Skocz do zawartości

konieko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O konieko

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Mysłowice/Nisko/Düsseldorf

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia konieko

0

Reputacja

  1. konieko

    Nawigacja "offroad"

    Witam. Panowie od kilku dni po wpisaniu i zatwierdzeniu trasy w nawigacji na wyswietlaczu pokazuje mi tylko "offroad". Wszystko do tej pory dzialalo bez zarzutu mimo iz mam stare mapy z 2012 roku. Prawdopodobnie gps nie laczy sie z satelitami. Jest to jakis znany problem, mozna temu jakos zaradzic? Radio i reszta dziala ok.
  2. Do tej pory robilem tak, ze wylaczalem silnik ale po pracy przegonilem go troche po autostradzie. Po przyjezdzie do domu bylo wszytsko ok. Niekiedy jednak po kilku dniach znowu wlaczalo sie wypalanie DPFa w drodze do pracy mimo iz dopiero co byl wypalany.
  3. Oczywiście ze nie kupiłem Diesla do jazdy po mieście. Rocznie robię około 30tys km ponieważ kilka razy w roku jeżdżę do rodziny oddalonej o okolo 1,5tys km od mojego miejsca zamieszkania. Poza tym oprócz typowej jazdy po miescie mam dodatkowe zlecenia z pracy i wtedy jeżdżę już autostradami. Pytanie które zadałem tyczyło się tylko i wyłącznie sytuacji kiedy jadę do pracy, czuje podwyższone obroty świadczące o wypalaniu DPFa i keidy nie mam mozliwosci w tym samym czasie jechać dalej z szybsza prędkością aby DPF się wypalił.
  4. Trochę odświeżę temat. Panowie co zrobić w sytuacji jeśli nie mam czasu dokończyć wypalania DPF-a? Mam często taka sytuacje, ze wypalanie załącza sie kilka min przed tym jak jade do pracy (dużo jeżdżę po mieście) i muszę zaparkować i wyłączyć silnik. Nie mam czasu wtedy aby jechać dalej po autostradzie z wymagana prędkością i obrotami. Często potem po wyłączeniu silnika słyszę działający dalej wentylator chłodnicy. Lepiej jest wtedy jednak mimo wszystko przejechać sie po autostradzie i dam mu sie wypalić, poczekać na parkingu z włączonym silnikiem aż sie wypali czy po prostu po pracy przegonić go trochę po autostradzie?
  5. Jaki to sa parametry felgi i opon?
  6. Wyglada tez dobrze. Masz tutaj zalozone dystanse?
  7. Wyglada bardzo dobrze. O takie cos mi chodzi. Czyli jednak 225/40 przy feldze 8j. A nie bedzie czasem naciagu?
  8. Czy szerokosc opony ma rowniez wplyw na wyglad zewnetrzny profilu opony? Chodzi mi glownie o to czy przy szer. 245 opona nie bedzie wygladala jak balon?
  9. Witam. Panowie szukam odpowiedniego rozmiaru opon do Felg MAM A1 18' z ET42 (foto ponizej). Chodzi mi glownie o szerokosc. Czy powinno to byc 225/40 R18 czy jednak 245/40 R18 przy oryginalnym zawieszeniu 1BE? Ktora bedzie prezentowac sie lepiej wg was? Marka opon to bedzie chyba Pirelli P Zero lub Michelin Pilot Sport 4. Obecnie posiadam letnie balony Pirelli P7 225/50 R17 ET46 na feldze ori (foto ponizej)
  10. Widze ze to tez 6-biegowy manual jak u mnie (130tys przebiegu). Tez masz problem z wbiciem 1- lub 2- biegu na zimnym silniku?
  11. Ja mam podobny problem z tymi odpryskami. Poprzedni wlasciciel lubowal sie chyba w jezdzie za ciezarowkami bo pelno tego mam na masce i zdezaku. Bedziesz cos z tym robi a moze juz zrobiles? Zastanawiam sie czy mozna to jakos zatuszowac bez malowania calej maski.
  12. U mnie niestety to samo. Bieg 1 ciężko wchodzi na zimnym silniku a czasem nie da się go wbić do końca. Pomaga przejście na luz i powrotem 1 bieg. Na ciepłym silniku nie zauważyłem problemów. Przebieg 110tys. Podejrzewam ze dmumasa jeszcze jest ok. Jeżdżę dużo po mieście a poprzedni właściciel chyba tez unikaj dłuższych tras. Wcześniej jeździłem Mazda 6 z automatem i dalej nie mogę się przestawić na manual i trochę żałuje ze jednak to nie automat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...