Jump to content

Ruby

Pasjonat
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

1 Follower

About Ruby

Informacje

  • First name
    Piterr
  • Location
    Gdzieś

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    AGB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,214 profile views
  1. Niezadowolony właściciel audi Wykop.pl - Zobacz: Kupiłem Audi w salonie czyli jak popełnić motoryzacyjny błąd życia WWW.WYKOP.PL Ten samochód to prawdziwy dramat. Bezpośrednio i z krótkimi przemyśleniami opisana historia zakupu gruza wprost z salonu. Uwaga: Long Story - kilkaset usterek i ciągłe wizyty w serwisach. Przewaga...
  2. Sprzęgło i dwumas wymieniony przy 220 tyś ( teraz 233tyś) na seryjne - kupiłem od kolegi na forum. Na razie nic się nie ślizga. Tylko czasami mi szarpie przy ruszaniu na pierwszym biegu ( myślę, że do wymiany jest tłumik drgań skrętnych w sprzęgle - który odpowiada za płynne ruszanie).
  3. Ruby

    A4 B8 Wykres

    W GCS miałem modyfikacje dwóch samochodów Peugeota 407 i 508 (gość specjalizuje sie głównie w Peugeot i Ford). Byłem zawsze zadowolony. Choć tu wyszła taka trochę górka.
  4. Był bonus. Mimo 235 tyś przebiegu można było nawet wyciągnąć więcej.
  5. Można napisać do osób prywatną wiadomość bo nie każdy siedzi na forum cały czas:)
  6. Podobną sytuacje miał mój brat tylko w 1.4 95KM. Silnik ogólnie katastrofa. Robiono coś przy głowicy ( nie wiem dokładnie co bym musiał się brata zapytać) na gwarancji przy 30 tyś. To samo zaczęło się robić po 60 tyś.
  7. Uruchomiłem ADS. Ale czy jest jakakolwiek różnica pomiędzy trybami ciężko powiedzieć:).
  8. W sumie masz racje. Bo gdy wymiałem cały zestaw (dwumas+sprzegło) to kolega powiedział mi że dwumas nie miał w ogóle luzów i był w super stanie. Możliwe że za te drgania odpowiada sprzęgło lub docisk.
  9. Szarpanie na rozgrzanym silniku to dwumas+ sprzegło ( tak było u mnie przynajmniej). Na zimnym nie było żadnych szarpnięć. Najgorzej było jak się dłużej postało w korku. To wszystko przy przebiegu 220 tyś.
×
×
  • Create New...