinowego, chyba ze jest w tunelu srodkowym jak to bylo w e46. Musze poszukac odplywu od klimy jesli faktycznie on moze znajdowac sie w tej okolicy. Co prawda "macalem" pod wykladzina i niczego nie czulem. Poszukam schematu.
  5. Witam, moze ktos z was mial podobny problem z woda zbierajaca sie pod dywanikiem pasazera ale zaraz przy tunelu srodkowym. Mniej wiecej na wysokosci zawiasow schowka. Sprawdzalem podszybie ale tam jest czysto i kanaly sa drozne. Co jeszcze sprawdzic?
  6. Zamówiłem na razie graty w ASO więc pewnie za kilka dni będę działał.
  7. Czy powinienem mieć tutaj jeszcze RLS (biorąc pod uwagę że nie zamontowałem jeszcze czujnika i włącznika AUTO)?
  8. Upewniam się tylko dzięki! W końcu udało mi się pożyczyć kabel i podłączyć VCDS. Poniżej przesyłam screeny z kodowania (zaznaczam że na razie nic nie kodowałem, ponieważ nie wiedziałem czy będę miał opisy). Czy to co widać wystarczy do zakodowania czujnika deszczu oraz automatycznych świateł?
  9. Możesz mnie naprowadzić na ten temat? Ostatnio pojawił sie u mnie błąd jak poniżej, ale na forum nic nie znalazłem pod tymi kodami błędów. http://imageshack.com/a/img673/6503/zEnJqj.png
  10. Poza kodowaniem trzeba zaprogramować, jak na początku tego tematu, i teoretycznie powinno zacząć działać?
  11. Czyli jak rozumiem to połowa sukcesu. Czy mając "zczytane" ustawienia od kogos kto ma A4 po 2012 r. z fabrycznym czujnikiem deszczu, a co za tym idzie światłami auto, można metodą prób i błędów zakodować to ręcznie??
  12. Czujnik na pewno jest inny , niestety nie ma podpowiedzi kodowan Trochę poszukałem i teoretycznie wg katalogu czujnik deszczu to 8U0955559B, natomiast przełącznik świateł 8K0941531 (nie wiem tylko jakie powinien miec dwie ostatnie litery). Jak rozumiem większy problem będzie z kodowaniem ponieważ zostaje metoda prób i błędów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...