Skocz do zawartości

mariuszk85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mariuszk85

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

216 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mariuszk85

1

Reputacja

  1. mariuszk85

    Syrena alarmu

    miałem taką nową syrenę 1K0 i u mnie w A4 B6 nie działała. Witam Panowie, wymontowałem syrene w a4 b6 sedan - ok 1h roboty, teraz bym to zrobił w 20 min Rozebrałem syrene (1h - młotek, duży śrubokręt, mały śrubokręt i cierpliwość ) jednak rozlanie baterii powoduje zazwyczaj korozje ścieżek na płytce. U mnie próbowałem podłączyć syrene na krótko pod 4x 3v płaskie ułozoną jedna na drugą i syrena "pykneła" w sposób ledwo słyszalny. Stwierdziłem że lepiej kupić używkę. Moje pytanie czy muszę kupić dokładnie ten sam model (prawie kwadrat) czy mogę jednak kupić model okrągły ? Zależy mi na tym aby była jak najgłośniejsza Jeżeli ktoś ma problem z dostaniem się do syreny mogę opisać kolejność Proszę o podanie jak dostać się do syreny krok po kroku. Z góry wielkie dzięki. W przypadku a4 b6 2003 sedan - syrena znajduje się w nad prawym tylnym nadkolu. Aby się do niej dostać to: 1. Ściągamy uszczelkę od klapy bagażnika 2. Odkręcamy 4 uchwyty które znajdują się w każdym z rogów w bagażniku. (śruba znajduje się pod chromowanym uchwytem). 3. Podnosimy podłogę w bagażniku aby dostać się do koła zapasowego, wyjmujemy koło aby mieć łatwiejszy dostęp do 2 śrub, które są w tylnej ścianie bagażnika - jest to ta plastikowa osłona, w której znajduje się min. podświetlenie a która również osłania element zamka bagażnika. 4. Po odkręceniu 2 śrub delikatnie aczkolwiek stanowczo wyciągamy ją uważając aby nie zerwać kabla od oświetlenia. 5. Zdejmujemy okrągła zaślepkę na połowie wysokości lampy prawej (można podważyć płaskim śrubokrętem) 6. Najgorsza część - demontujemy prawą wewnętrzną osłonę bagażnika - znajduje się tam kilka spinek (wsuwek), które wchodzą bezpośrednio w karoserię - musimy je wysunąć (w żadnym przypadku nie wypinać!!), musimy jedna po drugiej wysuwać w kierunku wyjścia. W karoserii przypominają one literkę U lub odwrócone U - trzeba przy tym uważać aby nie ułamać plastikowej części osłony. Ja zacząłem od środkowej i kierowałem się ku pokrywie bagaznika. Nie musimy jej całej demontować, wystarczy na tyle aby móc ją odgiąć i dostać się do syreny alarmu - jest ona zamontowana na ramieniu które przykręcone jest do karoserii - przyda nam się klucz oczkowy. Mi to zajęło ok 1h zanim doszedłem o co chodzi. Najwięcej czasu poświeciłem na te wsuwki. Przyda się do tego płaskie narzędzie które pomoże je wysunąć Obowiązkowo latarka by było te wsuwki dobrze widać.
  2. Witam Jestem posiadaczem Audi od ok 2-3 miesięcy. Zauważyłem, że po rozgrzaniu się silnika (90 st) przy wciśnięciu sprzęgła do końca pojawia się głos delikatnego pukania (nie cykliczny)/ bulgotania - ciężko to stwierdzić. Po puszczeniu sprzęgła dźwięk ustaje / staje się praktycznie nie słyszalny. Dźwięk ustaje jak nieznacznie puszczę sprzęgło (przytrzymuje na 3/4 skoku). Na zimnym silniku nie słychać tego dźwięku. Sprzęgło nie szarpie / nie ślizga się. Nie przeszkadza mi to mocno podczas jazdy jednak chciałbym wiedzieć czym to jest spowodowane i czy może to powodować dalsze konsekwencje. Olej w skrzyni wymieniany w tamtym roku. Przebieg(realny) 100 tyś. Pozdrawiam
  3. A ja mam pytanie (kilka): Rzadko na zimnym jak i na ciepłym silniku zdarzają się "drgnięcia" w obrotach które bardzo delikatnie przenoszą się na kabinę. Jak klimatyzacja jest włączona to jest zdarzają się jeszcze rzadziej W załączeniu filmik odnośnie pracy silnika przy temperaturze 90 st. https://youtu.be/L45SNuqK0ec , wykasowałem błędy na pracującym silniku i nie zauważyłem żadnej zmiany nawet na 1 sek w jego pracy przy otwartej masce. Domniemam że zawór jak i wariator / nastawnik faz rozrządu są sprawne? (zwłaszcza zawór) Zauważyłem jednak coś niepokojącego - OIL PR. 2 < min. Od ok 1100 obrotów jest informacja OK. Na zegarach nie mam żadnych komunikatów o ciśnieniu niskim ciśnieniu oleju. Silnik ma rzeczywisty przebieg 100 tyś. czy jest się czym przejmować? Czy obroty na biegu jałowym nie są zbyt niskie? jak włączę klimatyzację to rosną do 800. Błędy z silnika: Tuesday, 06 October 2015, 22:03:13:0 Control Module Part Number: 8E0 906 018 K Component and/or Version: 2.0L R4/4V FSI G 0008 Software Coding: 0000000 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: 301393C3E33B Additional Info: 8E0907807F NOX 0511210003 007 4109 Additional Info: Geraet 00000 2 Faults Found: 17912 - Intake Air System: Leak Detected P1504 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
