Skocz do zawartości

RedBool

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RedBool

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Warm.Maz

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

413 wyświetleń profilu

Osiągnięcia RedBool

0

Reputacja

  1. Jezeli przeszlo za drugim podejsciem to moze byc np zle wpisanie danych podczas procedury itp, na pewno nie przez to ze cos z modulem
  2. Temat stary ale nadmienię pewna kwestie. Mam dostęp online od bardzo dawna i kilka razy trafiła się przysłowiowa „lewizna” i bywa to różnie z ta policja. Ogolnie to nie Audi powiadamia policję tylko importer danej marki auta, konto Geko jest przyznawane personalnie a nie navwarsztat samochodowy dlatego tez jeżeli trafi się „lewizna” to biorą za d*pę mechanika który to robi ( nikt poza nim nie ma prawa używać jego Geko). Jeżeli konto nie ma funkcji wielostanowiskowej to zostaje zablokowane po zalogowaniu się na innym kompie na którym jest ODIS ( czyt inna licencja) Ci którzy ściagają poza ASO w 98% maja konta od skośnookich ( tam lewizna nie jest rejestrowana) dlatego tez nie ma z tego powodu żadnych konsekwencji. Ostatnio robiłem CP w jednym Audi i trafiła się „lewizna” ale nic z tego nie było , dlaczego? bo komunikat którym ODIS sypie odnosi się do kilku przypadków: Graty z kradzionego auta. Nr vin zapisany w module został usunięty z FAZIT z powodu szkody całkowitej auta. Nr vin był jako testowy ( bardzo znikoma sytuacja). Modul pochodzi z wymiany gwarancyjnej. Rozmawialem ze znajomym który pracuje w ASO i od przyszłego roku np vw wprowadza nowa politykę ( nie wiem czy Audi, Seat,Skoda tez) wymiany czesci dostarczonych przez klienta. Aso bedzie mialo odgornie zabronione montowania, odblokowywania etc czesci dostarczanych przez klientow, na ile warsztaty ASO beda sie do tego stosowaly nie wiadomo, wiadomo jedno: Nadvhodza czasy PŁAĆ i PŁACZ. pozdrawiam
  3. Właśnie po to zakładam ten wątek żeby uzyskać informację czy tak jest na 100% że podmiana pamięci wystarczy tylko chciałem uzyskać info. bez domysłów "chyba tak" "chyba nie" bo na takim etapie to i ja jestem. Liczę że może któryś znas miał już z czymś takim podobnym do czynienia.Tak jest niestety, pracuje w firmie automotive, i miałem okazję przy nowej platformie MQB pracować, Dużym problemem była właśnie ochrona komponentu, później w celu ominięcia problemu dostaliśmy gateway, a jako producent komponentu mogliśmy inicjalizować pamięć w której przechowywana była konfiguracja, ale i tak tylko jedna osoba w firmie po podpisaniu umowy poufności dostała kod do zaimplementowania tego.problemem jest to, że nie tylko VIN jest istotny, gateway wysyła ramki z kodami generowanymi losowo, zabezpieczane komponenty odpowiadają innymi kodami na (generowanymi z VIN numeru seryjnego itp) jeśli te numerki się nie zgadzają, urządzenie (ECU) nie działa wcale, jest ograniczone, lub tylko sygnalizuje błąd ale pozostaje w pełni funkcjonalne. Przykładem jest Airbag w autach, jeśli go przełożysz, i zakodujesz, dalej będzie strzelał, ale będzie się permanentnie lampka świecić. Klimatronik może nie działać wcale, a np ACR (odwracalne pasy bezpieczeństwa) w mercedesach, będą działać tylko 30 razy, po czym przestaną.Co do rewelacji typu serwis może nasłać policje, to nie wiem, całkiem prawdopodobne, w końcu cała ta zabawa została wymyślona aby ukrócić handel używkami.A co do samego kasowania to różnie bywa jak wspomniałem VW nie podawał, żadnych możliwości wszystko tajne przez poufne, w ACR dla A8 dostaliśmy dll do programu kasującego ale ona właśnie wystarczała tylko na te 30 aktywaćji, i znów trzeba było kasować... Witam, bywasz jeszcze na forum?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...