Skocz do zawartości

lenovo

Pasjonat
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lenovo

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Pruchnik

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1637 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lenovo

0

Reputacja

  1. Witam . Miał by ktoś może schemat podłączenia oryginalnej termopary egt ? Mam 2.0 TDI po mocnym sofcie i pasowało by czasem to kontrolować . Miałem Ori kata a nie DPF i jestem tego pozbawiony .
  2. Witam . Panie i Panowie gdzie budujecie swoje wydechy . Kogo polecacie , chciałbym zrobić w swojej b7 wydech na 2 kominy . Pozdrawiam
  3. Z tego co widzę wystarczyło by z włącznika drl pin nr 3 podpiąć pod pin 30 szarej kostki . Poprawcie mnie jeśli się mylę .
  4. A jak wygląda sprawa z włącznikiem drl muszę dodawać kable dodatkowe czy coś jeszcze kodować . Schematy z pierwszej strony są nie aktywne .
  5. Panowie mam prawie wszystko ogarnięte . Został mi tylko przedni czujnik poziomu założyć bo kupiłem wadliwy . Chciałem sprawdzić jak działa skręt w lampach a tu lipa na kanale 20 i wpisaniu 1 zero reakcji a lampy 100%skrętne . Czy to przez to że nie ma przedniego czujnika i nie kalibrowałem poziomu auta ? Bo resztę w sterowniku i licznikach zakodowane . Pozdrawiam
  6. Witam . Odgrzeję kotleta . Mam zwykłe lampy h7 . Kupiłem lampy bix skrętny . Kupiłem gotowe wiązki pod poziomowanie i adaptery od lamp . Czy coś poza czujnikami poziomu i sterownikiem jest mi jeszcze potrzebne ? Poniżej linki do wiązek .Pozdrawiam allegro.pl ALLEGRO.PL allegro.pl ALLEGRO.PL
  7. Ja miałem vdo z numerami audi. Kupiłem taki sam a numery są zamazane
  8. Powiedziałem dość i kupiłem oryginał vdo za 580zł. Jeśli ten się rozleci to wywalam całkowicie i spokój.
  9. Witam . Mam problem z moim autkiem . Już 2 raz w ciągu 3 miesięcy zmieniam EGR i dalej to samo . Zjedzone zęby na zębatce która jest w osi klapki . w jednym jak i drugim to samo a przed montażem sprawdzałem w jakim są stanie zębatki i żadna nie była uszkodzona . W czym może być problem . Jak zwykle przy tym tryb awaryjny . i szarpnięcia mocy raz nie jedzie wcale a raz mam normalnie moc tak co 2-3 dodania gazu oraz standardowe błędy P0408 I P0403 . Proszę o pomoc . Pozdrawiam Damian
  10. Witam .Poproszę o wycenę . A4 b7 WAUZZZ8E88A118852 Olej LM 5w50 5l zestaw filtrów w tym kabinowy węglowy kompresor klimatyzacji Denso zawór EGR Pozdrawiam Damian
  11. Witam .Chciałem się zabrać za wymianę imbusa w pompie lecz okazuje się że u mnie inna średnica jest na pompie a inna na wałkach i nie da się go wysunąć .Czy to oznacza że pompa ma już grubszy imbus ?
  12. odpowietrzałem wszystko podciśnieniowo , zaciski były wyjęte z jarzm , tłoczki wysunięte ponad 2 cm i podczas odpowietrzania obracałem nimi w każdy możliwy kierunek , pilnując aby cały czas odpowietrznik był na górze . Dziś dalej tradycyjnie i podciśnieniowo . A jest jakaś możliwość aktywacji pompy" na kablach " żeby wypchała . Jak się ma do tego wymiana sterownika na ten od quattro ? Są tanie jak barszcz , kodowanie bym wstawił z starej , a była by opcja odpowietrzenia z vcds .
  13. Tylko że przy starych hamulcach tego nie było . On po odpaleniu powoli leci do podłogi . Na pompie daje w porywach do 100 bar , powinno być +/-180 bar . Nie mam już sił . Przez układ już pewnie 10 l płynu poszło i dalej lipa .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...