Skocz do zawartości

Netfcher

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Netfcher

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Rzeszow

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYMC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    Hybrid

Ostatnie wizyty

1528 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Netfcher

2

Reputacja

  1. Netfcher

    B8 TrOOOOp

    Mam takie. Kupilem z ponizszej aukcji, przed swietami kosztowaly blizej $60. Dzialaja ok, choc z raz czy dwa pojawil mi sie blad. https://www.aliexpress.com/item/Kibowear-for-Audi-A4-A5-S5-B8-5-RS5-RS4-Dynamic-Scroll-LED-Turn-Signal-light/32908613197.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.79994c4dDnSLp8 A tu filmik jak wyglada na zywo
  2. Netfcher

    B8 TrOOOOp

    Nie ma ktoś przypadkiem sekretki do kół Audi z literką H na zbyciu? Wulkanizatorzy złamali moją, a w ASO mimo chęci nie udało im sie odkręcić i też zlamali tą co mieli na warsztacie...
  3. Chyba warto abym przestawil jakis update z chipu multitronica po 1,5 roku od zmiany programu. Zrobilem moze z 30 tys kilometrow na programie. Tak srednio na jeza. Najczesciej jezdzilem na trasach mieszanych Rzeszow-Ustrzyki, lub po autostradzie Rzeszow-Krakow, Rzeszow-Katowice. Nic nie stuka, nic nie puka. Odczucia takie same jak pierwszego dnia po tuningu. W aucie zmienilem jedynie kilkukrotnie olej i filtry. Nic sie nie zepsulo w silniku/skrzyni (odpukac) poki co. Jedyne co boli to fakt ze przyzwyczailem sie do wiekszej mocy. Roznice czuje dopiero jak wsiade w auto Ojca (Qashqai II 130 koni), ktory zbiera sie masakrycznie wolno i jest o wiele glosniejszy niz moje A4. Kolega ma Octavie w PB 200 koni w manualu. Pojechalismyu moja A4 ostatnio do Chorzowa na mecz. Zdziwiony byl mocno dynamika, przyspieszeniem i moca jakie ma moje A4 z 30 kucyakami mniej.
  4. Netfcher

    B8 TrOOOOp

    Panowie, Ile sa realnie warte zaciski przod 345mm (nie S)?
  5. Netfcher

    B8 TrOOOOp

    Panowie, Czy ktos z okolic Rzeszowa mialby gdzies luzem antene gps (rekinka) do MMI 3G basic do polifta pozyczyc na chwile na podmianke? Najpewniej wlasnie padla mi ona (badz sama jednostka), bo nie wyszkuje mi zadnych satelit, i zanim kupie cos chcialbym to zweryfikowac.
  6. Wiesz, tez mnie to zdziwilo - takie tlumaczenie dostalem od tuner przy chipie. Byc moze to co Ty piszesz obniza wynik na hamowni Przyznam, ze liczylem na wiecej koni, tuner mowil, ze mam dpf dosc mocno zapchany, i ze jeden wstryk ma korekte, stad myslalem ze to moj tak slabo wyszedl. Ale poszperalem po fakcie na necie i nigdzie nie znalazlem multitronica 2.0 tdi b8, ktory wyplulby serie (wychodzi zawsze ~130 koni w serii). Po chipie wychodzi w nich natomiast ok 170 koni. Dzwonilem nawet do kilku roznych tunerow (3 roznych) i potwierdzili to samo. Nie wiem, czy to wina samej skrzyni, czy tez sposobu mierzenia. Po miesiacu jezdzenia, przyznam raz jeszcze, ze warto. roznice czuc nawet przy spokojniej jezdzie. Przy trybie S wychodzi to gorzej. Skrzynia chyba potrzebuje po takiej zmianie przeprogramowania, bo ciagnie za dlugo. Aaaa... ktos pytal o spalanie. 0.5 litra mniej na FIS'ie przy dojazdach do pracy ok 25 km w jedna strone w miescie.
  7. Ja zaczalem robic prawko kat B majac 16 lat. Ale to bylo lata w tyl, zanim gimbaza powstala.
  8. Zarowno na D, jak i na S roznica na plus w dynamice. Zniknela ta ociezalosc przy jezdzie na D, jazda jest bardziej dynamiczna, silnik kreci sie szybciej na obroty. Przy S to samo, silnik wchodzi na wyzsze oborty szybciej i przez to ze ma wiecej mocy, szybciej przelaczaja sie te wirtualne biegi. Nie mam 16 lat, wiec nie sciagam sie ze swiatel, wiec nie mialem okazji ruszyc pelna para ze stopu. Kolejna zmiana, przedtem na oponach 235/35/r19 max predkosc 201, teraz 230. Ciekawostka - mialem problemy z trakcja przy ruszaniu - ESP zalaczalo sie jak glupie i zamulalo cale auto. Teraz, o dziwo, przy wiekszej mocy, te problemy zniknely calkowicie. Strasznie trudno jest stracic przyczepnosc przy starcie tak, aby zaswiecila sie kontrolka ESP.
  9. Nie mialem okazji, poki co jestem w okresie "wiecej gazu przez wiecej mocy". 9,2 litra wyszlo mi spalanie Krakow- Rzeszow, ale obrotow to mialem srednio ok 3500
  10. Mam chipa na Multitronicu. Wyszlo 167 koni i 355 nm. ALE przy pomiarze z serii wyszlo 130 koni i 300 nm. Z tego co widzialem na roznych forach, dla Multi to norma. Max wynik jaki widzialem to 170 koni i 360 nm. Skrzynia niestety pozera swoje
  11. ja tez sie dodzwonilem (za pierwszym razem :)) - 11.04 na 10
  12. Netfcher

    B8 TrOOOOp

    Trzeba demontowac cala tapicerke, jest przykrecana od srodka.
  13. Sami dzwonimy, czy sa juz jakies odgorne terminy ustalone? Jct dla mnie pierwszy wolny
  14. Dzieki, W takim razie pisze sie na ten grupowy. Autko B8 2.0tdi CJCA 143 konie fwd automat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...