  4. Mam mały problem otóż od kilku dni pojawia się komunikat P1504 - 008 - iMPLAUSIBLE SIGNAL - INTERMITTENT - czy może być to spowodowane nieszczelnością przy bagnecie oleju ? Prowadnica bagnetu mi pękła. Ponadto pojawił się problem bo nie moge wyjąć samego bagnetu bo chyba go zbyt głęboko włożyłem (bo góra prowadnicy była ukruszona) i zakleszczył się być może w misce olejowej? Kupiłem pomarańczowy plastik ale chyba sam nie poradzę sobie z wymianą gdyż a) nie mogę wyciągnąć bagnetu jest on zlokalizowany na samym środku kolektora dolotowego (jest pojedynczy otwór). Pozdrawiam.
  5. O kabelkach to inny DZIAŁ Ja użyłem Viakena KKL + VCDS + WIN7 64 bit Tylko dlaczego jak wyjąłem ten brązowy z PIN1 i zmasowałem nowy kabel, który włożyłem w jego miejsce to licznik mi zaczął wariować? "Po przekręceniu zapłonu pojawił się komunikat o KUHLMITTEL oraz migał kluczyk (IMMO). Licznik pokazywał 0 km do przejechania a wskazówka paliwa nie wychyliła się. Nie mogłem odpalić pojazdu." Tylko czy rzeczywiście był to pin nr 1? Tak, był oznaczony nawet 1
  6. O kabelkach to inny DZIAŁ Ja użyłem Viakena KKL + VCDS + WIN7 64 bit Tylko dlaczego jak wyjąłem ten brązowy z PIN1 i zmasowałem nowy kabel, który włożyłem w jego miejsce to licznik mi zaczął wariować? "Po przekręceniu zapłonu pojawił się komunikat o KUHLMITTEL oraz migał kluczyk (IMMO). Licznik pokazywał 0 km do przejechania a wskazówka paliwa nie wychyliła się. Nie mogłem odpalić pojazdu."
  7. Jestem po uruchomieniu FIS jednak mam pytanie. Czy ma znaczenie kolejność ? Czy można "zmasować" PIN 1 w niebieskiej kostce od licznika zanim odblokuje sie pełnego FIS w VAG'u ? U mnie w kostce w 1 pinie była brązowy kabel. Wyjąłem go a następnie włożyłem od CD-ROMU i podpiąłem pod MASĘ. Po przekręceniu zapłonu pojawił się komunikat o KUHLMITTEL oraz migał kluczyk (IMMO). Licznik pokazywał 0 km do przejechania a wskazówka paliwa nie wychyliła się. Nie mogłem odpalić pojazdu. Po włożeniu brązowego przewodu do PIN 1 wszystko jest OK. Po odblokowaniu FIS mam informację o braku płynu w spryskiwaczu jednak boję się że jak wypnę ten brązowy kabel w 1pin w niebieskiej kostce to mogę coś zepsuć. Proszę o poradę.
  8. Cześć, Nie działa mi syrena alarmu, trochę poczytałem, wymontowałem syrenę z prawego tylnego nadkola w bagażniku o nr 8L0 951 605. Po rozebraniu zauważyłem że baterie się rozlały i uszkodziły na płycie scalonej ścieżki. Ponadto trochę to wszystko skorodowało. Niestety użycie pilnika i kontaktu(spray) do wyczyszczenia styków nie pomogło. Czy jest możliwość wymiany tej syreny na używany model o nr 8L0 951 605A - czy będzie pasowała i współpracowała ? Która lepsza / bardziej trwała ? Zaraz po zakupie zastanawiam się czy nie wymienić fabrycznych akumulatorów na inne aby uniknąć powtórki z rozlanymi akumulatorami.
  9. mariuszk85

    Syrena alarmu

    miałem taką nową syrenę 1K0 i u mnie w A4 B6 nie działała. Witam Panowie, wymontowałem syrene w a4 b6 sedan - ok 1h roboty, teraz bym to zrobił w 20 min Rozebrałem syrene (1h - młotek, duży śrubokręt, mały śrubokręt i cierpliwość ) jednak rozlanie baterii powoduje zazwyczaj korozje ścieżek na płytce. U mnie próbowałem podłączyć syrene na krótko pod 4x 3v płaskie ułozoną jedna na drugą i syrena "pykneła" w sposób ledwo słyszalny. Stwierdziłem że lepiej kupić używkę. Moje pytanie czy muszę kupić dokładnie ten sam model (prawie kwadrat) czy mogę jednak kupić model okrągły ? Zależy mi na tym aby była jak najgłośniejsza Jeżeli ktoś ma problem z dostaniem się do syreny mogę opisać kolejność
×
×
  • Dodaj nową pozycję...