-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
również pozdrawiam , jak da rade będę i jutro na LKN jak czas pozwoli
-
a nawet i dziś
-
-
szukaj zadbaną V-kę mam od 2 lat i jest oki na razie tylko na benzynie może tej jesieni gaz . Jeśli V to tylko w Quattro nie zawiedzie Ciebie . Co do kosztów to tak , rozrząd INNA ( pasek , pompa wody , termostat , napinacz ) nie pamiętam jakiej firmy pompa i termo . Wymienia się za jednym zamachem nie które warsztaty liczą tak z 1000 w góre pln ale da rade samemu wymienić blokada itd i jazda . Olej to zależy co było lane poprzednio . U mnie jest Mobil 10W40 . Jak będziesz oglądać to nie zdziw się że spod pokryw leje się olej takie egzemplarze widziałem ( wymiana uszczelek pokryw Victor Reinz ) i jest sucho . V-ki kręcone wysoko wezmą olej ale to normalne nawet w książce pisze . Wiadomo przed kupnem sprawdzić ciśnienie na tłokach i czy w płynie chłodzącym nie ma spalin itd
-
Witam
-
pozdrawiam kierownika z Audi A4 B6 na rejestracji LU w Lublinie na Jana Pawła kolo Lidla godzina 15:30? . Obtrąbiony dwa razy Pozdrawiam z A4 B5
-
Nie działa skrócony dolot kolektora ssącego
SebastosWolski odpowiedział(a) na SebastosWolski temat w 2.8
dzięki za info w wolnym czasie zobaczę -
Sprawdź Vag'iem jaka jest temperatury czujnika ale w grupie 01(silnik) na gorącym silniku Może czujnik pokazuje dla ECU zaniżoną temperaturę
-
sprawdź zawór EVAP N80 czy wtyczka nie wyskoczyła ( spr przewody ) . Sprawdź czujnik położenia przepustnicy jest pod przepustnicą spr. wtyczkę . Podrzucam foto jak to wygląda .
-
Różnica między głowicą o oznaczeniu 078103373S H4 a 078103373F H4
SebastosWolski opublikował(a) temat w 2.8
Musze kupić głowice i problem tkwi w oznaczeniu jak są to z literą F na końcu numeru. Ktoś wie co ona oznacza?? Tak samo H4, H3 wybite na głowicy. Z góry dziękuję za pomoc. Nie chce kupić złej głowicy :/ -
Nie działa skrócony dolot kolektora ssącego
SebastosWolski odpowiedział(a) na SebastosWolski temat w 2.8
jak podłącze przewód omijając elektrozawór to gruszka działa więc gruszka sprawna . Może coś nie tak z komputerem silnika ? -
Nie działa skrócony dolot kolektora ssącego
SebastosWolski odpowiedział(a) na SebastosWolski temat w 2.8
sprawdziłem i wszystko dobrze podłączone. Dalej będę szukać przyczyny dlaczego nie działa ..... -
mam zalanym MOBIL1 10W40
-
Nie działa skrócony dolot kolektora ssącego
SebastosWolski odpowiedział(a) na SebastosWolski temat w 2.8
dzięki dam znać jak tylko sprawdzę -
przez Vcds lub VAG wchodzisz w STG 17 (Kombiinstrument) auswählen / Select 17 (Instrument Cluster) STG Codierung -> Funktion 07 / Coding -> Function 07 ??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen (bis MJ 2000) / ??xxx: Extra-Options (through MY 1999) +00 - keine Mehrausstattung / no Extra Options / brak dodatkowych opcji +01 - Bremsbelagverschleißanzeige aktiv / Brake pad warning active / ostrzeżenie o zużytych okładzinach +02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige aktiv / Seatbelt warning active / ostrzezenie o pasach +04 - Waschwasseranzeige aktiv / Washer fluid warning active / ostrzeżenie o płynie do spryskiwaczy +16 - Navigation aktiv / Navigation active / aktywacja nawigacji xx?xx: Länderauswahl / xx?xx: Country / kraj 0 - Deutschland (D) / Germany (D) 1 - Europa (EU) (bis MJ 2000) / Europe (EU) (through MY 1999) 1 - Rest der Welt Linkslenker (RdW) (ab MJ 2000) / Rest of World (left hand steering - RoW) (from MY 2000) 2 - USA (US) 3 - Kanada (CDN) / Canada (CDN) 4 - Großbritannien (GB) / Great Britain (GB) 5 - Japan (JP) (bis MJ 2000) / Japan (JP) (through MY 1999) 5 - Japan Linkslenker (JP) (ab MJ 2000) / Japan (left hand steering - JP) (from MY 2000) 6 - Saudi Arabien (SA) / Saudi Arabia (SA) 7 - Australien (AUS) / Australia (AUS) 8 - Rest der Welt Rechtslenker (RdW) (ab MJ 2000) / Rest of World (right hand steering - RoW) (from MY 2000) 9 - Japan Rechtslenker (JP) (ab MJ 2000) / Japan (right hand steering - JP) (from MY 2000 xxx?x: Zylinderzahl / xxx?x: Cylinder / Ilośc cylindrów 4 - 4-Zylinder / 4-Cylinder 6 - 6-Zylinder / 6-Cylinder 8 - 8-Zylinder / 8-Cylinder xxxx?: Motorvariante / xxxx?: Engine / Silnik 0 - TDI-Motor / TDI-Engine 2 - 4-Zylinder und 6-Zylinder Otto-Motor / 4-Cylinder and 6-Cylinder Gasoline-Engine 3 - 8-Zylinder Otto-Motor / 8-Cylinder Gasoline-Engine 4 - Turbo-Motor (ab MJ 2000) / Turbo-Engine (from MY 2000) Jeśli masz np. ostrzeżenie o pasach to 01 jest z Europy 1 ilość cylindrów 4 tdi 0 to wychodzi 01141 podaje przykład