
Mertruve
Pasjonat-
Postów
39 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wymieniłem przekaźnik, kupiłem dwa moduły centralnej elektryki i guzik nadal nie działa. Na początku włożyłem moduł z innym numerem części niż jest u mnie, tzn 1 literka na końcu była inna i wycieraczki odżyły ale nie dało się ich wyłączyć. Czyli wychodzi na to, że przekaźnik jest ok, moduł jest ok, silniczek jest ok, manetka jest ok. Co może być jeszcze przyczyną?
-
Można zastosować jakiś zamiennik tej pompy? Nie mogę znaleźć tej 8E0919051CQ Też potrzebuje do BGB tyle, że w Quattro a to podobno też różnica w pompie.
-
Hej, Ostatnio dziwna rzecz się zadziała. Przestały reagować wycieraczki, ani z czujnika, ani z manetki, ani spryskiwacze, do tego nie działają halogeny przód/tył ale funkcja c+l home działa i wtedy świecą. Wymieniłem przekaźnik 373, trzaskałem maską, rozkręciłem całą kolumnę, wszystkie bezpieczniki sprawdziłem i guzik.. Jutro jadę po moduł komfortu na podmiankę, macie jakieś inne pomysły?
-
Cześć, Sporadycznie występuje błąd pompy paliwa w 2.0TFSI. Jakie koszta? Dostępność? Nowa pompa raczej koniecznosc czy istnieje jakies lepsze rozwiazanie?
-
Raczej nie dojdzie do żadnych chińskich zakupów Ale dziękuję za pomoc, intercooler dopasuje pewnie Gregor, zobaczymy jaki wymiary zdecyduje na moje potrzeby. Do auta mam już przygotowane k04-64, wtryski s3, wkład pompy, do tego dojdzie fmic i nowa pompa w baku, nie wiem na ile uda się to wystroić mam nadzieję, że wyjdzie 300. I ciekawi mnie różnica po tym zabiegu podczas jazdy z 254 na 300+ kucy. Takie samo odczucie jak z 200 na 254? Jednak inne turbo chyba może przysporzyć sporego banana
-
Czarne A3 8P AXX 2.0TFSI quattro 300KM / 400NM by gregor10.pl
Mertruve odpowiedział(a) na gregor10 temat w Audi A3/S3/RS3
Nie mogę się doczekać jak wrzucisz k04 u mnie, ciekaw jestem różnicy w odczuciach płynności przyspieszania na tej turbinie, YT nigdy nie odzwierciedli realnych wrażeń -
Zapadła decyzja, nowe k04-64 w drodze do mnie Jak to jest z tą pompą wysokiego ciśnienia? Bo mam wkład autotecha ale czy to wystarczy czy jest wymagana nowa bardziej wydajna nowa pompa?
-
Nierówna praca zimnego silnika 2.0TFSI [Film!]
Mertruve odpowiedział(a) na Mertruve temat w Audi A4 B6/B7
Bledow brak, ostatnio vacum pompe macalismy podczas nierownej pracy i jakby delikatnie bylo lepiej, moze to miec cos wspolnego? -
Nierówna praca zimnego silnika 2.0TFSI [Film!]
Mertruve odpowiedział(a) na Mertruve temat w Audi A4 B6/B7
Falują obroty delikatnie, odma była wymieniana -
Cześć, Przedstawiam Wam film przedstawiający nierówną pracę zimnego silnika 2.0TFSI BGB. Auto zostało odpalone dziś w dość mroźne przedpołudnie, usterka ma miejsce zazwyczaj tylko podczas dłuższego nie odpalania auta, np po weekendzie, lub w mroźny dzień, np. po pracy wieczorem. Najfajniej słychać nierówną prace silnika po wydechu. Auto aż całe się trzęsie przy tym. Ostatnio podczas takiej sytuacji ruszaliśmy złączkę przy vacum pompie i miałem wrażenie jakby zjawisko trochę osłabło. Co o tym sądzicie? Jakieś propozycje?
-
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
Mertruve odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Cześć, Potrzebuje lepszy hamulec do B7 2.0TFSI, który lepiej ogarnie 300+ niż seryjny hamulec, co polecacie w rozsądnych kosztach? -
Napisałem do kolegi z hybrydą, którego mi poleciłeś ale ostatnio niestety nie bywa na forum, fajnie by było poznać jego opinię.
-
To w ogóle realne osiągać prędkości powyżej 250 na hybrydzie? lub k04? Mi po programie nie wzrosła prędkość max, 240 z groszem i nic więcej, gdzie doszło ponad 50koni. A Wy tutaj rzucacie takie wartości Generalnie jest to dla mnie dylemat w jakim kierunku pójść, czy hybryda jakaś z tego co jest czy nowe k04, generalnie k04 to na pewno pewniejsze rozwiązanie choć wymaga więcej funduszy i może więcej pracy? u Sida samo turbo 4100zł, hybryde mi zrobią za niecałą połowę tego choć wiem, że za rok znów będzie mało i to teraz tylko tymczasowa próba zaoszczędzenia choć wiadomo jak to się pewnie skończy w przyszłości > nowy temat na forum > projekt k04 Z tego co czytam do hybrydy z kolei wystarczyłby nowy program i może 300koni by pękło w cenie pewnie około 3tys, tylko tak jak mówię muszę się zastanowić na ile mi to 300 wystarczy, w k04 raz zainwestuje ale projekt automatycznie staje się dużo bardziej rozwojowy, a potencjalna moc przy odpowiednim osprzęcie nieporównywalnie większa.
-
Spoko zadzwonię, byłoby nieźle bo blisko. Byłem dziś z kolegą robić program do Leona w G-Lab Łódź, zrobienie hybrydy z k03 około 1500zł+strojenie do tego, fmic wedle uznania, trzeba pojeździć latem i zobaczyć czy jest zadyszka po kilku startach ze świateł. No i warto się zainteresować pompą wysokiego ciśnienia też o tym wspomniał Późniejszy montaż fmic wymaga nowego strojenia?
-
Plan jest żeby zrobić póki co 300 bez k04, 350 będziemy myśleć może na sezon 2018, ale to mam już Arka projekt na wzór