Mam S-tronica w Q5 2.0 tdi. Ogólnie skrzynia jest ok. Ale z moich obserwacji i tego co znalazłem w dokumentacji to ta skrzynia musi "ciągnąć" na postoju bo sobie ktoś tak wymyślił w Audi... Polega to na tym, że w korku samochód ma symulować jazdę jak w klasycznym automacie z konwerterem. Z tego co znalazłem gdzieś w necie to od 0 do 5NM sprzęgło K1 cały czas ciągnie na postoju (w vcds się to da sprawdzić), jak znajdę źródło tej informacji to wrzucę tu. Auto ma być lekko spięte aby płynnie ruszało przy puszczaniu hamulca, nie ma praktycznie całkowitego rozsprzęglenia skrzyni stąd to spalanie na postoju. Jeśli tylko silnik się nie dusi, a skrzynia zmienia biegi prawidłowo to ja bym nie szukał dziury w całym i nie wywalał kasy na wymiany. Lepiej poszukać dobrego magika od dsg on będzie wiedział lepiej niż ASO czy mechatronika działa poprawnie .Wg mnie po prostu ten typ tak ma. Od 2012 jest S-tronic II generacji, może w nim jest już inaczej ale nie miałem okazji jeździć takim. Poza tym nie mam problemów ze skrzynią, wszystko działa płynnie i szybko. Na D zawsze rusza miękko, żeby ostro ruszyć to tylko z S.