Skocz do zawartości

Bartek Mirowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartek Mirowski

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Belchatów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

625 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Bartek Mirowski

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z moim 2.0 CAGA. Zacznę od tego, że jakiś czasu były błędy: z klapami, a drugi ze świecą żarową. Jednak nie zdążyłem tego naprawić i pojawił błąd filtra cząstek stałych i samochód wszedł w tryb awaryjny, a dokładnie: - P145F00 - Masa przepływającego powietrza podczas regeneracji: zbyt duża- błąd stały, (jednak dało się go usunąć i do tej pory sie nie pojawił) - P246300 - zawartość sadzy w filtrze cząstek stałych: zbyt wysoka objętość. pomijam te dwa wcześniejsze błędy bo już zostały naprawione. Dodam ze mam dostęp akurat do delphi ds150e. i próbując przeprowadzić wypalanie na postoju po wykonania czynności: wciśnij/puść pedał sprzęgła i hamulca, wyskakuje ze funkcja zakończona niepowodzeniem. Znajomy polecił mi firmę która regeneruje takie filtry- czyści. Przed regeneracja z komputera odczytałem takie dane: - filtr cząstek stałych, objętość sadzy- 0,22litr, - filtr cząstek stałych, obliczona zawartość sadzy- 40,22gramy, - filtr cząstek stałych, zmierzona zawartość sadzy- 27,84gramy, tyle spisałem... po montażu wyczyszczonego filtra, wyzerowałem ustawienia. Wyzerowała się objętość sadzy i zawartość zmierzona bodajże, natomiast zawartość obliczona był coś około 45gram. I wtedy jak odpalam samochód ta wyzerowana zawartość zmierzona zmienia się w taka sama jak obliczona. samochód dalej w trybie awaryjnym..... teraz mam pytanie co dalej? czy temu winien jest ten drugi błąd Dpf który po wykasowaniu nie pojawił się? Czy może jest to jakiś czujnik o który pisaliście wyżej? Proszę o jakaś poradę i wyrozumiałość gdyż nie jestem specem w te kwestii.
  2. Witam, Niedawno kupiłem audi a4 b8 2008 combi, niestety było lekko dojechane przodem. Wybiły przednie poduszki oraz kurtyny. Przód udało mi się juz zrobić natomiast poduszki zostały, szukam jakiś porad jak sie do tego zabrać, co po kolei zrobić, znalazłem na allegro pare zestawów poduszek tylko co dalej, zastanawiam się jak to podłaczyc aby wszystko puźniej działało, czy wystarczy wymienić poduszki? czy sensor tez czy jest cos jeszcze do wymiany. Niemam zielonego pojęcia jak sie za to zabrać. Moż wymieniał ktoś samemu poduszki i wie co krok po kroku trzeba zrobić. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...