Skocz do zawartości

kamilek89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamilek89

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Dynów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kamilek89

0

Reputacja

  1. Koledzy do ktorej będziecie na parkingu? Bo tak po 17 bym zajrzał ? akurat jadę do pracy na noc?
  2. a nie patrzylem? zaraz szukajka i sprawdzę może akurat coś się znajdzie ?
  3. No muszę znaleźć gwint na tył z czym od 3 miesięcy mam problem albo sprężyny -50 ?
  4. Troszkę mnie ta awaria zmartwila bo kasiora której jak zwykle brak się ulotni, ale zrobię i będę smigal? No jak tylko poskladam auto to uruchamiam moje przydomowe auto spa i na blysk autko ?małolaty będą udami klaskać ?? a żona mi z liścia klaskac ? Audiczka poskladana w całość ? nowy silnik założony wymienione trochę czesci na nowe. Początkowy problem z brakiem mocy rozwiązany przez zastąpienie EGR-a Wrzucę kilka fotek z przebiegu prac własnoręcznie wykonanych?? Teraz mogę dokończyć polerke kół założyć gwint i opony i open sezon?? Dziś na autko wlecial na przód gwint na tył zawias -40 ale jest za wysoko ?do tego zreanimowane przeze mnie kola MAM 18/8,5 ?
  5. No Panowie bolaczka auta rozwiazana:) audiczka mknie jak rakieta ? tak jak przypuszczałem była to głupota problem z EGRem. Zacial się więc na chwilę obecną ho zaslepilem i w sumie Ho chyba caliem wywale? Jeszcze tylko wymienić rurę od icka i git. Jeszcze raz dzięki za podpowiedzi. ?
  6. No tak logów nie zrobię nie ma szans. Z nie szczelnoscia będę walczył dziś jeszcze. Co chodzi chodzi kąt wtrysku to powinien być ok bo na podporze pompy sobie zaznaczyłem koło zamachowe było na zero, krzywki na walki rozrządu tez ładnie mi się zgraly. No nie wiem będę wszystko jeszcze raz sprawdzał. Dzięki serdeczne za wskazówki
  7. No może być coś z wtryskami bo założyłem inne nie te co miałem (jak pękła zawór to zaklepalo końcówkę wytrysku ) moja turbina się przycinala ale auto jechało w miarę dobrze, a co chodzi o dolot to świadczy powietrze na górnym węży przy icku. Próbowałem podpinac też wężyk od zaworka bezpośrednio do gruszki ale to też nie pomogło. Sztanga w górę na maksa a auto dalej muł.
  8. Panowie już brak mi pomysłów. Dziś po skladalem auto bo przed świętami pękł mi zawór i zmasakrowalo glowice tlok itp. Dziś auto odpalilem wszystko ok ładnie chodzi ale - jest bardzo mulowate czasem łapie turbo powyżej 3tys obrotów mocno kopci na czarno i jak jadąc dodam gazu do wydaje dziwny metaliczny dźwięk silnik - przekroczy jakiś tam zakres obrotów i nie brzeczy już nic. Jest tak słaby że nie rusza pod górkę zbytnio. Fakt jak dodaje gazu i puszczam to słychać gdzieś syczenie w okolicy icka. Przed tym wszystko było prawie ok. Dodam ze założyłem inny silnik a na tym silniku było turbo,wtryski i egr-silnik podobno rok stał może więcej.zmienilem tez wezyki od podcisnienia - moze tu cos powalilem? Sprawdzalem i sztanga od turbo wysuwa się. Proszę o jakieś podpowiedzi. Szukałem czytałem - były podobne sytuacje ale nie taka.
  9. Kolor bomba relingi w chrom i poezja szukaj fajnych 18" gwint i smigasz jak lord
  10. Piękna czerwona rakieta ?identyczna jak moja ? powodzenia w modach i szerokości ?
  11. He no tak i teraz trafiło na mnie znów jak na razie na remont ok 2tyś. do auta się nie zdążę napewno ? audi to moja miłość mam zamiar dlugo tym autkiem po smigac wiec roboe na konkret tylko plan na swiseta mialem inny ? chcialem zaozyc kolo i gwint i juz na wiosennym setup'ie smigac a tu doopa
  12. No właśnie nie. Idealnie na znakach. Czytałem że w tdi może dojść do samoistnego pęknięcia zaworu. Może zwykle zmęczenie materiału...
  13. Pojęcia nie mam słychać było metaliczny dźwięk i mnie to niepokoilo ale po konsultacjach usłyszałem " Panie te silniki tak chodzą..." no i jeździłem aż w końcu stanął silnik...
  14. Kowi lakier sciagalem papierem ściernym 320 na miękkim krążku do wiertarki a później papiery do 1500 a później filc polerski i aluchrom nie chciałem używać żadnych płynów żeby nie rozpuscilo mi też czarnej farby między spryszkami. co do przebiegów to rocznie ok 35tyś.km. No zobaczymy jak się będzie na tym jeździć ?ten wzór felg podobał mi się już od dawna, miałem zamiar na poprzednią 80 tke założyć takie 17 no ale nie wyszło. Felgi po wypolerowaniu mam zamiar pociągnąć klarem żeby nie plowialy - może to zda egzamin. Co do zderzaków S to z czasem może zarobie na nie ?? chciałbym jeszcze parę rzeczy ogarnąć jako priorytet. Dzięki chłopaki z podpowiedzi i opinie ? Panowie jakby ktoś słyszał o gwintowanych amorach na tył to będę zainteresowany.? AUDI ODMÓWIŁO WSPÓŁPRACY ???? No i po raz drugi czerwony avant stał się dla mnie pechowy wczoraj wracając z pracy autko odmówiło posłuszeństwa ? jechałem sobie przez Rzeszów a tu nagle autem zaczęło telepac więc wcisnalem sprzęgło i auto zgasło więc na luzie zjechalem na zatoczki. Wyłączyłem zapłon i chcąc odpalić silnik nie obrócił - był zablokowany. Powrót do domu na lince. Poprzednia 80 b4 zrobiła mi podobnie i silnik musiałem wymieniać. Przed zdarzeniem silnik jakby inaczej pracował. Taki metaliczny dźwięk czasem było słychać ale pytałem mechaników i znawców i mówili że te silniki tak czasem pracują ale nie ma się co przejmować więc jeździłem dalej. No i stało się. Przyciągnęła auto pod dom i dziś próbowałem obracać wałem i sie kręci ale przystawia. Jak przekrecilem czy obrót bez oporów to próbowałem odpalić kręcił ale jakby nie było kompresji, później załapał ale zatelepal i zgasł. Wydaje mi się ze głowica do roboty. Może zawory ugielo albo podstawilo. Rozrząd cały nie uszkodzony. Miał ktoś podobny przypadek? ??? Silnik rozebrany i wszystko wiadomo. Na 4 cylindrze pękł zawór - rozwalilo gniazdo zawory i tłok a szczęście cylinder jest cały i niby rys nie widzę a nie nie czuć pod palcem. Kupiłem dziś silnik i miałem w planach wyieniac cały ale przeloze tylko głowice i tłok, coś tam jeszcze wymienię i ma być. ? Drugie czerwone audi i drugi raz silnik ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...